jah maar hijwas vandaag lichter dan die van gisteren ,,,,,,mijn test heet home ovu test,,,,, ken het merk verder niet.... maar wat wil dat dan zegge?thanx xvoor je antwoord
@desiree uhm het is volgens mij de 10 dag dat ik in zit... Daarom vind ik het zo raar Sorry dat ik de vraag niet kan beantwoorden van de ovu testen...? Dat heb ik namelijk nooit gedaan!
nou tis hier weer eens saai dus gaat lekker onder de zonnebank en lekker vroeg in bed om maar weer een ste klussen,,,,,
Heb je die op internet gekocht? Soms kan het een beetje verschillen per dag, als je nog geen ei hebt gehad. als ie dagen achter elkaar lsteeds lichter wordt kan je er meestal wel vanuit gaan dat je dan al je ei hebt gehad. Maar als het een beetje wisselt kan je het beste nog even een paar dagen doorgaan, totdat je zover bent als je banner ermee.. Ranjeewha18 hoe lang is je cyclus normaal dan? Gebruikte je hiervoor pil of ring o.i.d.?
uhmm hij is 40 dagen... ik ben meer dan een jaar geleden gestopt met de pil omdat ik daar niet tegen kan..
Als ie 40 dagen is en je zit nu op dag 10 dan zou het nog even moet duren tot je een eisprong zou hebben.. maar het kan natuurlijk anders zijn. Wel vreemd dan dat je die steken hebt. Misschien maar even afwachten (misschien verdwijnt het weer), of kijken of je ook andere 'klachten' hebt die bij een vruchtbare periode horen. Laat het me weten
@desiree... JA ik word helemaal knetter vanmezelf.. lage rugpijn afen toe steken, hoofdpijn misselijk Ik denk dat ik er teveel mee bezig ben :S Maar lieve desiree je helpt nu wel iedereen whaha maar Hoe gaat het met jou? anders moet ik zoveel bladzijde door gaan lezen
Ranjeewha18, heb je gewoon de pil geslikt tijdens je zwangerschap ofzo? Aangezien je zoontje bijna 1 word.
@ ikdus... na mijn zwangerschap ben ik gestopt met de pil.. voor dat ik zwanger was, was ik mijn pil een keer vergeten En toen heeft mijn vriend raak geschoten
Dus je hebt gewoon de pil geslikt tijdens je zwangerschap en bent pas gestopt nadat je was bevallen? Of snap ik het nou helemaal verkeerd ?
ja, ik denk het wel..! Maak niet uit soms schrijf ik dingen heel anders dan ik bedoel Na dat ik een zwangerschap test gedaan had, toen heb ik geen pil geslikt Ik was niet zo goede pil slikker, laten we het daarop houden
Hallo mieden, gezellig om te zien dat er weer zoveel andere ook mee kletsen! Ik heb vandaag eerst maar eens lekker uitgeslapen, heerlijk! Hoe is het met je lynn, weer helemaal opgeknapt? Vervelend ranjeewha dat je je zo voelt, soms doet je lichaam rare dingen en weet je helemaal niet meer hoe iets komt... Als je ovu testen gaat beruikenw eet je wel precies wanneer je ei is, misschien is dat handig voor je... En hoe si tie met jou desiree? Zie dat je over 5 dagen kan testen, al gevoelens over een eventuele zwangerschap, of juist helemaal niet? Ik duim voor je hoor!
Ooow oké hahah, foutjes kunnen we allemaal maken dus hebben we saampjes een foutje gemaakt. Dus na de bevalling ook geen pil meer geslikt, en altijd een cyclus van 40 dagen. Denk dan niet dat je eisprong nu al is dat is altijd 10 tot 18 dagen voor je menstruatie.
@parels, wij willen de volgende NOD afwachten, En dan gaan we pas aan de ovu...! Ik heb het gevoel als ik aan de OVU testen ga, dat ik dan helemaal knettergek word... Omdat ik er dan echt 24/7 bezig mee ben.. (nu ook ) Ik zie dat je morgen kan testen.. succes @ikdus, Maak niet uit,! Na mijn bevalling heb ik een heel onregelmatige cyclus gekregen soms een hele maand niet via een andere site ben ik er achter gekomen dat ik een cyclus heb van 40 dagen