hoi hoi Zelf ben ik bijna 23, maar mijn vriend is bijna 31. We hebben een paar weken geleden besloten om dat we een kindje willen. Eerst twijfelde ik ook heel erg of ik het mijn omgeving zou vertellen. Ik ben jong studeer nog, maar heb altijd gezegd dat ik jong moeder wilde worden. Na lang twijfelen heb ik de stoute schoenen aan getrokken en het verteld. Wat is nou leuker om dit soort gevoelens te kunnen delen, heerlijk toch die voorpret, Iedereen reageerde positief behalve mijn oma. Maar ja die is echt nog een beetje van de oude stempel. Ik zei laatst tegen haar. Genieten kun je ook met z;n drieen. Ik zie het al voor me is mijn vriend straks 60 zitten we nog met een puber in huis. Dan beginnen ze wel anders te denken. Bij mij heeft het alleen maar positief uitgepakt dus. Veel succes. Groetjes Rianne
Hoi hoi, Hey Sam....doe maar rustig aan en ik hoop dat je snel wat minder bloed....! Rianne welkom tot de club van jonge mamaatjes...hihi...ik hoop dat het snel raak is voor je!
Ik moet wel zeggen dat die ovulatie testen perfect zijn! Ze zijn heel makkelijk in gebruik evenals de zwangerschapstesten van Sensitest! Je ziet toch heel duidelijk een negatief ipv een heel licht lijnje. Maar ik denk dat het maagbandje de oplossing gaat worden voor meerdere problemen inclusief het zwanger worden Dus ik ben benieuwd.
Goeiemiddag allemaal! Rianne welkom! Hoop voor jullie dat je snel een positieve test in handen hebt @Sam jeej wat vervelend dat je zolang bloed
Hier nog niet echt nieuw nieuws haha nog steeds ongi en het komt me nu echt me strot uit haha Verder gaat alles zn gangetje vanavond weer werken..en de rest van de week ook en dan weer weeeekeeendd hahah ja ik heb er nu alweer zin in! Verder ben ik verschrikkelijk moe echt niet normaal kan heel de dag wel slapen niet echt fijn maarja En dat was het eigenlijk wel haha
goede middag allemaal. Lekker rustig weekje. De leerlingen zijn bezig met de voorbereidingen voor hun nieuwe school. Ik moet op stagebezoeken en dat soort dingen, hoef lekker niets voor te bereiden. Jammer genoeg ligt er nog wel aardig wat nakijk werk. Ga zo eerst maar eens de hondjes uitlaten, ze zijn loops en hebben er zin in zeg maar... Ik moet ze nu echt in de gaten houden, ze gaan meteen voor reutjes staan draaien met hun kont. Dat was het weer.
@ LovelyLove Ik ben ook ontzettend moe...val bijna in slaap achter de computer hier op mijn werk. Net toch maar ff een redbull genomen anders had ike cht op het toetsenbord gelegen
Hoooi dames! Ik heb het zoooo druk met vanalles (moet aardig wat inhalen na het ziek zijn) dat ik hier haast niet meer ben. Dit moet toch echt ff veranderen Heb mn ovulatietesten nog niet binnen.. en mijn lichaam nu kennende weet ik dat mn ei er morgen/overmorgen is.. Naja, we gaan gewoon maar aan de klus Hoe is het hier verder met iedereen?
@Lievelief, Veel succes met klussen En met mij gaat alles goed, ben nieuw hier! Hoe lang ben je al bezig met proberen?
Heeej dames Mijn temp is weer omhoog gegaan...Dus vandaag nog geen ongi . Misschien dat ik morgen een testje waag, mits mijn temp dan nog hoog is natuurlijk. Duimen jullie voor mij? [-o<
Heey Dayenne, wat spannend! @Brenda.. Hai.. Wij zitten nu in de 5e maand. Heb 2 maanden geleden helaas een MK gehad dus dit is de eerste 'normale' maand na de MK. Ben je al lang gestopt met de pil of nog maar net? Groetjes
ik duim nog steeds voor jullie allemaal! En meiden nog leuke nieuwe dingen....iets te vertellen....of te bekennen?
@Lievelief Wat vervelend voor je dat je een mk hebt gehad! Ik hoop dat hetn u allemaal wel goed zou gaan! Ik ben net gestopt met de pil, dus ik moet mijn 1e ongesteldheid na het stoppen met de pil nog krijgen. de 10e zou ik ongesteld moeten wroden dus ben erg benieuwd!
Hoi hoi Ik zal me even verder voorstellen. Ik ben dus Rianne. Voorheen had ik een mirena spiraal. Die is er nu 3,5 week uit. Gelijk na het verwijderen ben ik ongi geworden. En nu na 15 dagen weer ongi, dus maar weer opnieuw begonnen. Het moet allemaal nog een beetje op gang komen denk ik. Leuk zo'n forum met allemaal leeftijds genoten. Veel succes allemaal. Groetjes Rianne
hallo allemaal, ben ik weer hoe is het hier verder? evamarieh al wat beter? je mag niet ziek worden hoor meis kunnen je hier niet missen Dayenne ik ga zeker voor je duimen zal leuk zijn natuurlijk spannend laat het ons weten he en verder ja welkom alle andere hoe is het allemaal ga nog ff verder eten ben dr zo weer even ligt eraan hoelang de kleine slaapt
Hoi allemaal, ik had hier al eerder een berichtje geplaatst. mijn vriend en ik zijn aan de eerste ronde begonnen. Maar ik denk wat laat want volgens mijn moet ik over 1.5 wk ongesteld worden. Zijn jullie ook allemaal zo ongeduldig? Ik kan echt nie wachten tot ik zwanger ben hoor! Ben er volgens mij veel te veel mee bezig nu. Groetjes Luna
goede avond IEDEREEN.....wat veel nieuwe... dan word het eindelijk wat drukker.... Ik kan niet w8ten hoor.....heb al weer van alles...steekjes hier...veel plassen....misselijkhiedje daar....en ja ik weet het ben me nu alweer gek aan het maken.... nou hebben jullie nog leuk nieuws?