Ja hoor Daantje die telt gewoon verder. Op een gegeven moment komt er te staan dat je en andere banner nodig hebt, maar dat duurt nog wel even.
Whahahahahahahah wat een grappige hokus pokus spreuk...en we hopen dat ie uit gaat komen! SUPER bedankt Lynn....hihi echt heel lief De banner van lilliepie telde niet door.....omdat ik vandaag 1 dag overtijd ben gaf ie mijn eerste dag van me menstruatie aan....dus ik heb er 1 dag bij verzonnen...
ow wat irri dat de pagina nu groter is geworden sorry daarvoor dames....ik heb net lasgana gekocht is voor 2personen niet erg veel 7 euro nog wat duur?
lekker lasagna...hmmmm......wil ik ook.... en 7 euro voor lagasna voor 2 personen vind ik niet heel erg duur...jij wel dan?
ZO daar was ik weer even, nou eva als je nu neit zwanger bentweet ik het ook niet meer hoor, lynn heeft zo d'r best voor je gedaan haha! En Daantje, het is jullie keus hoor, gewoon lekker voor een beebje gaan als jullie dat willen, hopelijk word je snel ongesteld! @eva, Heb je je ei gevoeld deze maand?
hey pearl... Ik heb slijm en ei gedacht te voelen.......de 19 de...dus ach ja...wel veeeeeeeeeeeeel geklust tot dat we helemaal geen zin meer hadden......
neej mijn moeder vond dat duur....eva bij deze griep heb jij ook gewoon honger....normaal als ik de griep heb eet ik nie...maar vorige week at ik gewoon
ik eet gewoon door....heb nix met me maag...maar gewoon me h oofd...snotterde snote vies vast en hoofdpijn....hihi
NOu dat zijn zeker goede tekenen dan... die 14 dagen zijn verstreken dan na je ei... Spannend! Soms zeggen ze dat je cyclus na een mk van slag af is, maar zo te horen bij joun gaat alles weer zoals het hoort gelijk, fijn hoor meid, ik duim mee voor je! Ging je nou op je verjaardag testen?
Werkse straks lynn! Succes met je klachten, hopleijk word je neit meer misselijk op je werk, dat is zo vervelend om te werken dan! Succes!
daantje, waarom staan jullie ouders er niet achter dan? Je vertelt dat je op jezelf woont, wonen jullie samen? Werken jullie allebei? hebben jullie ruimte in jullie huisje en kunnen jullie het kind financieel ondersteunen? Hoe doen jullie dat als het kind geboren wordt? Allebei blijven werken naar de opvang of blijf je thuis enz. Als je zelfstandig voor je kind kan zorgen, dan moet je er gewoon voor gaan.
ik ga de 8 ste teste....en als ie nega is en ik de 13de nog niet ongi ben...dan ga ik weer testen! En de 13de is me verjaardag!
Oh oke, waarom heb je nu voor de 8ste gekozen dan en nog neit gewoon vandaag of morgen ofzo? Gezellie bijna jarig, zou wel een super mooi cadeau zijn he, om zwanger te zijn!
parels vraagje nog ff snel.... waarom heb je een cyclus van 27 dagen op jou banner..? heeft het een rede....? is dat het gemiddelde?