ja ha ha....en vertellen doe je natuurlijk niet.... Ja kleertje kopen in turkije ....allemaal lekker goedkoop ...zou wel super zijjn of niet? Wanneer zit je in je 20ste week...is dat in je vakantie of erna?
ja zal zeker super ziijn.. maar al moet ik wel zeggen echt veel babykleerjtes hebben ze daar niet wel voor alysia leuke dingen en ja wat is goedkoop kwestie van onderhandellen daar maar komt goed en ga met 21 weken zwangerschap precies op vakantie dus de 20 weken net ervoor en dan maar hopen dat de kleine er goed voor wil gaan liggen dus afwachten maar maar ligt eraan hoe ver ik tuurlijk straks ben volgens de echo misschien wel week minder ver of juist verder afwachten maar
ik ben echt super beneiuwd....haha...hoop dat ik ook snel je mag vergezellen.....dan heb ik echt een uitlaatklep nodig.....dan kan ik alleen nog maar dromen van alles....hihi...pfff....ik wil naar huis....zit hier alleen maar stomme dingen te doen....baby-walz pagina te kijken...
haha leuk zeg baby-walz kijken haha en weer aan het werk? pff knap hoor van je maaruh wanneer ging je nou testen? vergeetachtig ben ik
ja beetje wel....kan me niet goed herrinneren hoe ik me voelde voor in ongi werd.... Maar ja....ik heb beetje druk onderin me buik soms.....maar hoeft niets te zijn...is wel gek allemaal dit...ik zou het ook heel vreemd vinden om gelijk weer zwanger te zijn eigenlijk.....jij niet?
ze zeggen na een miskraam ben je heel vruchtbaar.. maar bij mij ma kom ik weer met me mama verhalen was het neit zo bij alle kinderen geliijk raak maar naar haar msikraam heeft het een half jaar geduurt dus.. maar zal wel mooiz ijn of niet? ben ietts leuks aan het maken haha als het af is laat ik het wel zien
ok is goed...tsja...kan alle kanten op gaan....we zien het allemaal wel.....begin alleen wel nieuwsgierig te worden nu! NMaar een posi test of bloed en naar jou creatie!
oww ik hoop zo dat hij positef is maar je bent nu 2 dagen overtijd.. en je cyclus was gewoon normaal altidj toch? oh zo spannend
nee heb eigenlijk een hele onregelmatige cyclus..maar aangezien ik me slijm heb gehad heel duidelijk en me ei dacht te voelen.....heb ik wel beetje gericht geklust! en het was 2 dagen geleden precies 14 dagen na mijn ei...maar ik neem maar 4 dagen extra...18 dagen na mijn ei...dan moet ik toch wel ongi zijn....toch?
ja inderdaad ooh ben zo benieuwd meid! hoop het zo voor je maar dit is mijn creatie ga er nog 1 maken maar dan een leukere http://www.jibjab.com/sendables/preview ... Jl4O1ZCaCo
ik kan die site niet openen hoor.....geeft een fout melding aan! en ja spannend word het nu dan toch wel een beetje he....
Waaauw eva wat spannend Leuk leuk leuk, ben echt benieuwd! Hier vandaag als het goed is (kijkend naar mijn andere cyclussen) mijn eisprong.. Maar nog niets gevoeld, dus maybe komt 'ie nog! Alleen gisteravond 10min. na het klussen heel even lichte pijntjes gehad haha als dat mn ei was dan waren we precies optijd! Heb geen ovulatietesten gekocht, vond het een beetje zonde die prijs bij de etos.. Wij klussen er wel gewoon op los!
En blijven klussen nu he... hihi je weet maar nooit....en als ze binnen komen misschien even ovu test proberen....wie weet komt je ei nog....! [-o<
Hoi Na 4 dagen en ik al niet meer ongi. Beetje kort vond ik zelf, maar het zal wel goed zijn. Nu mar flink aan de klus om de dag ofzo. Dat is ook geen straf
hey meiden....suhe super dat je van het bloed af bent en nu flink aan de klus gaan! En daantje jij bent ongi geworden....hoelang heb je erop moeten wachten?