Willen ze niet! en mijn huisarts weigert nu mij door te verwijzen naar een andere gyn. Dus morgen bel ik weer voor een afspraak bij de HA. Of hij stuurd mij door naar een andere gyn of ik zoek een andere HA
Wat een idioot waarom dan niet? Er moet toch gekeken worden naar wat de oorzaak is, als je zo graag zwanger wilt wordne, dan moeten ze je toch gewoon helpen, gewoon anders zelf contact met de gyn opnemen, misschien dat dat helpt
Al gedaan... Daarom ben ik ook zo gefrustreerd! Ik kan moeilijk zelf mijn progesteron waarde omhoog krikken. Dus ze moeten verder onderzoeken en iets doen. Ik ben nu 22 en ik ben 1 jaar bezig met lichamelijke mankementen die erop duiden dat het niet lukt zonder medische hulp, maar ze doen gewoon niks. Ik ben niet het typetje van zelfmedelijden, maar zo af en toe....
Kan ik me goed voorstellen hoor meis, zo oneerlijk soms! Die artsten af en toe he! Maar zowiezo na een jaar, moet een ha je toch zowiezo doorsturen voor verder onderzoeken enzo? Dan mag je toch zowiezo naar de gyn?
Vind dat je groot gelijk hebt meid. als deze HA je niet wilt helpen, kan je beter een andere zoeken. Een HA moet je altijd helpen, wat een l*l. Kan daar wel zo kwaad om worden
Ik ben nu aan het googlen op Hypofyse PCOS en progesteron en ik denk dat ik mijn bevindingen maar eens bij mijn huisarts neerleg morgen. Misschien dat ik hem zo wel kan overtuigen om mij in ieder geval een scan te geven! Vind het wel eng hoor om dit soort dingen op te zoeken. Zoveel enge dingen staan erop
Sam, veel succes morgen met de huisarts. Weltrusten alvast allemaal ik ga zo ook naar bed toe, ben moe... doei!
Vraagje ik had gister steekjes rechts onderin mijn buik ongeveer een uurtje nah best vervelend maar niet dat je het uitschreeuwd ofzo haha en nu had ik toen straks het weer alleen nu in het midden van me onderbuik en dat duurde ongeveer 10 minuutjes en nu is het weer weg iemand ideetje?
@sam ik heb PCOS en je ha hoort je allang te hebben doorgestuurd omdat je cyclus zo lang is begin idd morgen bij je ha maar over PCOS en zeg dat een cyclus die zo lang niet normaal is en dat je dan verder onderzocht moet worden.
Hoooi, Mijn HA heeft mij al doorgestuurd naar verschillende artsen die mij niet verder willen helpen. Nu wilt hij dat ik het in het UMC afmaak, maar daar willen ze zich op mijn overgewicht focussen, terwijl ik zwanger wil raken...
wat een assholes! Ik bedoel nah als je "te" zwaar bent ja oke dat kan een van de problemen zijn maar echt niet de enige hoor nou wat een onzin! Ik wist dat mijn gyn dat tegen mij zou zeggen dat ik wat af zou moeten vallen dus was al begonnen voordat ik na de gyn moest misschien is dat een idee? Dan heb je iets om terug te zeggen ja en dan kunnen ze verder kijken dan alleen je gewicht. Vind het echt een beetje asociaal! Hoop voor je dat je snel een stapje verder bent! Liefs
Ik sta al jaren op dieet, maar niks helpt. Bel net de dokter op. Krijg ik zo'n meisje aan de telefoon dat vandaag helemaal vol zit en dat ik eerder had moeten bellen.... Nou moet ik dus wachten tot morgenmiddag. keep on Smiling
ik zalmijn vraag er ff bij zetten,.,,, ben sinds gisteren begonnen met ovutesten,,,,,ik snap dat als het lijntje van mij niet roze of rozer is dan controle lijn dat je dan geen ei hebt, mijn vraag wij is al licht roze goed te zien maar niet even roze.... komt mijn ei dan al binnen een paar dagen?>? of heeft dat er niets mee te maken?