Oh wat ben ik moe zeg, en ik moet nog heel de week werken ook Morgen zelfs ook nog een cursus dus van half 8 's morgens tot half 11 saafs op me werk... Pfff... Vanaaf vroeg naar bedje toe dus! Moet nu ook echt eten gaan koken voordat me ventje uit zijn werk komt, anders heeft tie zo'n honger! Ondertussen nog ff kijken of ik op de bank kan hangen... Zou echt zo kunne slapen! Dus kortom, ik ga er vandoor, denk dat ik er morg niet ben dan, dus waarschijnlijk tot donderdagavond pas weer! Eva ik duim voor je dat je niet ongi word en lievelief, hoop dat je nog ovu testen hebt kunnen krijgen, ik duim voor je ei! Fijne avond alvast meiden! Knuffel Parels
is hier iemand? of idereen gdk kijken of iets anders ik ben er wel net een bak ijs gekocht even trek in gewoon.... maar al bij iemand duiveltjes die rond de test periode zit! nee he! want jullie zijn allemaal zwanger hoop ik
neej ik ben druk....lijk wel adhd....nee mag ik niet mee spotten.....wil zoveel... ben ook wel moe ga ook lekker rond half 9 onder de zonnebank en daarna bad en bed......en morgen weer vroeg uit bed...en op tijd werken 12 uur hihi...jij? nog iets te vertellen?
haha eigenliijk niet zoveel ga strask of vanaovnd lekker ijs eten helemaal oppeens trek in en optijd naar bed ben helemaal op
jah komt ook misschien door het weer....iedereen moet de zon weer zien het moet zomer worden zodat de ijcoboer weer langs kot rijden en dat je zelf daar niet voor op pad hoeft te gaan
ja inderdaad verlang zo naar de zon bah heb een winterdepri gehad dit jaar dus bleehhh kom maar op met die zon! maarja net weer zitten kijken zit er niet in afwachten maar weer jij nog wat te lullen
o okee bieden daar nog nooit van gehoord? volg jij trouwens gtst? wist neit dat dian eruit zal gaan jij? weet wle dat robert eruit gaat maar dian? raar