Bedankt allemaal.. Voel me echt zó slecht.. MissN: Wat een mooi dochtertje zeg! Gefeliciteerd! Ik duik nu echt weer onder de dekens, fijne dag nog allemaal! x
Hey meiden gezellig dat jullie er ook weer zijn Nou lievelief, ziek maar lekker uit hoor, beterschap! Lijkt wel of half nederland ziek word Miss N dat is geen p[retje zo'n zwangerschap maar gelukkig heb je nu een pracht van een dochter, dus alles is het waard geweest! Ja jesske nog één dag voor mij, ben helemaal zenuwachtig haha.. Wachten duurt zo lang...
hallo...gvd mijn ovu test is alweer veel lichter en nu? ik ga ff foto maken kan ik laten zien wat ik bedoel...
Hey lynn, geod dat je zo bexig bent met je ovu testen! Ik had deze maand 8 dagen een licht streepje, toen een dag bijna niet zichtbaar en daarna kreeg ik opeens 2 dagen een super positieve test.. Misschien is dit bij jou ook zo en komt je eisprong er aan, wie weet heb je morg of overmorg dan een positieve test, ik duim voor je! Hier is het zo spannend, ik heb nog steeds wel af en toe ongi krampen maar niet heel de dag door, dus weet het ook niet hoor, ik wacht maar af!
ik krijg het niet voor elkaar...ik w8 wel af maar het is ech zo raar.. de eerste van zondag is bijna gelijk aan streep en 2 e is zichtbaar en die van vandaag daar zie ik helmaal niets op...vreemd...als het morgen weer is dan maak ik foto...
Ik heb idd een pracht van een dochter...en het is het zeker allemaal waard geweest...! Zou het zo nog een keer overdoen hoor...
Fijn voor je missN! En lynn, vervelend is dat he, ik ging toen ook helemaal twijfelen aan mijn ovu testen.. Maar bij mij hielp het om toch door te gaan en toen kreeg ik vanzelf mijn positieve test, dus ik duim voor je!
Maar meiden, spreek jullie later weer, ga eens een broodje eten en wat in me huisje doen, anders komt daar ook niets meer van terecht Fijne dag verder en zie jullie later op de dag nog wel hier! Knuffel voor jullie!
p@parels een week duurt nog zo lang hahah ik ga voor je duimen voor morgen @lynn daarom begin ik niet ana ovu testen word daar helemaal kriegel van
jah jesske en daarom klus ik voor de zekerheid ook elke dag want dan hoef ik niet bang te zien dat we het Niet gadaan hebben....
jah dat zeggen ze maar ik heb weer ergens gelezen dat een man genoeg zaad heeft om elke dag klaar te komen en dan goed te presteren...dus ik wissel maar een beeje af he,,
effe een vraagje zie dat er veel ovu testen gebruiken! denk dat ik er ook binnen kort mee ga beginnen. wanneer moet ik er dan mee beginnen? de eerste dag van je cyclus of als de ongesteldheid weg is? ben nog een groentje wat dat betrefd hihi groetjes
je moet vanaf ongeveer de 10 dag beginnen als je een cycles van 28 dagen hebt en dan tot je je ei hebt
mijn laatse cyclus was 38 moet ik dan ook op dag 10 beginnen? vorige week een donderdag was mijn eerste dag van mijn cyclus dus dan zou ik deze week ermee kunnen beginnen.
maar dat staat ook op de gebruiks aan wijzing en meestal zitten er5 in maar ik ga er maar wat bij halen want hier kom ik nie verder mee,