Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    dank je wel meiden.... zal het wel zien vanmiddag.
    ben echt zenuwachtig stom he!
    ben blij dat me ventje met me mee ga :D

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ikben weer weg dames...ga ff bank hangen...moet straks weer werken..ik spreek julllie misschien vanavond wel

fijne middag liefs

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Logisch dat je zenuwachtig bent, gelukkig kan je mannetje mee, fijn hoor!

Werkse lynn, mischien tot vanaaf dan!

4. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    meiden ik ben er ook van door...
    laat het jullie morgen wel weten hoe het is afgelopen.
    werkse lynn

groetjes

5. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

succes minny...

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    ey meiden,

Ik ben net bij de dokter geweest en ondanks al mijn twijfels enz krijg ik toch mijn maagbandje. Hij denkt dat mijn 12 dagen bloeden toch door mijn overgewicht komt... Dus dan moet ik er maar aan geloven.

Ik ben er vanmiddag weer...

Kus,

Sam

8. Niet meer actief

Ik ben ongesteld \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ heb wel verschrikkelijke pijn maaar ik ben ongesteld haha!

9. Niet meer actief

Zo heb ff een stukkie terug gelezen maar nog belangrijke dingen gebeurd?

En sam mooi toch!

10. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Sam veel succes met je maagbandje.
    Lovely gefeliciteerd met je ongi! Stom eigenlijk dat je daar zo blij mee kunt zijn...

Nu de rest nog waar het langer bij duurt...

11. Niet meer actief

Dankjewel ja heeel appart maarja heb er ook weer bijna 3 maand opgewacht he haha maaar het doet zooooo pijn! niet normaal pff en morgen avond moet ik werken :cry: word nog wat
    Naja donderdag bloed prikken man lief morgen ze visjes inleveren en 14 maart weeer na de gyn schiet eindelijk een beetje op ja!

12. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Dat heb je weer lekker opgeschreven...

Hoe is het met afvallen? Dat je ongesteld bent geworden is dat van die pillen die je hebt geslikt, of is het nu echt spontaan gebeurt?

13. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik ga zo maar eens mijn kleine meisje uitlaten heb niet echt zin met dit weer

14. Niet meer actief

Wat bedoel je met dat heb je weer lekker opgeschreven :rolleyes: :oops:

Afvallen gaat super hoor van veel mensen dat ze het echt kunnen zien dus dat is wel mooi al zie ik er zelf helemaal niks van maarja komt wel

Ja komt wel van die pillen denk ik maar ben op de helft gestopt met die pillen omdat ik er niet tegen kon dus ik had de moed alweer laten zakken want ja waarom geven ze me er 24 als het met 12 ook zou kunnen dat snap ik nu ook nog niet echt maar ik ben ongesteld en daar ging het om toch :D!

15. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Dat je vriend zijn visje moet inleveren.

Lekker he als mensen dat zeggen!

Laten we hopen dat het een echte ongi is geweest.

16. Niet meer actief

Haha ja zo noem ik die dingen altijd ;)

Ja ik hoop het ook dat het vanzelf is gekomen maarja het ziet er ook niet echt uit ofzo zoals normaal het is oranje :( :( vind ik dan wel weer appart ja

17. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Lovelylove, wat fijn meis eindelijk ongi geworden, gefeliciteerd! Dat jhe daar nog eens zo blij van kan zijn he, nu kun je weer een beetje verder gaan kijken!

En sam, wat goed dat je een maagbandje krijgt, als het je gezondheid bevorderd, dan kun je eht altijd proberen toch, en wie weet is dit uiteindelijk ook wel net het kleine beetje extra wat helpt om straks zwanger te worden, super joh, ben erg blijv oor jullie!

18. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier verder een rot middag, heb lekker ff ander half uur geslapen, had weer zo'n buikpijn, die ik steeds heb voordat ik ongi ga worden dus ben bang dat het ook deze maand foute boel is, maar goed ik heb nog moed, voorlopig... Ik houd jullie op de hoogte ;)

19. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Thnx! Ik vind het wel super eng hoor! Heb gelijk Agis gebeld en die vertelde mij dat het volledig vergoed zou worden als ik een verwijzing van de huisarts had. Dus morgen weer bellen en de verwijzing ophalen! Met een beetje mazzel hoef ik me dan geen maanden in de zenuwen te werken en heb ik het snel achter de rug. Het doel is dan om zo'n 50 kilo af te vallen...

Wow wat klinkt dat veel... Ik had het er net met mijn moeder over en die zei al dat ik 2 in 1 ben qua gewicht. Dus ja het komt op alle gebieden alleen maar ten goede als er nu wat aan gedaan word.

Deel Deze Pagina