@Natasssie dank je! @Deesje, thanks meid! Komt zeker dichterbij. Volgens de calculator zou deze dagen mijn innesteling moeten zijn. Mijn vriend legt de hele tijd zijn hand op mijn buik zodat het daar warmer is, dan hoopt ie dat het sneller gaat De schat .
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 02 maart: Desiree1986 (ronde 3) 04 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze) 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008
Hopelijk helpt het dan Dayenne zou wel leuk zijn, een november baby! Ik ga nu ff schoonmaken hier. Wat een bende . Tot vanavond, denk ik! groetjes xx Desirée
www.mens-en-samenleving.infonu.nl/artikel-foto-upload/diversen/9203-de-ooievaar-het-symbool-van-de-geboorte.jpg NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 02 maart: Desiree1986 (ronde 3) 04 maart: Jessica (ronde 16) 05 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 02 maart: Desiree1986 (ronde 3) 04 maart: Jessica (ronde 16) 05 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008
Hoihoi.. Mn ongesteldheid duurt altijd 4/5 dagen.. De eerste dag altijd veel pijn en de rest van de week geen enkele pijn meer (gelukkig..). Op dag 3 stopt het bloeden altijd voor 24 uur en op dag 4 heb ik altijd nog even bruinverlies en klaaaaar....! Kunnen we weer aan de klus
@ natas Ja zodra ik zwanger ben stop ik weer met roken, vorige keer ook gedaan vanaf het moment dat er zwanger op me testje stond dus nu mooi weer @Lieve Aah balen meid maarja als je dan niet zwanger bent dan maar snel ongi kunnen jullie weer verder @Dayenne Welkom
Zoals het er hier naar uit ziet word ik niet ongi van die pillen Heb helemaal nergens last van Dus we blijven op het zelfde punt en gaan niet een stapje verder :x :x
zo ik ben er okok weer heb lekker de hele dag gewandeld op schevingen heerlijk uitgewaaid en daarna nog even een uurtje naar de kinderboederij geweest en nu weer thuis dus zo lekker even douchen pyama en duster aan heerlijk en lekker met zijn allen op de bank genieten maar lievelief wat ontzetten kl*te zeg dat je ongi bent geworden en ik wist haast wel zeker dat je zwanger was aangezien je een streep had... maar gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent en je bent maar paar dagen ongi las ik heerlijk dus en LL verstandig dat je zal stoppen met roken als je zwanger bent maar dan gestopt blijven ook he mama natasja geeft wel raad (geintje) ennuhh dayenne waar kom je vandaan? heb je hyves? ben altijd nieuwsgierig met wie ik allemaal klets erg he zo verder even niks vanuit mijn kant
Heej natasssie, Ik kom uit Arnhem. Ik heb wel hyves maar die hou ik liever privé . Als je wat wilt weten dan vraag je het maar haha.
hey idereen,,,,lekker natas uit waaien....ik ben nog ben nog binnen gebleven..hey dayenne leuk dat je mee klest...
Hee allemaal! Haha ja natas of ik als ik bevallen ben ook blijf stoppen weet ik nog niet die discussie ga ik ook nooit aan met me vriend want die rookt zelf ook niet ja dus die denkt er ook zo lekker makkelijk over hahaha ach we zien het dan wel ja. Wat lekker ja na scheveningen ik zit fijn in me huispak me man is een gordijn in de slaapkamer aan het ophangen wie er al een jaar ligt ofzo haha werd wel is tijd we hebben zo'n rolgordijn naja die hangt er al vanaf het begin maar toen zagen we zo'n mooi overgordijn naja die word dus nu opgehangen haha en verder niet veel bijzonders was net met het hondje aan het spelen maar hij heb zulke scherpe tanden word er gek van heb die snee in me hand gebeten/gesneden maarja ken die ook niks aan doen