Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Ik ga weer tot morgen!

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ddoeegggggggggg

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    jongens ik ben er weer,,,,,
    ga zo ff foto maken van mijn ovu testen

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    laat maar het lukt niet

5. Niet meer actief

hee mensennnn

6. Lievelief

Lievelief Bekend lid

Nov 2, 2007
    686
    1
    0
    Whoeii.. ik voel me alweer stukken beter! Heerlijk! Ook is mijn ongi weer vertrokken dus we kunnen er weer voor gaan, yess!

Hoe staat het hier verder?
    En vooral met Parels in het bijzonder, vind het echt spannend meid!

xx

7. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden, hier ben ik, is er iemand?

Ik hoop het zo,

Ik weet neit wat ik moet doen... Ik ben nog steeds neit ongi :D Maar twijfel of ik nou moet testen of neit...
    Heb nog steeds met vlagen buikpijn, en echt vant weekend echt vreselijke ongi buikpijn, kan me haast neit voorstellen dat dit ook zo zou zijn als je zwanger bent...

Maar ja van ongi zijn neit echt tekenen... alleen die buikpijn dan, en wat pukkels, maar die zijn al weg aan t gaan... Had dinsdag een veegje roze, gister klein veegje bruin en vandaag weer klein veegje bruinig, dus denk oud bloed...

Dus ja zal ik testen of niet? Denken jullie dat dit kan duiden op een zwangerschap? Wat zouden jullie doen... Help...

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    testen! zal ik gelijk doen

heb ook altijd ongu buikpijn gehad! maar hoort er bij! ben zo benieuwd ga duimen voor je meis!

9. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    ja denk je dat ik dat moet doen?

Had jij net zo buikpijn toen je zwanger was dan als je ongi werd?

10. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    En ik heb ook erg last van mijn darmen... Zou dat nu al kunnen? Hbe jij dat ook gehad?

(sorry van al mijn vragen hoor!)

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    darmen kan zeker... ik heb er nu nog last van van me darmen daardoor ook al een buikje...

ennuh die ongestledheidspijn heb ik echt zwaar gehad me pukkel die ik altijd krijg had ik kortom alle tekenen als je heeel vel terug bladert zie je het nog staan dat ikz eg dnek dat ik ongi word maar toch niet!

en vragen staan vrij hoor meis
    het enige wat je kan doen is testen voor meer zekerheid :)

spannend! ik blijf duimen!

12. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb wel een uur geleden een halve liter water gedronken, zou dat erg vsan invloed zijn op mijn test als ik die nu zou doen?

Of zou ik beter eerst nog een keer kunnen gaan en dan de volgende keer pas testen?

Ik ben ook zo benieuwd, ben alleen zo bang om weer negatief te testen snap je, wil eigenlijk niet weer een teleurstelling, maar ja zo wor dik ook gek natuurlijk..

:(

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    zal dan toch wachten als ik jou was tot moorgenochtend

want als je nu veel heb gedrnken heeft het geen nut....

en ja ik as ook altijd bang voor een negatieve test maar het gaf mij dan wel weer een gevoel van okee weet waar ik aan toe bent dus een broodje filet kan er nog in :) geeft je wel wat meer rust denk ik als je test....

14. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja heb besloten eerst nog ff straks gewoon alles weg te gaan plassen ;) en dan vanavond toch te testen denk ik...

Zal dan wel kunnen toch? NU i heb besloten dat ik het wil, kan ik niet meer tot morgen ochtend wachten eigenlijk...

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha, volgens mij kan het dan wel
    als je maar neit teveel drinkt anders plas je dat alleen maar uit ):)

spannend zeg meid! laat het wel weten he :)
    ga vanavond kijken hier :) moet eerst boodschappen doen dan doet me vriend maar ff kleine in bad zodat ik snel hier kan kijken :) duim voor je!

16. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja zal het wel opvangen, als het te licht is wacht ik tot de volgende zending haha...

En natuurlijk laat ik het weten, wil het veel te graag met jullie delen, lijkt me zo leuk, ben je niet de enige zwangere meer, en heb jij ook gelijk wat meer om over mee te praten hier, gelukkig!
    Juist zo gezellig als je er bent hoor!
    Wanneer ben je uitgerekend?

Oh... iik moet nu niet te enthousiast worden... Lastig hoor :(

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha ik ben 22 oktboer uitgerekend tot nu toe ;)

dus ja :) vind zo spannend voor je..
    haha voel en leef helemaal met je mee... weet hoe erg het is overtijd zijn en wachten!...

maar meid hopelijk is hij positief wil je niet gek maken maar gun het je echt waar! en zal inderdaad leuk zijn niet meer alleen zwanger hier ;) ja zijn er nog 2 maar zijn hier niet heel vaak :) vind echt spannend

haha nou moet ik ook stoppen ;) met je gek maken :) het enige wat je kan doen is afwachten en testen ! hopelijk vet positief!

18. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend he, ik kan niet stil blijven zitten op me stoel! Lijkt wel of ik adhd heb op het moment haha...

NOu dan blijft het in eider geval wel oktober... Zal es ff kijken wat ik eventueel heb, denk november, begin ofzo... NOu eerst maar een posi test haha

Vanaaf kijken hoor, ik kom het natuurlijk vertellen, dus hoop je straks geod nieuws te geven, zou het zo geweldig vinden joh!

Oh... maak me nu echt knetter haha, denk dat ik mezelf meot gaan afleiden, zo eerst maar eens eten denk ik, dan ben ik weer ff bezig...

Hoop dat dat water snel uit me lichaam is...

Waarom heb ik er ook niet aangedacht om gewoon neit te drinken he :(

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha meis snel afleiding zoeken ga ik me kleine knuffellen die is het zat ;) heeft een driftnui :p dus ja ;)

ik lees het vanavond :) spannend mijn duimen draaien!

20. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je, ik duim ook al heel de tijd voor mezelf, eetse al vast en geniet van ej boodschappen doen he :p

Share This Page