Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben er ook weer even :)
    so net even naar de balstingdiienst geweest pfff dolle pret ;) maaar hopelijk komt het nu OOIT goed ;)

haha nu slaap de kleine even vriend achter de playstation is lekker dagaje vrij en als de kleien wakker word ff naar de winkels :S heb een hekel aan winkellen ;)

hoe ist het hier verder?

@jesske wanneer ga je testen :) hoplelijk een kleine broertje of zusje voor danisha (leuke naam trouwens ga ik even onthouden ;))

@evamarieh jij nog even wachten met testen en niet ziek worden hoor...

@brendagill welkom hoe ist ? vertel eens wat meer inderdaad ;)

@lynn denk inderdaad aan je verjaardag voor je het weet is het zover :)

@de rest HOI :p

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    heeeeeeeeeeey natassss.......,

ik ben echt ziek aan het worden....ziek, zwak en misselijk.....bleh!

Ik ga om 14 uur naar huis hoop ik....ben er helemaal klaar mee...kan elk moment wel weerin janken uitbarsten....getverderrie!

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Wat wil je weten?

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ziek worden misselijk en elk moment in janken barsten zwanger misschien? ;) ik kan ook om alles huilen :) hopelijk dan alles voor een goed doel :)

maar meid vele beterschap en een dikke knuffel en lekker vanmiddag thuis op bed gaan liggen :)

ennuh wat ik wil weten :)
    woon je samen? hoelang? waar? heb je hyves? welke als je het wilt geven? (praten daar niet over kinderen of iets) hoelang zijn jullie al bezig? weet iedereen ervan af? uhmmm werk jij? zo ja wat doe je? en je vriend? wat doet die ;) ennuhh hoe oud is hij? ;) getrouwd of verloofd of ietS? zo ben erg nieuwsgierig hoor ;) haha waar je geen antwoord opw ilt geven neit doen :p

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hahahahaha die natasss.......ik wil het ook weten hoor ;)

En ja ik weet he tniet....ben vet emotioneel...echt verschrikkelijk...en misselijk niet echt hoor..is alleen zo'n leuke uitdrukking (ziek, zwak en misselijk)

Wel ziekig...verkouden hoofd vol met snot en au en koorts volgens mij!

En natasss vertel jij eens meer....al een gevoel...jongen-meisje?

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ahh bah meis niet ziek worden hoor :(
    en emotioneel zijn kan het helemaal ;) ga om niks huilen :)

en een idee nee nog helemaal neit me vriend denkt een meisje ik denk een jongen ;) dacht ik bij alysia ook al en vriend dacht toen ook meisje... maar nog even heel lang wachten en dan weten we het ;)

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hahaha dat is echt een hele waslijst! Ik woon samen sinds januari 2007 dus nu ietsa langer dan een jaar! Ik woon in Zoetermeer, daarvoor in Rijswijk en daarvoor in Hellevoetsluis! Ik heb hyves http://brendagill.hyves.nl en inderdaad niet over kinderen nog praten hihi wil het verder nog niet echt vertellen aan bekenden anders krijg ik elke keer de vraag en en ben je het al. Alleen mijn schoonmoeder en schoonzus weten het, omdat ik hun echt zie als mijn moeders. Mijn eigen moeder is 5 jaar geleden helaas overleden en ik merk nu wel nu we deze beslissing genomen hebben, dat ik het wel erg moeilijk heb, dat mijn moeder er niet is. Gelukkig heeft mijn moeder een heel boekje geschreven over het begin van haar zwangerschap tot ik een jaar of 3 was en mijn zusje op komst was! Heel leuk om toch te lezen hoe mijn moeder zich voelde tijdens haar zwangerschap!

We zijn al bezig ben pas gestopt met de pil en moet als het goed is 10 maart ongesteld worden, maar ik weet mijn cyclus nog niet precies dus dat moet ik ff nog een maandje afwachten.

Zelf ben ik nog aan het studeren, maar ben in juni klaar, dan heb ik mijn HBO Facility Management! Vandaar nu de beslissing voor een kindje, omdat ik bijna al klaar ben met school. Mijn vriend werkt in de bouw als werkvoorbereider en hij is 22. We zijn sinds mei 2007 verloofd :). Zo heb ik geloof ik wel een beetje alle vragen beantwoord hihi :)

En jij natuurlijk gefeliciteerde met je zwangerschap, heb je al echo's gehad of iets?
    Ik ben wel heeel erg moe kan zo in slaap vallen...en last van mijn borsten en last van anale steke, zo noem ik het maar. Dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. We zullen zien!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zo wat leuk zeg dat je alle vragen beantwoord :)

echos nog niet gehad ;) moet 12 maart naar de VK en dan hoor ik het wel wanneer :) spanennd :)

ga je toevoegen op hyves ;) alleen niemand weet nog dat ikz wanger ben dus ssstt :)

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wouw wat een super coole en mooie tattoo :) gaaf zeg :)

en waar ben jij allemaal al geweest op vakantie ? een hoop of neit?

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja hoor ik beantwoord wel, ik heb niks te verbergen :) Is goed voeg me maar toe, gezellig! En ik zal niks zeggen :) als jij ook niks zegt :p

11. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Dank je wel! ben ook heel blij met mijn tattoo! Ben op vakantie geweest naar Spanje en Turkije verder nog niet zoveel, maar wil ook nog naar Indonesië, daar komt mijn vader vandaan en willen nog terug naar zijn huis enzo! Maar dat is een van de vele toekomstplannen :)

Woon jij ook samen etc....? en hoe oud is je vriend en wat doet hij ;)

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik woon nu ook een jaar samen :)
    me vriend is 22 jaar en is audiecien :)

haha nog meer vragen ;) ?

en waar ben je in turkije geweesT? ik ga dit jaar naar turkije weer ;) ga er dan voor de 5de keer naar toe steeds ergens anders heen :)

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Je hebt ook al een eerde kindje he?! Leuk hoor, maar dat is echt heel jong :) Is je 2e kindje zeg maar 'gepland'?

Ik ben naar Alanya geweest. Maar ga hierna niet meer naar Turkije, het is toch niet echt mijn land en ik vind het eten echt goor! Maar heb wel een leuke 2 weken gehad hoor, maar dit jaar naar gran canaria ofzo, we zien wel! Eerst maar is kijken of ik zwanger ben, want dan gaan we misschien niet op vakantie i.v.m. de kosten :)

En wat doe jij werken of school of beide?

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha 2de is hartsikke gpeland en jong ja ;) is maar wat je jong vind ik vind dat de leeftijd niks zeg de 1 is met 20 volwassen de ander pas bij de 40... dus ja ;)

en ik werk niet en zit ook niet op school... ben huismama :)

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja dat is ook wel weer zo :) Ik kan echt niet wachten tot ik ene positieve test heb! Krijg je echt zenuwen van hahaha!

Oke dat kan ook huismama :) Ben je van plan later nog wel een opleiding of iets te doen?

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nee lekker ouderwets thuis zijn voor mijn kinderen en daarvoor zorgen.. zoek wel voor bij mij thuis een oppaskindje maar iedereen wil alles via gastouderburo en ik niet dus jaa....

ik blijf lekker huismama heerlijk... de hele dag met me kids later bezig zijn zalig :)

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Oke, dat verschilt ook weer per persoon natuurlijk :) Ik heb 4 jaar keihard gestudeerd om mijn diploma te behalen en ben ook onwijs trots als ik hem eenmaal heb! Nog ff 2 maanden doorbikkelen en dan wat voorbereiden en dan heb ik als het goed is mijn diploma!

Ik ben wel van plan te blijven werken. Ik wil 3 dagen werken en dan mijn kindje 2 dgn naar de creche en 1 dag bij opa en oma! Willen volgend jaar ook een huis kopen dus moet ook geld in het laatje komen!

Maar gelukkig is er nog zwangerschapsverlof kan ik ook lekker genieten van mijn kleintje!

Was dit kindje in 1 x raak?

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja eigenlijk wel de eerste ronde is tuurlijk ontpillen was ook 2 weken overtijd toen..

en de 2e ronde gelijk met een normale cycles berekend en was het raak... dus ik tref het heb geluk :) en ben helemaal happy dus ja

maar ikg aat weer ga zo ff winkelen :S:S:S bleeh hekel aan ;) ben 1 van de weinige die het haat ;) haha tot vanavond maby nog wel ff maar eerst dan kleine vertroetelen en gtst kijken en amercians next topmodel ;) al weet ik alw ie er gaat winnen maarjah ;) haha

xxx en knuffels allemaal

@evamarieh lekker uitrusten meid en beterschap!

19. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Toch veel plezier met winkelen haha ondanks dat je er een hekel aan hebt!

En veel plezier vanaaf met tv kijken! Ik ben dan lekker aan het Jazz balleten!

X

20. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi allemaal (ook de nieuwe! :D)

Ben even weg geweest zag het ook ff niet meer zitten. Zit nu op dag 18 en ik bloed nog steeds dus voel me nog steeds een beetje duizelig en moe.
    Verder heb ik morgen als het goed is de vervolg afspraak voor mijn maagbandje.
    Heb ook nog geen ei gehad dus ben nog steeds afwachtende hihi

Hoe is het hier?

Deel Deze Pagina