Hallo meiden, Wat een ontzettend leuk topic. Zou me er graag bij voegen! Ik ben 22 en jong getrouwd, mijn man is 26. Inmiddels alweer bijna 4 jaar.... reken maar uit We proberen nu na veeeel ziekenhuizen zwanger te worden dmv een bekende donor, we zijn bezig met ronde 2. Duimen! Ook hier krijgen we heel vaak te horen dat we moeten genieten van het samen zijn en dat de kinderen vanzelf wel komen. Jammergenoeg is dat niet zo makkelijk als je man niet vruchtbaar is... pijnlijke situaties dus. Natuurlijk genieten we samen, maar we zijn helemaal in de wolken dat onze donor zo'n groot hart heeft! Liefs
Ik sluit me ook aan. Ik wil ook jong moeder worden lijkt me zo leuk. Mijn moeder was ook zo een jong moeder. ze is 38 en word ook nog oma van me zus. Ik ben 21 en ben bijna 2 jaar getrouwd ik en me man zijn er klaar voor zo een kleine wondertje in ons leven. We gaan deze maand de eerste ronde in.
Hoi meiden, kan het dat je na 3 dagen na een eventuele bevruchting al pijn krijgt in je borsten en onderrug? Ik had gisteren erg veel last van mijn borsten en vandaag is het nog erger. Ook kreeg ik vanmorgen in de auto last van mijn onderrug. Ik hoef over 1 week pas ongesteld te worden dus was even benieuwd.
hey luna....ik heb zel sinds vannacht heel veel pijn aan mijn borsten... maar het kan ook na een ei sprong zijn volgens mij...hamer je niet aan mij vast,,,,ik weet ook niet alles....ook ik ben als ik zwanger zou zijn op dag 5 en moet nog 9 dagen w8ten..... we zullen zien,,,,,,
das wel een vervelende situatie....wat goed dat jullie een doner hebben....die ken je dus....das misschien wel heel speciaal....ik ga voor je duimen.... en kom hier maar gezellig mee kletsen hoor... hoe meer zielen hoe meer vreugde....
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 02 maart: Desiree1986 (ronde 3) 04 maart: Jessica (ronde 16) 04 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) 16 maart: kikka (ronde 1) 28 maart: parels (ronden 14) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008
moeten jullie ff kopieeren en je naam erbij zetten....ow normaal staat er wel een mooi plaatje bij maar dat lukt e niet....wil iemand mij ff helpen? EVA en JESSKE hoest nog steeds geen rode duveltjes?
so ben er weer ik zal even de lijst zoeken en goed zetten en de nieuwe dames zetten julli ejezelf op de lijst of geef even de datum door is leuk alles goed verder hier? hier thuis niet... zit gezellig met een zieke man ik heb koppijn en beetje misseliijk de hormonen denk ik en een zielig meisje thuis moet haar plas opvangen en bij de dokter bregen pfff gaat nog niet lukken dus ja ennuh ladies al zwangere erbij?
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 04 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) 16 maart: kikka (ronde 1) 28 maart: Desiree1986 (ronde 4) 28 maart: parels (ronden 14) 30 maart: LovelyLove (ronde 2 na mk) NOD April 04 april:suhe (ronde 4) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008
ja of een schimmel maar pfff krijg het neit voor elkaar zo stom plaszakje ze heeft de hele morgen gehuild en kan je geen luier bij om draai me net om een gigantische stink drol op de grond en ja hoor daarna zat het zakje dus neit meer goed pfff plas ernaast... gaat nog wat worden...
nee heel raar... een zakje met een plak strip en een gaatje erin bij een jongen is het makkelijk hup ding erin en klaar.. bij alysia moet je hem op haar plakken en dan maar goed zien te mikken dus gewoon rot zakjes :S en gaat niet werken ben ik bang grrr.... maarjah gedult hebben....
jah...is wel zielig voor haar maar ook voor jou...jij hebt er nog een kind bij....je vent...die van mij is dan altijd zo zielig...
haha mannen zijn net kleine kinderen ik zeg altijd als mannen kinderen zouden moeten baren zou de wereldbevolking een stuk kleiner zijn geweest haha hij ligt heel zielig op de bank aghh als wij vrouwen ziek zijn dan moeten we ons maar nooit aanstellen haha maar komt goed vandaag