Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    ben ik nou helemaal alleen..... :(

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Oh jesske.....wel fijn dat ze je willen helpen....wat wil jijzelf eigenlijk?
    WIl je door met clomid of wel een volgende stap zette?

3. weet ik nog niet licht er aan

als ze een stap verder gaan is het niet echt natuurlijk meer natuurlijk
    en dat is het nog wel met clomid
    ik weet niet ozu er even goed over naam moeten denken

4. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, mag ik met jullie meedoen? Heb donderdag mn laatste pil geslikt... Nu dus ongi en vrijdag gaan we echt zeggen: we gaan ervoor! Ben 23 en in augustus 2 jaar getrouwd en dan 7 jaar samen met manlief, hij is 27... Vind t echt spannend om echt te zeggen om met de pil te stoppen! Hoe bereken ik die NOD? Dit vat ik nog niet helemaal, moet me nog ff thuis gaan voelen tussen al die berekeningen van cyclussen enzo! Liefs Lin

5. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Je kunt je NOD niet zomaar berekenen. Je moet eerst afwachten hoe lang je cyclus wordt. En het kan eventjes duren voordat je cyclus regelmatig is.

Ik ben 23 ben ik nog jong genoeg voor dit topic? :D
    ik hoop dat het binnenkort een keertje raak is!

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Iedereen is welkom...haha...en cylcussen berekenen kun je bij de calculator en anders bij de banner...maar je ei zeker weten dat kun je alleen via ovu testen oid weten...!

WELKOM allemaal!

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    kijk het word nog gezelliger hier :)
    gaaf allemaal nieuwe! maar moeten jullie wel je NOD door geven ;) kunnen we de lijst ook aanvullen :)

alles goed verder met iedereen?

8. of tempraturen

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Ja ik zei ook ovu testen oid (of iets dergelijks) hahaha....maar ik heb dat nog nooit gedaan...dus staat niet bij mij nog op 1...hhihi.....temp jij wek jesske?

10. heb het een aantal maanden gedaan maar mijn temp verschilt veel te veel dus dat was niet aan mij besteed jamer genoeg
    de gyn zei dat ik er mee kon stopen om dat het niet echt nut had

nu weet ik natuurlijk wel wanee rik me nod heb doormidel van die clomid

@natas

heej meis jah ik zal zo de lijst wel even zoeken want die staat een eind weg volgens mij kan ik gelijk me zelf even aan passen

|@eva meis hoe staat het bij jou nog steeds geen ongi ?

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    hey.....ja ik heb idd nog geen ongi...!

En natasss......hoe is het deze ochtend met jou dan?

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    heey,

met mij gaat goed evamariah ;)
    zieke man thuis pfff zeiekrd op ziijn werk hij is nooit ziek meld zich ziek hij is echt ziek beld de rayonleider terug wat heb je hij zegt ben misselijk hoofdpijn en diarree gewoon beroerd zegt hij o nou denk dat we de arbo maar eens moeten bellen dan..pff 1 dag ziek zegt hij of je moet morgen weer komen werken dan bel ik de arbo niet :S over dreigen gesproken zegt me vriend ja weet ik niet of ik morgen kan werken moet ik kijken hoe ik me vanmiddag voelt zegt hij oo okee ben je wel ziek of ben je thuis gebleven voor je kind :s noet grrrr rare mensen daar pfff....

maar verder gaat met mij goed heb hoofdpijn dus ff asprine ingenomen en ruzie met alysia haar plaszakjes al 2 keer geprobeerd 2 keer ernaast gezeken en 2 keer stront op de grond ;) haha dus geen succes bel gewoon weer in spreekuur want dit werkt ook niet dus ja

en hoe is het met jou? al wat beter of niet? hopelijk wel.. lekker uitzieken hoor meis.. en verder ja ;) haha weet ik niett veel ga ff een was erin doen en alysia in bad want die zit onder de plas ;) vriend is er al mee bezig neem het even over

ik gaat weer even :) xxx

13. nou jah wat een rare zeg die baas van ej mannetje
    lekker de arbo laten komen
    ziek is ziek

hoofd is niet fijn meis
    hoop dat de pilletje het doen laten zakken

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    hey...wat een rare kerel zeg...laat idd die arbo maa rkomen! Hij is toch ziek!

En ja hoofdpijn is niet fijn...apirientje helpt idd hopelijk.....!

Mijn mannetje heeft zo een solli gesprek en ik vind het stiekum heel spannend want dan gaat ie echt iets doen wat ie heeeeeeeeeeel leuk vind en meer verdienen wat altijd handig is .....pff...en me hoofd zit vol snot...nog iemand iets leuks....!

15. nee ik heb niet echt iets leuks te melden verder

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    oh...hmmm....ik ook niet...ben ff aan het lunchen....tot straks....hoe is het met jou kleine meisje eigenlijk?

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    danisha vind ik zo mooie naam ;)
    echt leuk :) dank dat ze het wel leuk zal vinden een broertje of zusje :)

en die gast heeft nu niet meer gebeld die baas pfff... hij zei ik ga overleggen wat ik ga doen en anders moet je zelf naar de arbo me vriend gelijk is goed ;) ja hij zit zo wit dus kom maar op zeikerds daar.. hij zal het liefst ander werk willen maarjah hij heeft nu een normaal salaris dan en een vast contract en krijg je niet zommaar meer dus ja ;) haha maar is een nuchter type dus zit niet zo snel met iets ;) haha

en evamarieh nog steeds snotter baah klote meis!

en jesske hopelijk komt de oplossing snel voor je voor een kleine hoop het zo! vnd nogmaals zo knap al zolang bezig en de moed niet verliezen toppie meid!

18. @natas mijn dochter spel je anders hoor je mist elke keer een letter haha
    danischa

ik vond het met sch mooier dan sh allen

jah ik zou zeggen zet hem op je lijstje met namen haha

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    pfff.dames.....ik ben helemaal kapot.....kan koorts ed er voor zorgen datje ongi wegblijft?

Ben zo ontzettend moe.....!
    Danischa is inderdaad een super leuke naam....onze namen staan al vast....weten jullie al namen.....?

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha wij wel ;) staan ook alvast :)
    voor een meisje zeker weten... en voor jongen is het nog wel of niet maar we wachten verder de echo af met 20 weken en hopelijk weet ik dan voordat ik op vakantie gaat wat het word :) kan ik lekker kleertjes kopen :)

maar zal het voortaan goed spellen danischa ;) zet hem op me lijste voor eventueel volgende kinds :) komt helemaal goed

en avamarieh beter worden hoor! wie gaat nu wanneer testen? wil postietieve testen ;) maar ik kan zoveel willen :p

Share This Page