Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0

NOD Februari:
    23 feb: Sandra (ronde 15)
    27 feb: Parels (ronde 13)
    ** feb: Kika (ronde 1)
    ** feb: Suhe (ronde 3)

NOD Maart:
    02 maart: Desiree1986 (ronde 3)
    04 maart: Jessica (ronde 16)
    04 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze)
    08 maart: Evamariah (ronde 5)
    12 maart: sam (ronde 12)
    15 maart: Lynn1986 (ronde 2)

Zwanger en uitgerekend
    Lindaa: 06 September 2008
    rohsi: 27 September 2008
    Natasssie: 22 oktober 2008

is het plaatje weer!

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks Natas, ik weet niet wat ik elke keer fout doe.

Over je vraag wat je doet met een kindje met down....pfff zou het niet weten. Ik zou denk ik wel overwegen wat het beste is, omdat wij nog erg jong zijn. Kunnen wij wel een kindje met down verzorgen? Ook omdat wij nog allebei een opleiding willen doen.
    Maar goed, uiteindelijk zouden wij (denk ik) het kindje wel houden. Er zijn tegenwoordig veel kansen voor kinderen met down.

Moeilijk hoor!
    Wat zou jij doen?

3. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    hoi

Ben er weer. Ik heb het met mijn vriend wel eens over gehad en hij wil het dan absoluut weg laten halen. Ik denk dat ik dat ook wil, als de zwangerschap nog niet zo ver is gevorderd. Maar misschien is dat wel makkelijk praten nu ik nog niet zwanger ben.

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik zou het zeker weten houden eerlijk gezegd...
    kijk laat iik het zo zeggen als het een kindje is met alleen down en dan een 'normale'vorm zodat het zelf ook fatsoenlijk kan leven zullen wij het zeker weten houden... klinkt gek de vraag :$ maar ik denk er wel eens aan van stel je voor dit of stel je voor dat zal maar zeggen.... mijn vriend is audiecien en zie dus veel kinderen ook met down althans veel hij heeft ze wel eens en zegt hij ook altijd ben blij dat er toch nog ouders zijn die zoveel met het kind doen door zelfstandig te laten wonen met hulp zal maar zeggen enz.. en zulke vrolijke en aardige mensen altijd...
    kijk hoop natuurlijk dat het niet zal zijn! maar zo denk ik wel eens vaker van stel je voor dit of dat raar he.....

maar even wat adners jij kan bijna testen? en al een idee?

en met het plaatje doe je maar 1 ding fout ;) de link van het plaatje staat er 2 keer en 1 van de 2 moet je wegaheln dan url erweg halen en [​IMG]

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ooh oke haha. De volgende keer doe ik het goed ;).

Ik moet als het goed is morgen ongi worden (met een LF van 12 dagen). En dan ga ik overmorgen testen. Met een LF van 14 dagen kan ik 4 maart testen ;).
    Tja...ik voel niet zo veel eigenlijk. Paar dagen geleden flink overgeven, maar kan ook een griepje zijn geweest. Flinke steken in onderbuik, gevoelige tepels en helemaal geen afscheiding (normaal wel).

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee spannend :) ga ook voor jou duimen dan ;)

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je! :D

Hoe gaat het nu met jou?
    Ook spannend voor jou he ;). Wanneer heb je je eerste echo?

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    eerste eho weet niet :)

eerst afspraak bij de VK 12 maart dan rond de 12 weken pas echo dus ja

verder ja spannend en onzeker maar afwachten maar :)

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben er wel hoor... wij zijn net weze winkelen voor de slaapkamer...We hebben lcd scherm hangen maar willen de draaiden mooi weg werken met een grote plank maar daar moet natuurlijk een mooi behang tegen aan...en die moest ik ff met mijn moeder zoeken..daarbij heb ik een mooi dekbed overtrek gekocht en een hele mooie mega groote vaas dus mijn portomenee is weer "leeg" gewinkeld...verder hier alles goed..ik zie dat het vandaag mijn meest vruchtbare dag is en mijn ovu test is ook positiever dan het controle streepje...nu mijn lief maar verleiden...voor dat we vanavnod op visite gaan bij vrienden..... anders lopen we het misschien wel mis...ik ga nu ff schoonmaken misschien tot straks

10. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meiden eindelijk ook weekend voor mij, was niet zo'n drukke dag, maar ben wel heel erg moe, mijn ogen voelen zo zwaar, vanavond lekker vroeg naar bed denk ik of lekker op de bank liggen... En dan morgen ochtend een beetje uitslapen, ff bijtanken :D

Als wij zwanger zouden zijn van een kindje met down syndroom, dan zou ik het zeker houden. Het is toch ons kindje, dat zou ik nooit weg kunnen halen, zeker niet nu ze tegenwoordig zoveel kunnen en ook zulke mensen kunnen nu een pracht leven krijgen, denk dat wij zo'n kindje veel te bieden hebben, een hoop liefde en aandacht, daar kom je denk ik al een eind, in ieder geval is het het beste begin volgens mij!

11. @ Lynn, zie je toch positieve test nog gekregen! :) en gooi jij je mannetje maar op bed hahaha klusze

12. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Nog iemand hier?

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nee lamas tijd ;) :p

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    ok, kijk naar dancing queen. Tot andere keer maar weer dan

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha is goed :p
    maar ik kijk tussendoor wel hoor ;)
    verslaafd :p

dus hoe isT?

16. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook nog iemand hoor!

Hoe si het met jullie meiden geen roze meer gehad natas?

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nee gelukkig niet:)

en jij ngb geen ongi?

18. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Had net een steek dat ik ineens rechtop moest gaan zitten alsof er een breinaald naar binnen werd geduwd. Maar verder gaat alles zijn gangtje. Mijn hond is loops, zij wel...

19. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh gelukkig meis, waarschijnlijk gwoon een adertje dan geweest...

Nee hier ook nog niets, krijg stiekem toch weer een beetje hoop, maar wil me eingelijk niet blij maken... INgewikkeld he...

Ik begin wel te denken dat de roze veeg van dinsdag misschien geen begin van ongi was, maar nog een innesteling, hoorde van iemand die na 10 dagen nog een innesteling had, bij mij was het bij die roze pas dag 8... Dus wie weet... Afwachten maar...

20. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Gewoon over een paar dagen weer testen.

Deel Deze Pagina