Ik had eerst altijd ong 27, maar de laatste tijd erg onregelmatig, dus moet eingelijk van die 30 ofzo uitgaan, maar de 28ste ben ik jarig, dus leek me wel leuk omdan mijn nod deze keer te deon, normaal is mijn cyclus namelijk kort, maar de laatste keer door koorts weer 30 maar goed ga deze keer dus gewoon weer uit van de kortere, gewoon voor mijn eigen goede gevoel... Stom he?
nee ik vertel het wel aan mijn schoonouders en mijn ouders...ik heb het vorige zwschap niet gezegd tot ik de mk kreeg en toen als nog gezegd...dus dan kan ik het nu beter gelijk zeggen! Verder nog tegen niemand hoor!
Vind het knap dat je het dan al vertelt hoor, ik denk dat ik zowiezo wacht tot de drie maanden misschien nog wel wat langer
ja kijk...ik wilde het stil houden vorige keer....tot we eerste echo hadden gehad....maar toen kreeg ik die mk en toen moest ik het delen met me moeder....dat wilde ik gewoon....en ook omdat ze me baas is he! Dus dan moet je het je schoonouders ook vertellen is wel zo eerlijk namelijk! Daarom ga ik het volgende keer wel gelijk vertellen omdat ik veel aan ze heb gehad!
het lijkt me wel erg leuk om het daarna te vertellen hoor, ik wil het wel op een speciale manier doen, voor mijn schoonouders zou het het eerste kleinkind worden dus dat is helemaal speciaal! Weten jullie al hoe je het nieuws gaat brengen aan de ouders en schoonouders?
Dat si ook wel weer een hele mooie gedachten, denk dat het ook anders ligt omdat jij een mk gehad hebt, natuurlijk wil je het dan delen met iemand, logisch! Gewoon doen hoor meid, ik denk dat de ouders en schoonouders nu des te blijer zijn met het nieuws!
Weet niet, ik denk da als het eenmaal zover is ik het meteen vertel zonder leuke dingetjes erbij. daarna krijgen ze een leuk rompertje met de liefste opa ofzo.
ik ga het vertellen als me schonmoeder terug is van vakantie en de rest dan verder weten eht er wel al aardig wat maar de rest nog neit vind ik niet eerljk tegen over me schoonouders... maar ik denk altijd zo waarom ouderwets zijn en wachten? ik vind ze delen de vreugde met je dus als het mis gaat zal ik alle steun ook fijn vinden en anders zal je het alsnog vertellen... snappen jullie zo denk ik ben niet zo van die oude tijd dat je perse moet wachten maar nog ff wachten schoonma is pas over een week thuis al zullen hun het toch neit boeiend vinden en alleen maar zeuren maarjah lekker boeiend
Ik heb gewoon niet zo de behoefte om het met mijn ouders te delen, mijn ouders zijn gescheiden, met mijn moeder niet echt zo'n moeder dochter band en met me vader al helemaal niet, die is meer dronken dan helder... Dus ja dat is al niet zo'n goed begin... De vader van mijn vriend zal het wel geweldig vinden, maar zijn moeder, zij zijn ook gescheiden , ziet ons met kinderen nog neit echt zitten dus heb ik ook neit echt het idee dat ik het haar al snel wil vertellen, en ja om alleen mijn vriends vader eht dan te vertellen, dan weet binnenn de kortste keren nog iedereen het... Maar geod dat dnek ik nu he, wie weet als ik zwanger ben dat ik het toch vertel, in ieder geval mijn zus weet het gelijk, voor haar kan ik het echt niet verborgen houden...
En misschien ben ik stiekem ook wel een beetje bang voor dat het niet zal gaan en ik zou neit willen dat iedereen dan blijft vragen later hoe het gaat enzo, dat zou ik liever zelf handelen dnek ik, met mijn vriend natuurlijk!
kijk als je geen geode band heb ander verhaal... met mijn moeder heb ik het heel zwaar gehad en veel problemen toen ik nog aan het puberen was.. maar nu is ze net een vriendin voor me.. dus heb haar ook gelijk verteld dat we weer bezig zijn enz en leefde helemaal met me mee.. ouders zijn ook gescheiden en wist al dat mijn pa het ook weer super zou vinden.. schoonouuders zijn ook gescheiden en die kunnen altijd alleen maar zeuren en zeuren voer geld en nog eens geld.... dus ja weet al wat hun reactie word
Wat een gescheiden ouders hier zeg... Wat fijn dat je moeder net een vriendin van je is geworden natas, dat is heel fijn! Nee als ik denk aan wie ik het het eerste zou willen vertellen, zijn mijnzus, mijn broer mijn vriends zus, vriendinnen... En natuurlijk weet mijn moeder en mijn vriends vader en moeder het voor vele andere... Nou ja ik zie het allemaal wel... Eerst maar eens zien of we zwanger mogen worden...
Succes alvast voor volgende week natas, moet je je voorbereiden erop, of valt dat ook nog wel mee? Hoop voor je dat ze toch positief zullen zijn hoor! Is gewoon geweldig nieuws~!