hey allemaal.. me is weer ff terug.. misselijkheid is weer weg lekker een beetje rustig gedaan vanmiddag. Gedroomd over een baby whaha. Sorry dayenne ik rekende van je banner uit.. maar heb denk ik dan niet goed gedaan.. ik reken mijn eigen NOD ook altijd verkeerd uit . Die etos pillen vind ik niks ik heb nu die kruidvat pillen tot ze op zijn dan wil ik vsm mama.. kon ze eerder nooit vinden maar schijnen bij de DA wel verkocht te worden dus daar maar heen binnenkort. hoe is het met jullie allemaal?
natass ik kan jou niet toevoegen... heb wel jou uitnodiging maar als ik die wil bekijken zegt ie profiel niet zichtbaar voor iedereen zonder dat ik kan accepteren...
die van mij is 21. Wij wonen nu anderhalf jaar samen. Zo zeg, jullie kletsen wel veel. @Dees, geef niet meid! Ik ga even douchen. Spreek jullie misschien vanavond. Moet mijn vriend even goed verzorgen, die arme schat is hartstikke ziek. Doeidoei
Ja ik zie het allemaal uitnodigingen whaha.. heb al geaccepteerd en ga nu koken. Doe jij maar goed je vriend verzorgen dayenne.. beterschap voor hem Tot later, hebben jullie allemaal al gegeten? groetjes dees