Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    oh mies wat vervelend dat je wat bloed hebt gehad, maar geod dat wil nog niets zeggen, als het hier bij blijft is er niets aan de hand hoor!

Ongezellig dat je weer weg gaat hoor... Heb ik net een gaatje kunnen vinden... Maarja niets aan te doen...

Nee waar de andere meiden zijn? Geen idee... Ll is zeker druk met haar nieuwe werk, eva is bijna terug uit france ja en jesske is er hier ook niet meer nee, lievelief is ziek geweest, lynn is er ook al niet vandaag, en sam en suhe ook nog niet gezien... Jammer hoor! Maar goed ze komen vast wel allemaal weer een keer langs!

Hier verder helemaal weer goed in me vel hoor, geen buikpijn meer, en gister lekker alles van me af gehuild, maar ook wel weer wat nieuwe moed... Zeker mijn vriend is er van overtuigd dat we misschien toch nog wel zwanger zijn omdat mijn ei later is geweest... Maar ik durf er nog even neit op te hopen, ik wacht gewoon rustig af...

Nou meid hou je haaks, niet je al te ongerust maken, zal vast niets zijn!

En vind het erg lief van je dat je aan me denkt, echt super!

Hopelijk tot einde van de middag nog of vanavond!

xxx

2. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    hee jesske, gezellig dat je er toch nog bent! Super meid, nog 4 dagen, spannend joh, maakt je helemaal gek he die laatste dagen, ik duim voor je ee hoor!

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Zoasl je gelezen hebt heb ik gister getest, maar na een rotte eerste paar uurtjes, kwamen we na rekenen nog eens er op uit dat door mijn koorts mijn ei ook zo laat was dus dat gister ook pas dag 11 na mijn ei is geweest, dus dat testen zowiezo te vroeg is geweest waarschijnlijk...

4. jah dat zou idd goed kunnen meis jah word het toch gewoon even afwachten waneer ga je weer testen meis

5. natjes

natjes Niet meer actief

Spannend parels! Ik ben inmiddels ... 3 dagen'ongesteld dus kan deze ronde flink aan het klussen ;)

Afgelopen ronde was niet serieus en ook pas gestopt met condoom week na eisprong dus was ook onmogelijk om zwanger te zijn!

Ben erg benieuwd komende maand, moet zeggen dat ik best nerveus ben op de een of andere manier. Ik heb er zo'n zin in maar vind het ook best wel eng! Al die veranderingen ed die er dan zijn. Ben heel benieuwd of ik bij mijn huidige baas kan en mag blijven werken aangezien mijn contract van de zomer verloopt... afwachten maar he! Zit niets anders op!

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben er nog even
    heb de kleine op bed gelegen maar is zo te horen de boel aan het verbouwen en hard te gillen tussendoor dus zal zo wel weer weg zijn ;)

maar jesske fijn dat je er weer bent :)
    gelukkig ligt het niet aan mij :)

en parels geen bloed geeft moed toch... die mannen zijn toch zo lief he dat hij er nog van overtuigd is net mijn mannetje :)

en kan inderaad een adertje zijn waarvan weet ik niet ;) niet van de sex want hebben we niet;) haha
    maar maak me beetje ongerust maar wacht het af :) ga nog nergens vanuit verder :)

7. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik weet het nog niet wanneer ik weer zal gaan testen, mijn vriend wil dat ik het morgen weer doe, maar denk zelf dat dat zowiezo te vroeg, zondag is het dag 14, dus misschien dinsdag dan als ik nog niet ongi ben...

8. @parels
    nou meis kan nog spannend worden dus ik ga voor je duimen hoor

@natas

meis dat is de beste instelling

ik zit hier al heel de wek met een zieke

danischa is erg verkouden
    gisteren flinke koorts er bij
    gisteren ook voor een basis school wiste kijken hier in de buurt
    erg leuk maar het drong ook tot me door dat het toch allemaal wel weer heel snel gaat

9. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    nee hoor natas, maak je niet te druk hoor, het heeft vast niets te betekenen, was maar een veegje toch?

Spannend natjes, deze maand voor eht echie dus! En wat je werk betreft, ik heb ook geen vast contract, soms moet je gewoon een risico nemen, vanwege een zwangerschap mag je baas je niet weigeren een nieuw contract te geven hoor, en het kan natuurlijk ook dat je dan nog helaas niet zwanger bent, in een half jaar kan nog een hoop gebeuren!
    Maar heel veel succes en plezier deze maand in ieder geval!

10. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    En ja mijn vriend is hartstikke lief! vind het ook wel heel fijn dat hij toch nog zo positeif blijft nu, dat helpt echt!

Nu gewoon nog maar weer afwachten, kan niets anders doen!

Wanneer word je dochter 4 dan jesske?

11. september 2009
    maar hier moeten we op tijd zijn wil j je kind op een goeie school hebben dus jah

ik ga denk ik ook zondag testen als ik het zo lang vol hou haha ik moet het de 4e worden dus jah of het verstandig is

mijn man heeft van de week vor het eerst in die 16 maanden gezegt ik denk dat het raak is
    en van de week was dat moment er dus voor hem waarop hij zei ik dnk dat het raak is
    nou ik hoop dat hi het goed heeft want ik durf het neit meer uit te spreken haha

12. natjes

natjes Niet meer actief

Heb nu een jaarcontract maar ze mogen en kunnen zonder opgaaf van reden dit niet verlengen natuurlijk. Maar ik zei ook al tegen mijn vriend dat ik het vertik om door dat soort redenen de zwangerschap uit te stellen. Dan is er nooit een perfect moment om zwanger te raken toch?

13. klopt dd
    er is nooit een goed moment om zwanger te raken voor de meeste bazen

14. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat goed jesske, spannend hoor allemaal nu dan! Wel leuk dat zelfs je man denkt dat het nu raak is, dat is super! Ik duim heel hard voor je hoor!

En 2 dagen voor ej nod testen, er zijn natuurlijk genoeg vrouwen die positief testen dan, dus het kan gerust, mocht tie negatief zijn is er nog niets getreurd, want dan kan het toch zijn dat je nog zwanger ebnt maar dat je te vroeg bent geweest.

Dus zou er gewoon voor gaan voor zondag als je daar over denkt, wie weet test je gewoon vet positief, dat zou toch geweldig zijn!

15. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Gewwon ervoor gaan als jullie er voor willen gaan, anders is er altijd wel iets waardoor je het neit kan gaan proberen. Tegen die tijd dat het zover is zie je wel weer verder toch?

16. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    ladies spreek jullie later, ik ben maar weer eens aan het werk, alvast een fijne middag nog!

17. [​IMG]

NOD Februari:
    23 feb: Sandra (ronde 15)
    27 feb: Parels (ronde 13)
    ** feb: Kika (ronde 1)
    ** feb: Suhe (ronde 3)

NOD Maart:
    02 maart: Desiree1986 (ronde 3)
    04 maart: Jessica (ronde 16)
    05 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze)
    08 maart: Evamariah (ronde 5)
    12 maart: sam (ronde 12)
    15 maart: Lynn1986 (ronde 2)

Zwanger en uitgerekend
    Lindaa: 06 September 2008
    rohsi: 27 September 2008
    Natasssie: 22 oktober 2008[/quote]

18. idd is ook weer zo ik kijk welvan hoe of wat hoe dan me bui is

heb effe de lijst naar vooren gehaald jeetje wat zat die ver weg

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    www.mens-en-samenleving.infonu.nl/artikel-foto-upload/diversen/9203-de-ooievaar-het-symbool-van-de-geboorte.jpg

NOD Februari:
    23 feb: Sandra (ronde 15)
    27 feb: Parels (ronde 13)
    ** feb: Kika (ronde 1)
    ** feb: Suhe (ronde 3)

NOD Maart:
    02 maart: Desiree1986 (ronde 3)
    04 maart: Jessica (ronde 16)
    04 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze)
    08 maart: Evamariah (ronde 5)
    12 maart: sam (ronde 12)
    15 maart: Lynn1986 (ronde 2)

Zwanger en uitgerekend
    Lindaa: 06 September 2008
    rohsi: 27 September 2008
    Natasssie: 22 oktober 2008[/quote]

Ik heb even mijn datum veranderd ;). Was 4 maart i.p.v. 5 maart (had verkeerd gerekend).

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben er weer even...
    kleine boef beelft huilen dus hebben even de teletubbies gekeken en nu weer in bed ;) of ze gaat slapen weet ik niet

maar jesske je kleine meid ziek aghh schijnt tijd van het jaar weer te zijn nou hopelijk slaan ze mij over ;)

verder pfff maak me toch onbewust drk heb best veel buikpijn de laatste tijd maar hopelijk bandenpijn en ja had ik bij alysia ook volgens me vriend gaat alles goed komen en die vertrouw er helemaal op dus ja :) afwachten maar grrr die weken duren zolang ;)

dames het is niet eerliijk eerst is het altiijd maar spannend dat je zwanger raakt...

dan b en je zwanger heb je de zenuwen de eerste 12 weken...

als dat goed is komt de 20 weken echo en hopelijk dan weer alles goed dus weer de spanning

dan de spanning met haal ik de 27 weken dan is het ongeveer levensvatbaar! pff

en dan het echte nog de spanning hoe gaat de bevalling zal het goed gaan...

haha kan het neit allemaal wat makkelijk zeg ;) in plaats van altijd die onzekerheid te hebben...

maar misschien heb ik nog een hele gekke vraag ik las hier op het forum dat er ook mensen zijn die zwanger zijn/waren van een kindje met down.. kijk je wilt er liever niet aan denken maar wat zouden jullie doen het weg laten halen of houden? misschien gekke vraag maar toch :$

Deel Deze Pagina