Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    ik zou het niet weten... ik krijg ze morgen pas binnen. Google het anders even :D

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    whaha....ik denk dat ik hem al gehad heb....maar dat weet ik dus niet maar ik ga om 2 uur weer ff testen..thanbx

3. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik heb een week van te voren ook een heel dun roze lijntje... En zo op de een of andere dag werd t lijntje ineens heeeeeeel roze ... Bij mij liep de kleur van t lijntje niet op zeg maar...

Ow en euhh niet met ochtend urine testen...

Ik ging altijd om 12 uur naar het toilet en dan om 5 uur pas weer... het is namelijk beter als je er min. 4 uur tussen hebt zitten..

Groetjes

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    neej test niet met ochtend urnie....nij mij op de bijsluiter staat niet dat je je plas 4 uur op moet houden...

Heb trouwens net ff weer 1 gedaan die is veel lichter dan die van gisteren...heb ik me ei dan al gehad?

5. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Bij mij is die ook de ene dag lichter dan de andere..

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    weet jij wat dat wil zeggen? want dan kan die ook aan geven dat ik een ei heb omdat ie perongeluk iets meer heb....

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Bij die ovutestebn moet het testlijntje idd donkerder zijn dan het controlelijntje. Volgens mij hoeft een licht lijntje niet te betekenen dat je ei eraan komt.

Waar is iedereen trouwens? Start net de site op en jonge moeders staat niet eens bij de bovenste 3?!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    lekker weertje he ;) dus iedereen is weg :)

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Heb je al een afsprak bij de dokter of vk?

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja 12 maart naar de VK toe :) vind spannend hopelijk dan gelijk een afpsraak maken voor echo :) kijk er al helemaal naar uit :)

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    spannend hoor. Het hartje kun je dan al wel horen toch?

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    waarschijnlijk niet... met een echo wel maar die heb ik dan niet hebben hier bij de VK geen echo apparaat dus word dan een speciala afspraak gemaakt \... maar met de dopler waarschijnlijk niet omdat de buikwand nog veelste dik is dan... maar ben benieuwd ;)

en hoe is het verder met jou?

13. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik ben de laatste paar dagen snel duizelig, maar verder prima.

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ooh wat erg :S ik kom zomaar zonder wat van me te laten horen..
    maar ik heb jullie hulp nu even nodig kan dat?

Ik ben al de hele week helemaal off :( hoofdpijn en erg moe..

vanmorgen had ik erge buikpijn ( toen naar de wc geweest en toen was het naar een half uur weg)
    na dat halfuurtje kreeg ik een beetje steekjes net boven mijn lies maar wel in de buik (snappen jullie het nog?)

Nu heb ik onwijs veel pijn in mijn rug? Kan dit mijn eisprong zijn?
    Ik hoop dat jullie op mijn vraag willen antwoorden:(

Sorry dat ik er niet zo vaak ben.. maar dat komt omdat mijn vriendje thuis is.. En het iet zo leuk is als ik ik dan achter de comp kruip

groetjes

15. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik heb daar allemaa geen verstand van, dat moeten de moeders in spe je vertellen...

Maar misschien is het wel je ei en dan zou ik maar gaan klussen vanavond.

16. Ranjeewha18

Dankje Suhe voor je snelle antwoord?

Hoe is het hier?

17. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Wel goed, even erg rustig geweest na dat gedoe met jou, maar je bent erg welkom hier!

18. Ranjeewha18

ooh fijn dat het weer goed is allemaal.. en met Natasssie ook :)

19. zou kunnen hoor, dat het je eisprong is. welke dag van je cyclus is het nu? Enne vriendje en kindjes zijn het belangrijkst hoor ;) dus geef ze maar veel aandacht haha.

20. Hier een ervaren ovutester :) .
    Welk merk gebruik je? (eigenlijk raad ik voor 'beginners' Clearblue digitaal aan omdat die zo duidelijk is, en omdat je dan nog niet zoveel van je cyclus weet is het makkelijk)
    Lichtroze zegt nog niet zoveel. Je ei kan morgen komen, of pas over een paar dagen, of is net geweest.. Test 1 x per dag en je ziet het lijntje dan vanzelf lichter of donkerder geweest. Als je in de buurt van je ei zit, dus op je LH piek, dan moet het lijntje heel donker zijn. Die van mij is dan nog donkerder dan de controlestreep. En ik heb trouwens de dag voor de LH piek ook nog een lichtroze streepje.. dus die piek kan heel snel komen.
    Kortom: test iedere dag even en meld je bevindingen hier :D

Deel Deze Pagina