Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

ben dus niet als enige ongeduldig hoor ik al ;)
    Lynn, ik hoop voor jou dat je geluk hebt!

Hopelijk ben ik er minder mee bezig als ik morgen weer aant werk ben...

Grappig dat er zoveel mensen van mijn leeftijd zitten hier.

Waar ik benieuwd naar ben. Hoe doen jullie dat straks meth et werk. Gewoon minderen? Of stoppen? En hoe wordt er op het werk gereageerd?

Ik weet dat ze bij mij als eerste zullen zeggen. "Daar ben je toch veel te jong voor?". Bij ons begint iedereen zo ongeveer rond de 30.

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik werk nu 18 uur en heb nog niet besloten of ik stop dat zie ik dan wel...op mijn werk zal mijn baas er niet blij mee zijn...ik werk op de bso....daar krijg je niet snel inval voor...en er zijn nog meer mensen zwanger of willen zwanger worden...

ja heb vandaag druk gehad en niet echt aan kunnen denken maar nu op de form weer wel...

3. Momfulness

Ja ik werk 28 uur en denk dat, als ik zwanger mag raken en een kindje krijg, ik 24 uur ga werken.
    Ik werk als secretaresse.

Je kunt er nog versteld van staan denk ik hoe mensen op je werk reageren. Wij dachten ook dat onze baas er niet voor open zou staan. Een collega van mij heeft pas opgebiecht dat ze zwanger is en mijn baas was zo blij voor haar. Ze komt steeds heel bezorgd informeren of alles wel goed gaat enzo.

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah en ik ken die van mij dies niet blij hoor,,,,die verwcht dat ook nog niet van mij...omdat ik nog zo jong ben...maar dan heeft ie lekker pech.... waar kom je vandaan?

5. Momfulness

Dat is idd zijn probleem, wat een gezeur altijd over leeftijd toch?

Ik kom uit Bergen.
    En jij?

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    leeftijd zegt niks ;)
    iedereen zeurt dat ik jong ben en nu al een 2e krijgt nou en! ik zeg atlijd weet zelf wel hoe en wat ik aankan en sommige vrouwen van 40 doen ons allemaal niet na! soms zorgen wij er beter voor.... haha

las het vandaag hier nog vond ook iemand mij jong ;) op dit forum maar aghh weet zelf het beste :) en reacties kennen me niks schelen we nemen samen een kleine en weten heus wel waar we aantoe zijn en niet :) dus ja

verder alles goed hier?

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bergen in brabant?

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey tas....alles goei?

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    iedereen weer weg? ik ga ook heb buikpijn...

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    en toen was iedereen weer weg...

11. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    goede morgen allemaal!

Hoe is het met iedereen?
    Ik een druk weekend gehad, zaterdag grote schoonmak en opruiming gehad, en zondag lekker even een leuk dage gepland met vriend lief, even een bijkomertje!

Goed weekend gehad, gister weer gewerkt, was zo moe, ben vroeg me bedje ingedoken maar had echt geen puf meer om ff hier te komen, sorry dames!

Meiden, ik heb ook een stuk gemist, wie praat me ff bij?

@ Jesske en desiree, hebben jullie al getest?

@Dayenne spannend mies, vandaag eentestje er tegen aan?

@evamariah, fijn dat je er weer bent meis, leuke vakantie gehad? Zag dat je bijna je nod hebt, spannend! al enig idee?

@lievelief, hopelijk komen je ovu testen vandaag binnen, dan heb je je zekerheid!

En aan alle nieuwe meiden, welkom, leuk dat jullie mee kletsen zeg!

Liefs Parels

12. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Niemand hier vanmorgen?

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ik ben er heel ff...hoe issi pearls...?
    Las dat je lekker dagje had gehad met je mannetje...super joh!
    idd vandaag officieel NOD dag.....maar ik bereken hem zelf op 8 maart...dus als ik dan nog niets roods heb gezien dan....ja dan ga ik testen!

Geen gevoel....alleen last van me rug en beetje emo...maar kan ook komen door ziekjes zijn....vandaag lekker dagje thuis....!

En jij....al nieuws?

14. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    hey mies, lekker een daagje thuis!

Nou spannend dan nog tot 8 maart, ik duim voor je hoor!
    Emo wil niets zeggen nee, alle kans nog hoor!

Ik ben afgelopen zaterdag na 4 dagen overtijd te zijn geweest ongi geworden, maar me ei was dan ook later geweest, dus achteraf was ik niet overtijd...

Was weer eens erg teleurgesteld, maar nu gaat tie weer hoor, gaan er weer met volle moed tegenaan!

Mijn vriend denkt dat het misschen goed is om een maandje een pauze te houden omdat ik er volgens hemveel te veel mee bezig be, maar ja een maandje niet, is volgens mij zonde van die verloren maand dan...

Maar ben je gewoon lekker vrij, of ben je echt ziek?
    Leuke vak gehad wel?

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hai hai,

Ongi geworden....wel jammer hoor....ik hoopte het echt voor je! MAar ja je was ook ziek rond je ei he...dus dan is het ook niet een hele verrassing...kan me erg goed voorstellen dat je weer teleurgesteld was/bent......je wacht al zo lang op dat kleine wondertje! En meissie het is je echt wel gegunt hoor!

had jij nou ook een afwijking aan je bm of iets anders aantoonbaars ofzo...waardoor het langer kon duren eventueel?

Ja ik ben ziek dagje thuis en doe geen ene reet vandaag ;) hihi....zit helemaal vol in me hoofd met snot en koorts ed...bleh!

16. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Nou meiden, ik had gister helderrood bloed...en vandaag is het alweer bruin/beetje rood! Dus nu weet ik niet of gister nou mijn 1e menstruatiedag was of niet, want dan kan voor mij ronde 1 ook beginnen!

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey brenda, ik denk dat je gister wel als eerste dag kan nemen....omdat het toch wel helderrood was....

18. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ja nu maar ff kijken of het vandaag doorzet! van mijn onderrug en borsten wat ik ook altijd heb als ik ongesteld wordt!

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    als het doorzet welke ronde zit je dan in?
    Of gaat het dan pas beginnen?

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    dan begint het pas! Dus erg spannend! en jij?

Deel Deze Pagina