Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
  2. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook een poes! Die van mij vind kinderen wel leuk, maar doet ze gelukkig niets, maar goed het blijft natuurlijk altijd opletten!

@jesske e eva, jullie houden het wel spannend hoor!

@suhe, nou mied dat zou geweldig zijn als je deze maand zwanger zou worden, voor mij heeft hummel ook een positieve uitspraak gedaan voor deze maand, dus wie weet!

@natas, probeer je niet zo druk te maken meis, het is vast allemaal oke, en misschien kun je de 12e vragen of je echo wat sneller kan dan pas met 12 weken?

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    de gouden kooi ;) haha

maar lynn spannend zeg alleen weet niet of dat kan al zo vroeg misseliijk :$ maar ieder voelt zich weer anders :) en de 1 sneller last van iets dan de ander

verder ja nog steeds onzeker maar blijft moelijk... pfff vanmorgen wel lekker tot 10 uur uitgeslapen alysia zelfs lang niet meegemaakt maar die is veel wakker geweest dus ja :)

en verder ik wil iedereen zwanger hebben hier!

4. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nu zorg jij dar dan maar eens voor hoor natas, dat iedereen zwanger raakt hier! :p

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    bednakt allemaal...
    ga zeker vragen of ik de echo sneller kan krijgen pff al die onzekerheid komt ook denk ik omdat ik te veel leees hier op het forum dat beinvloed onbewust toch alles een beetje..

verder k heb geen huisdieren hadden wel een hond een golden retriever bij mijn moeder en toen alysia baby was zette k haar er zo bij op de grond het eerst wat hij deed was haar een kusje geven en ging ernaast liggen... helaas door een hoop omstandigehden hebben ze hem in moeten laten slapen heb het er nog steeds moeilijk mee.. mis hem wel

en straks in april krijg ik een week een poes op legeer alysia vind het super die kruipt erop af en zodra de peos haar ziet en kijkt kruipt ze snel weg uitdagen dus ;)

en als alle kids later groot zijn wil ik een hond weer een golder retriever :) ik zeg altijd maar zolang je van jongs af aan de deiren aan je baby laten wennen is er niks aan de hand volgens mij :)

dames bednakt voor alle gerruststelleing

6. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Parels misschien zijn we volgende maand wel allebei zwanger, lijkt me leuk!

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha ik wouu dat het kon :)
    iedereen zwanger laten raken hier ;)
    haha dan wel alleen degene die ik leif vind ;) haha nee hoor :) vind bijna iederee lief hoor :)
    zitten rare bij op het forum ;) maar aghh :) vinden er veel van mij ook ;)
    dat ik te jong bent voor een 2e blablabla maar aghh lekker boeiend ;)

haha maar hokus pocus pilatuhs pas ik woud at iedereen zwanger was vangen :

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

hopelijk kotm me spreuk uit ;)

8. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja he, zou geweldig zijn, zie dat we nu ook op dezelfde dag zijn... Als jou cyclus deze keer een beetje korter is, dan gaan we straks gelijk op :)

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    we zullen zien....

10. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Maar zijn er nog dames die ook daadwerkelijk gaan smeppen deze maand, wij gaan het proberen hoor! Misschien hebben we daar veel geluk mee!

Zal wel een nog vermoeienderde ?!?! maand worden met zoveel geklus...

11. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Thnx natas!

Enne laat ej niet kennen hoor, niemand heeft het recht om te zeggen dat je te jong bent voor een tweede, het si jou leven, jullie gezin en jullie wens, dus wat wil je nog meer! Gewoon geniten van alles he!

12. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    een hoop afkoringen heb ik al onder de knie, maar smeppen? sperm meets egg of zoiets en dan?

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    maar dat heb ik toch eigenlijk deze maand toch ook al gedaan....

eerst om de dag...
    ovu testen...
    als die positief is elke dag 4 dagen lang en dan weert om de dag? of niet?

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Natassie misschien een rare vraag, maar ben je nooit bang dat je niet zoveel van je tweede kindje kunt houden als van je eerste? Misschien een beetje raar opgeschreven, maar wat ik bedoel: je houdt zoveel van je kindje, kan je van een ander kindje net zoveel houden?

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zo ff een nieuwe banner deze hoe ik nog maar 10 dagen te w8 tot ik mag testen p

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    is iedereen weer verdwenen?

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    nee ik ben er wel!
    Een beetje nog dan he...hihi!

hou je het nog vol...kotsie kotsie!hihi...ik hoop het voor je lynn dat het raak zit!

En natass...maak je niet te druk dat is niet goed voor jou en je beebje....er worden elke 3 seconden beebjes geboren...dus je hebt meer kans dat het helemaal goed zit dan dat het fout zit.......en.....je hoort meer de rottige verhalen dan de goeie verhalen dus je moet daar niet meer naar kijken.....gewoon proberen te genieten meissie....en die rugpijn komt waarschijnlijk voort uit je baarmoeder die uitzet...en je buikpijn ook...dus niet druk maken!

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    thanx

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    dikke vette kans nu he.....voel je nog meer naast het misselijk zijn ?

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik voel van alles...maar ik weet het niet,,,,,zal ik et zeggen?

Deel Deze Pagina