nee jij zou dan pas over een dag of 10 er mee kunnen beginnen bv als je een cycles hebt van 28 moet je rond dag 10 beginnen jij hebt achtendertig dus tien mee anders even bij de apothek vragen die weten het jou precies te melden
vorige jaar ben ik pas gaan samen wonen, en was toen een paar keer de pil vergeten.... toen hebben we besloten om maar gelijk te stoppen met de pil, verder was ik er helemaal niet mee bezig we hadden zoiets van we zien wel. dus ik wis dat niet Tot dat ik hier op het forum er van alles over las. groetjes
tuurlijk mag je dat vragen zal van de week wel effe langs de apotheek gaan om te vragen. vanmiddag moet ik naar de gyn.... vind het echt super spannend beetje eng eigenlijk.
waarom moet je eigelijk naar de gyn als ik vragen mag door je onregelmatige cycles ? in elk geval heel veel succes hoor
ok veel succes ( je mag wel snel hoor) ik zie hier dames die veel minder snel mogen... maar das voor jou alleen maar fijn...
\klopt meis normaal gesproken mag je pas vanaf een jaar zelf proberen door verwezen worden naar de gyn tenzei ze weten dat er iets is waar door het zwanger worden je bemoeilijkt kan worden dan kun je eerder komen
over dat soort meiden gesproken... Ik mag zo eindelijk weer naar de dokter! Wish me luck... Ik bloed nog steeds dus ben benieuwd.
jah ik mag mijn gyn ook altijd bellen maar ik wil het eerst zo proberen.. ik heb niet te klagen met mijn cyclus...heb 2x 31 dagen... een collega van mij die is ook gestopt maar nog steeds niet ongi...zit opdag 50 maar de assisent van dok zei dat ze maar een maand of 3 moest wachten wat vind jij...
@ sam veel succes jah vaak zeggen ze dat je lichaam moet ontpillen bij mij duurde het ook even voor ik ongi werd is moeilijk meis bij iedereen lig het anders natuurlijk
vin dhet zo zielig voor haar,,,zij wil ook graag en dan gaat het niet omdat je zo graag ongi wilt worden....
Sam86 succes! zal het even in het kort uitleggen toen ik naar de dokter ging omdat ik vier maanden niet ongesteld was geweest kreeg ik daarvoor medicijnen voor twee maanden en daarna zou mijn cyclus weer helemaal normaal moeten zijn. maar dat was dus niet het geval. dus ben daarvoor naar de dokter geweest vorige week en die heeft me door gestuurd. Ook heb ik sinds twee weken heel erg veel last van me darmen nu dacht de dokter dat ik een spatische darm heb. miss dat het allemaal met elkaar te maken heeft en daarom heeft hij me door gestuurd.
ik las inderdaad dat je meestal pas naar een jaar word door gestuurd, miss stuurd de gyn me wel weg vanmiddag en zegt van kom maar over een paar maanden terug....
dat bedoel ik een mediche reden dan kom je er makelijk door bij de gyn je colega zal waarscheinlijk ook eerst ongi op wekkers krijgen en dan pas zal ze door worden gesturt maar dan moet je idd over een aantal maanden spreke voor ze zo iets doen ik hoop voor der dat ze idd snel op een natuurlijke manier ongi word
hij zal w.s je laten tempratuuren en bloed af laten nemen meis moest ik ook de eerste 2 maanden voor dat ze iets onder namen met clomid