Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee niet zoveel alleen dat ik veel misselijk en moe ben en grote harde borsten en meer aders op tepelhof.. misschien kwaaltjes :p hoop het

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah hoop het ook....vor je....maar moet eerlijk zeggen ik zag ze vorige maand vliegen ik had echt alles....dus je moet je zelf niet te gek maken,,,,,, maar be nwel voor je aan het duimen hoor

3. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hopen dat er een klein wondertje in je buik groeit!

4. ja ken het. van het ontpillen afgelopen maanden werd ik ook niet wijzer. maar nu had ik juist het idee dat ik daar vanaf was. En ik maak mezelf er niet gek mee. En als het niet raak is jammer dan dan gaan we gewoon weer verder :) .
    hoe is het met jou

5. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hier gaat alles zijn gangetje, nog 1 dagje werken en dan weer weekend!

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben mijn ei aan het zoeken... maar mijn lief en ik zijn wel aan het klussen....hij wist zelfs nog dat 29 feb mijn vruchtbaarste dag was volgens mij banner en dat ik heel wa./..hihihi

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ook nog morgen nog 3,5 uur werken en dan weekend...en suhe hoe zit dat bij jou nu wat jou banner is ook uit de tijd...

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ja daar kan ik niks aan doen, helaas...Vrijdag weer even een afspraak maken bij de HA. We zijn dan een half jaar bezig en ik hoop dat ik iets van pillen krijg om mijn ongi op te wekken, zodat het daarna weer normaal wordt.

9. ben jaloers op jullie, dan al weekend? lekker hoor! weten jullie trouwens waar evamariah is? al lang niet meer gezien.

10. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Geen idee. Natassie is ook al een tijdje niet geweest.

11. Ik zie dat evamariah een weekie weg is.. maar natassie idd ook al ff niet meer gezien. DAMES KOM TERUG! :)

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah klopt dies naar frankrijk...en natas weet het niet..zie wel dat ze vandaag online is geweest maar misschien heeft zij ook al niets te vertellen net zoals al de mensen die er normaal ook waren...

13. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Is alles al geregeld voor de bruiloft?

14. ja behalve mijn trouwjurk, die komt maar niet binnen bij die zaak :x :x
    maar sorry meiden ik ben zo moe ik ga lekker liggen zo op de bank. ff tukkie doen. tot morgen

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bye voor als jullie het willen weten anders moet je er maar ff overheen lezen... ik ga ff klussen

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heb inderdaad niet veel te vertellen ;) dus vandaar en over ovu testen kan ik niet mee praten geen verstand van ook ;) vandaar dat ik zo stil ben :) en had het met een hoop even druk met regelen enz enz en nog meer ;) dus vandaar :)

17. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoe gaat het? Al misselijk?

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nee helemaal niet gaat perfect voel me geen eens zwanger al is mijn vriend wel blij die heeft al 1 verandering gevonden haha die roept de hele dag grote tieten :p hahaha en verder ja opogezette buik maar misselijk dat woord kan ik niet ;) gelukkig

en hoe is het verder hier?

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Mooi zo. Wel leuk om toch al meteen lichamelijke veranderingen te zien!

Een collega van mij heeft er heel lang last van gehad. Dan rook ze weer iets en moest ze rennen naar de wc.

Heb je ergens al een gevoel wat het wordt? Misschien zijn het er wel twee...

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hahahaha,

nou wat het word nog niet echt gevoel
    zal meisje super gaaf vinden weer
    maar jongen ook super gaaf
    eerlijk gezegd maakt het me niks uit als het maar gezond is en heb ook helemaal geen voorkeur

al moet ik wel zeggen heb gekke gedachten en dromen soms denk ik dat ik een 2ling krijgt ;) haha maar zie het vanzelf wel :) hopelijk snel echo...

Deel Deze Pagina