50 kilo dat is wel veel ja, maar as je het echt wilt, gaat het zeker lukken. Het is rustig hier, waar is iedereen?
Hier ben ik! Ff lekker gegeten met mijn mannetje, die is nu weer weg, dus kan ik weer ff met jullie kletsen Nou sam, dat gaat echt helemaal geod komen dan, als je 50 kilo kwijt bent, knap hoor! Maar het gaat je vast lukken! Weet je al wanneer ze ongeveer het maagbandje willen gaan plaatsen?
o gelukkig toch nog iemand Ja was al van plan om zo lekker op de bank te gaan liggen met een dekentje, en een kruik dus! Wel balen hoor, nu ben ik er helemaal van overtuigd dat ik ongi ga worden... Maar goed vanavond mag ik dan ff zielig zijn en morgen dan maar weer met frisse moed naar de volgende ronde!
Duurt wel lang he? Maar gewoon even zielig doen en dan met frisse moed er weer tegenaan. Maar je bnt nog steeds niet ongesteld, dus het kan nog..
Hallo dames... pff ik hwb net alles gelezen maar besef dat ik te moe ben om een redelijk bericht te typen nu ik voel me zo raar! ik denk dat ik even op de bank ga liggen! Hoop dat het met jullie beter gaat.. en ik typ misschien vanavond nog wel ff een behoorlijk bericht whaha. (bah misselijk hier nu ook weer..)
Had vanmiddag een heel klein rose veegje op mijn toiletpapier, daarna een tampon gebruikt, maar einde van de middag toch maar een verbandje gebruikt omdat ik wilde weten of ik nou echt ongi was of alleen dat veegje, maar me tampon was wel schoon! maar goed, dat wil niets zeggen en heb echt zo'n buikpijn... Maar goed natuurlijk wacht ik af, maar erin geloven doe ik niet meer... Ja rot is dat altijd he, maar goed lang in zelf medelijden blijven hangen is ook niet goed, dus gewoon weer door gaan en opnieuw proberen! Hoe gaat het met jou verder, jij bent vast hartstikke blij juist als je eindelijk ongi word, dan kun je tenminste verder, nu is alles voor niets eingelijk, lastig hoor meis!
Desiree wanneer ga je testen? Bij mij duurt het allemaal wel erg lang. Het was hel stom, maar ik wist op een of andere manier dat ik niet ongesteld zou worden. De vorige keer had ik altijd netjes maandverband en tampons bij me, maar nu voelde ik dat het niet nodig was, stom he?!
Heel apart ja, soms weet je dingen gewoon he, heel gek! Nou ik duim voor je hoor, laat de ongi maar komen!
Nou ik ga lekker op de bank liggen, fijne avond allemaal en hoop als nog jullie morgen te kunnen vertellen dat ik toch niet ongi ben...
Owwww wat ben ik blij want volgens mij voel ik mn ei Goed rijmen he ..haha.. Straksjes even een ovu test doen Denk dat ik er straks of morgen een mooi roze streepje erop krijg
juweeltje geweldig..ik snap niets van die testen...die van mij word alleen maar vager in plaats van donkerder....
Ik ben nu 3 dagen aan het testen... de eerste was redelijk licht... Gister was die nog lichter en nu is hij net niet posi. kan nog iets rozer..
Vorige maand heb ik ook getest met de ovu. Dit zijn 4 dagen daarvan... De 2e vind ik ook weer lichter dan de eerste.... En zo ineens kwam er op de 3e dag een dikke roze streep
eigenlijk kan je het beste 2 keer op een dag testen.. bv om 1 uuren dan om 5 uur ... Ik zelf test 1 keer op een dag en dan om 5/6 uur..
Ik heb gisteravond getest en er was een heeeel licht roze streepje te zien. Dus ondanks het bloeden is er wel wat bezig. Wat is het trouwens stil hier....