Wij gaan al 4 jaar met elkaar.... en we hebben het sinds 3 jaar al dat we vroeg een kind willen.... Alleen vonden we onszelf wel wat jong... nu wonen we samen, en dan begint het allemaal wat te prikkelen. zodoende Dank je ik zal ook voor jou duimen als het zover is
jah ik moet nog ff w8ten,....heb net de klus dagen achter de rug....voel jij je ei of heb je misschien ovu testen gebruikt....of geen van bijde?
whahaha.,...gezellig dat je ook meej komt kletsen eva ben blij dat je weer terug bent van avakantie.///
hey hai hai, ben ook blij terug te zijn.....de wacht tijden zijn aangebroken maar ik ga nergens van uit....hoop dat jullie een posi test hebben meiden....ik duim me duimen eraf!
Haha Ik hoop het ook zo erg .... dit is pas de 1e keer dat we het geprobeerd hebben, dus het zou top zijn als het gelijk raak is! Ik Duim ook voor jou Eva....
hhaha nree kijk ik echt nooit wegmisbruikers gaat nu aan en daarna baby te huur heb er zoveel zin in met die pubers zal wel drama worden aan mij hadden ze een hele verkeerde gehad in mijn pubertijd haha en jullie? gaan jullie nog wat doen vanavond jij zeker uitrusten lynn
ahahha,,,,,ik ga ook baby te huur kijken en zo ff onder de zonnebank....natas voelde jij toen je nog neit wist dat je zwanger was anders? voelde je je toen een beetje verliefd?
`\ NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 02 maart: Desiree1986 (ronde 3) 04 maart: Jessica (ronde 16) 04 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) 16 maart: kikka (ronde 1) 28 maart: parels (ronden 14) NOD April 04 april:suhe (ronde 4) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008[/b]