Ja echt zwaar klote, maar ja niets aan te doen! Is helemaal erg dat ik nu gewoon 2 keer die vreslijke buikpijn heb, voor een zwangerschap heb ik alles over hoor, dan zou ik best 9 maanden buikpijn willen hebben, maar nu voor niets! Aaahhh, dat vind ik vreselijk! Hoe voel jij je? Al een idee van of je zwanger bent of voel je nog helemaal niets? Ik duim voor je hoor!
ben er weer... parels zie dat je ongi bent geworden kl*te meis maar je weet nu tenmsinte wel waar je aan toe bent vond ik wel fijn dat je niet meer in onzekerheud hoef te leven meis hopelijk is het snel raak! desiree spannend zo verder alleen ng even boven dweilenm en dan heel me huis gedaan op de afwas na maar geen zin in meer box is eruit pfff allemaal rot werkjes gedaan en hoe is het hieir verder?
@natas jij bent actief oor de zaterdag pfff haha ik ben niet vooruit te branden @parels nee heb niet echt een idee man lief daar in tegen wel ik heb eigelijk meer het gevoel dat we door moeten voor ronden 17 heb wel last van ongi gevoel nu wil dat wel niks zeggen weet het maar toch nee het voelt niet als of ik zwanger zou zijn
Ik ben ook druk bezig in huis, heb bergen was... Wassen, vouwen, ophangen, blehhh, gelukkig wieinig om te strijken, dus dat doe ik wel een andere keer, verder allemaal vervelende klusjes Jammer dat ik nu ook gewoon de kattenbak de aankomende 2 weken weer meot verschonen Heel ander gezicht in je huiskamer nu zeker dan natas? Zo zonder die box! Leuk hoor! Jesske, als je mannetje er in gelooft, dat kan wel eens een heel goed teken zijn hoor! En dat ongi gevoel wil echt niets zeggen, dus houd moed! Ben je nog wel van plan morgen te testen?
Nou ik kan je aanraden om dan niet te testen... Ik wist het ook heel de tijd niet wat ik zou doen, mijn nieuwsgierigheid won uiteindelijk toch, maar ik was uiteindelijk zo teleurgesteld en verdrietig... Ik geef toch nog steeds de voorkeur om dan maar gewoon ongi te worden, dan heb je al die stress om die test niet.. Maar goed, je meot morgen gewoon doen wat je denkt dat goed is, en anders kun je altijd nog gewoon op je nod testen! Ondertussen blijf ik natuurlijk voor je duimen!
Meid dat je zo positief kan blijven, petje af hoor! Ik begin me aardig in een dipje te gaan bevinden, maar jij blijft zo positief, echt heel knap! En echt ik hoop zo dat je een positest hebt aankomende week, ik gun het je zo, net als alle andere meiden hier!
Parels wat kl*te meid! Dikke knuff van mij. Mijn ongi begint er ook aan te komen . Heb al klein beetje lichtbruinverlies. Dus we gaan door naar de volgende ronde!
Hey meiden, Ik heb niet echt alles gelezen maar ik ben terug van vakantie en heb een tsja...leuke maar gekke week gehad...het blijft toch je schoonfamilie! verder fijn dat natassie terug is.... En parel jammer dat je onig bent geworden....ik lees vast nog een keertje terug...maar me vriendinnetje komt zo langs met haar man...zeis 5 maand in afrika geweest...joepie! en ik heb jullie gemist meiden....kussssssssssss en knufffffffff
leuk dat e er weer bent ga genieten vanavond evamarieh je hebt geneg bij te kletsen met je vriendin denk ik: xxx
heey liindaa hoe is het mmet jou? hoe voel je je? en al een idee wat het gaat worden of niet? wil je het trouwens weten? xx
Hee meiden hier ben ik ook weer ff ben erg druk met werken s avonds en dan rond 01:00 uur thuis en dan slapen tot smiddags en ja dan ff hier snel kijken het huisje doen en dan weer werken dus heb niet zoveel tijd meer Ben nog steeds ongi en heb donderdag bloed geprikt dus we horen het de 14e wel! Hier verder nog nieuws? Naja lees het van de week wel denk morgen sowieso wel nu slaapt iedereen toch al Liefs
Een hele goede morgen allemaal! Ik ben gister ongi geworden en het stromt eruit. (lekker he?! ) Toch een hele opluchting, het werkt tenminste. Heb pijn in mijn rug, opgezette buik, precies zoals het hoort. Misschien heb ik wel een ongi overgeslagen. Desiree al getest?
Hoi Allemaal, mijn vriend en ik hebben vanmorgen de eerste ronde zonder enig voorbehoedsmiddel gedaan. Ik ben begonnen met foliumzuur en al een jaar geleden gestopt met de pil. Vandaag morgen en overmorgen ben ik vruchtbaar dus we zullen zien wat de eerste ronde teweegbrengt! Ik wordt in april 24 en vind het erg leuk om hier meer mensen te zien van mijn leeftijd die ook aan het proberen zijn. Allemaal veel succes gewenst! Liefs Luna
goede morgen.... @ suhe,,,,,eindelijk,,,,nu kun je te minste door naar de volgende ronde,,,,, @ eva,,,,, jij moest toch een deze dagen ongi worden hoe voel je je...en vertel eens wat meer over je vakantie als je tijd hebt,,,,, @ linda ja je moet ook wat vaker komen kijken want er word hiet wat af geklest..... @ LL ja werken hoort er ook bij en je kunt niet alles...ik hoop dat 14 maart alles goed gaat....