hey suhe...waarom dokter...wil je nog ff vertellen waarom dan..sorry kan niet terug vinden...omdat je zo'n lange cyclus heb gehad,,,,,?
absoluut! Maar als je er niet in gelooft gebeurd het niet. Zo ken ik iemand die heel lang bezig is geweest met afvallen. Niks lukte totdat ze een cursus is gaan volgen. Uiteindelijk moest ze 10x per dag achter elkaar zeggen dat ze slank was. Na 2 jaar was ze het ook Dit soort mantra's zorgen er gewoon voor dat je in jezelf gelooft en er idd ook naar gaat handelen
Waarom dokter? Heb steeds steken onderin mijn buik en krampen. Ik denk ook iedere keer dat ik ongesteld word, maar er gebeurt niets. Ben alleen bang dat ik dan zo'n zeikerd word. Ik geloof erin dat alles goed komt! Hopen dat dit helpt
hihi tuurlijk komt alles goed, maar als je lichamelijk iets mankeert kan je er nog zo in geloven dat het vanzelf weggaat maar is de kans toch echt heel klein dat dat ook gebeurt. Dokters zijn ervoor om lekker tegen aan te zeuren! Als je dat niet doet blijf je in die onzekerheid zitten...
Ik heb wel hyves, maar wil die niet geven. Bijna niemand weet nog dat wij bezig zijn en ik geef les op een middelbare school. Ik ben een beetje bang dat het kringetje erg klein is. Dus liever niet.
weet je waar ik net achter kom...dat je hier ook kan zien wie er online zijn op het form zwanger worden ik zagg er sam en suhe bij staan...en ik d8 altijd dat er veel meer mensen online zouden zijn... omdat het zo groot is...
Ik weet ook niet precies hoe dat zit. Met kring bedoel ik, die kent die enz. Je praat ergens over en dan blijkt dat het neefje van de vriendin van de buurvrouw te zijn, zeg maar.
ow...Jah suhe....ik heb dat denk ik niet zo gauw...maar wel dat er mensen op zitten uit hezelfde dorp maar zij kent mij niet en ik haar niet...maar misschien kennen we wel mensen die ons allebei kennen....dus je bent juf..pittig
Ik ben ondertussen wat aan het voorbereiden voor school. Heb er niet echt veel zin in, maar hoort erbij. Sam vind ik trouwens een leuke naam voor als we een meisje krijgen, maar even opschrijven op een briefje. Op school leer je zoveel kinderen kennen. Soms heb ik dan een naam in mijn hoofd die ik wel leuk vind en dan leer ik een stom kind kennen met die naam. Dan valt die naam meteen al af. Hebben jullie dat ook?
hello ladies, Hoe is het hier vandaag? Een hoop gebabbelt zeg! Wat vervelend dat je ongi bent geworden lieve, maar geod nu kun je wel op naar de volgende ronde! Nog steeds goed aan de klus Lynn? Begint er aan te komen, gebruik je ook ovu testen of iets deze maand? Bij jou begint het ei er ook al aan te komen Sam, spannende dagen dus ook voor jou! Ik duim voor je! En suhe, vervelend he dat wachten op je ongi, wanneer ga je naar de huisarts toe, of heb je al een afspraak gemaakt?