Meiden van harte gefeliciteerd! Wel blijven schrijven nu he, over hoe jullie je voelen enz. en als je een echo hebt gehad en dat soort dingen, ben erg benieuwd. Ga morgen maar weer een testje doen duurt nu wel erg lang. Ik heb nergens last van maar toch...Ik hoop dat ik net zo'n mooi roze lijntje mag zien.
oohww eva dus nu dus een dikke superrr gefeliciteerd zeg! geniet ervan! heb je al wat kwalen? in week 6 gaf ik alleen maar over, en was ik zo misselijk als ik weet niet wat HIHI.. gelukkig is dat nu weer voorbij!
Hey hey, Wat ontzettend leuk allemaal....en ook spannend voor jou suhe...ik heb pas positief test na 8 dgn overtijd....! Ik duim voor je! @Lindaa: ik heb wel kwaaltjes...merk dat mijn baarmoeder/darmen halverwege de dag opzetten, nogal grote gevoelige borsten en met vlagen soms een misselijk gevoel...ook soms erg emo! En jij hoe liep het voor jou al die kwaaltjes....? groetjes eva
eva, mijn kwaaltjes waren tot week 6 niet te genieten hihi.. ik was ontzettend misselijk, continue overgeven en toch honger hebben.. Dat is nu gelukkig (even) voorbij! Heb nu veel last van mijn borsten.. heel erg pijnlijk! Ook ontzettende eetbuien met de raarste combinaties.. ;laatste x at vis, 2min later koek, 3min daarna weer pepermunt! hihi Verder heb ik geen rare kwaaltjes..HIHI
nou eva, anders maar ff wat hcgtjes strooien voor de dames? ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* *******************************
Hey idd dames....hier wat hcg.... ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************veel succes en ik duim voor jullie!
HCG-tje nog meer in kleur! dacht ik maar hij doet het niet...hihi!! ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** Ik hoop dat jullie hier allemaal heel erg zwanger van gaan worden.... liefs eva
ik heb ze gevangen hoor en nog bewaard voor de rest hier! haha.. we hebben deze week genoeg geklust dus hoop dat het raak is zo en dan gaan we zwanger op vakantie lekker hoor eergosteren geboekt' nog meer mensen hier op vakantie
~wannneer ga je op vakantie natas? en waarheen? Ik ga niet op vakantie! werken, werken, werken.. maar ik heb in de zomer lkkrk zw verlof dan hopen op mooi weer! pff zal wel warm worden met zon dikke buik HIHI
ik ben ook nog vrij jong (20jaar) maar mijn vriend is 29 en we zijn er beide klaar voor, we wonen in een mooi koop huis, hebben beide een vaste baan met goed salaris, beide een auto voor de deur... dus dat is allemaal piekobello in orde... ik heb het zelf alleen aan mijn beste vriendin verteld, want moest het gewoon even aan iemand kwijt. verder vandaag iemand hier toevallig tegen gekomen, die ik ook persoonlijk ken, dus dat was wel even schrikken maargoed, voor degene die zwanger zijn van harte en de rest geduld is een schone zaak
Hoi meiden, Ik heb dan wel HCG gestrooid maar volgens de test van vanmorgen heb ik dat helemaal niet meer ofzo! Heel erg negatief....dus helaas...toch geen zwangerchap voor mij! Blijkbaar heeft het dan wel genesteld en heeft me flink wat hormonen gegeven...maar is het nu weg...nog geen bloed...maar dat komt denk ik nu wel snel? Hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn of een mooie zwangerschap zullen hebben! Liefs Eva