Heeee everybody! Hoe is het hier? Ik wil ook op de lijst alleen geen idee wanneer mijn nod is dus doe maar 30 maart dat is nog een mooi eindje weg maar na 14 maart weet ik vast meer Dus wil iemand mij erop zetten want ben niet zo goed in dat soort dingen haha
Kan natassie goed. Het is hier op het forum erg rustig. Met mij gaat het verder prima Hoe is het met jou?
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 04 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) 16 maart: kikka (ronde 1) 28 maart: Desiree1986 (ronde 4) 28 maart: parels (ronden 14) 30 maart: LovelyLove (ronde 2 na mk) NOD April 04 april:suhe (ronde 4) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008 @ LovelyLove, je ronde staat erbij @ Desiree ik heb je NOD gewijzigd
joeppiej hoef ik het niet te doen haha zo ben er weer ff baby te huur gekeken virend wil weer ff playstationen kleine lig weer op bed ds kwam nog ff spelen net en ik natuurlijk hier kijken dan hoe ist?
Hahaha scheelt jou weer ja Wy hebben net ook baby te huur gekeken echt grappig dat goed bedacht allemaal haha Nah en verder niet zoveel nieuws hier eigenlijk ja ongi is nog niet weg ben er nou wel weer zat van haha En jij al kwaaltjes?
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) ** feb: Kika (ronde 1) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 04 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: Sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) 16 maart: Kikka (ronde 1) 28 maart: Parels (ronde 14) 28 maart: Desiree1986 (ronde 4) 30 maart: LovelyLove (ronde ?) NOD April 04 april: Suhe (ronde 4) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008[/b] De ongi is gekomen dus mijne nod is verschoven, zelfde als parels nu
ik tref het maar wat niet is kan nog komen maarjah en iedereen weer werken hier van de week? ik niet althans ik werk 24 uur p dag haha maar vriend is morgen vrij dus gaan ff die kl*te mensen van de belastingdienst op kantoor lastig vallen want word er niet goeed van hoppelijk word het eens opgelost en verder zien we nog wel lekker genieten maaruhhh ladies ik wil meer zwangere
Goedemorgen.....inderdaad natassie....waar blijven de zwangertjes......maar ja je hebt het niet voor het zeggen he....! Hoes verder met iedereen...hier ben ik aant werk...en voel me helemaal niet lekker....keelpijn, hoofdpijn, snotterig...en koortsig....bleh.....!
goedemorgen iedereen....ik ben er maar ff want ik moet om 11 uur op mijn werk staan....en ik kom vanavond nog wel ff kijken....wil nu ff mijn banner zien....groetjes
goedemorgen meiden hoe staat het hier ? ik ben gisteren op kraam bezoek geweest bij een vriendin en och wat een moppie (kriebel kriebel ) danischa is gelukig ook alweer een hoop opgeknapt die gaat vandaag dus weer lekker naar school haha rust voor mams zo komt er een vriendin en vanmidag ga ik naar een vriendin dus lekker druk dagie morgen me nod heb npog bergens last van maar goed wat nu niet is kan zo nog komen en geen bloed is moed dus we zullen wel zijn waar het ons brengt
Wat een leuk topic, dit jonge moeder topic! Ik wil ook graag jong moeder worden. Ik ben 21 jaar en heb een relatie van bijna 6 jaar! Wij zijn er zeker aan toe om aan een kindje te beginnen. Erg spannend allemaal!