Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    Ja dat had ik ook! Ik was helemaal weg van 1 naam totdat ik iemand leerde kennen met die naam...

2. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    Hoi Parels!

Ik weet niet of mijn ei eraan komt... ik bloed nog steeds...

3. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow, al zo lang? Dat si wel heel balen zeg, gebruik je ovu testen of temp je wel, dan weet je toch een beetje wanneer je ei wel is, die onzekerheid lijkt me ook helemaal niets!

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    hey parel ik ga vanaf morgen met ovu testen mijn ei zoeken....

Suhe...ik werk als leidster op kinderdagverblijf dus zie heel veel namen die ik heel leuk vind maar het kind niet zo van is dus de naam is dan ook niet meer leuk...

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    ik ga zo maar ovu testen bestellen :D word gek van de krampen af en toe! De ene keer allemaal belletjes in zij en de keer daarop steken in m'n liezen. Beetje jammer :s

6. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    oooh ego ik! Hoe is het met jou parels? Al tekenen van ongi?

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    zo ben er ook weer even zeg
    pff wat een gklets zeg

maaruh las iets over positieve en negatieve energie maar ik geloof daar allemaal niet in ;) ben niet zo bijgelovig vind alleen maar grappig :) maar ieder zo zijn eigen

en wie het over een dokter had lekker vet kalgen en inderdaad beetje aandikken hoor des te sneller nemen ze je serieus echt waar!

ennuh verder jaa aghh jaja weet ik ff niks

8. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden, ik vind ovu testen geweldig, zo weet je waar je aan toe bent, ik zelf was bang geen ei te hebben, maar met de ovu testen bleek gewoon dat mij ei niet op dag 14 maar op dag 18 valt... Echt zo fijn, dan weet je waar je aan toe bent, en opeens kan ik ook echt plaatsen welke krampjes/steekjes bij je ei horen, geweldig!

Alleen wel jammer dat je soms langer moet zoeken dan verwacht, dus wel genoeg bestellen, ik had er wel 12 nodig deze maand!

9. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier erg moe, maar komt denk meer van te weinig geslapen dit weekend dan van een ev zwangerschap :oops:

Had vrijdag en gister wel af en toe wat krampjes, maar vandaag nergens last van. Toch denk ik elke keer dat ik ongi ben, dus zit voordurend op de wc :( Echt heel irritant dit, word zo zenuwachtig deze dagen ...

10. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    dat heb ik ook iedere maand weer! Vooral omdat ik heel vaak een licht streepje heb op een zwangerschap test. Als mijn vermoeden waar is dan kan mijn ei zich niet goed nestelen... Dus vandaar maar ff weer na laten kijken!

11. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Moet je zeker doen hoor, misschien is het, als je het bij het goede eind hebt, wel zo verholpen door wat pilletjes... Gewoon naar de ha gaan hoor!

12. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Wat voor test gebruik je dan? Daar wordt je helemaal zenuwachtig van.

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ja wat zei hier boven mij zegt p....

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik ga weer ;)
    jullie zijn druk lekker aan het kletsen dus ga ik even lekker liggen :) kan heir allemaal niet ver mee kletsen :) dus saai voor mij :) ben dr morgen dnek ik wel weer ffies

doeeg allemaal

15. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijne aaf natas, tot morg misschien dan!

16. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    ik gebruik van clear blue tot matcare! als ik een 2de streep je heb doe ik er altijd nog 1!

Het harde is altijd het ongesteld worden daarna.
    Weer opnieuw beginnen. Door een koortsstuip heb ik een hersenbeschadiging opgelopen in het deel wat mijn baarmoederslijmvlies regelt. Dus ik denk dat dat de oorzaak is. Maar omdat ik PCOS heb gaan de doktoren er vanuit dat het daardoor komt. Heel frustrerend!

17. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Dat is heel vervelend! Maar nu je dat weet, wat is de volgende stap? Wat kan de dokter hieraan doen?

18. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    Medicijnen geven waarmee ze mijn baarmoederslijmvlies kunnen regelen, maar dat willen ze niet.
    Door 2 doktoren en 1 proffesor afgewezen.
    Eerst mijn overgewicht aanpakken, daarna kijken wat voor invloed de PCOS heeft en daarna pas een hersenscan en eventuele medicatie.

Oftewel als het aan hun ligt duurt het nog ruim 2 jaar voordat ik hulp krijg.

19. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja wat gaat er nu gebeuren dan, zijn er al afspraken gemaakt, onderzoeken of iets dergelijks?

20. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Allemaal heel fijne avond!

Waarschijnlijk tot morgen XXX

Share This Page