Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    en welkom bij de jongen moeders!

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik was al in de 2e ronde zwanger,.. heb hett vruchtbare van mijn moeder denk ik :$ die was ook altijd in 1 keer zwanger alleen na haar miskraam heeft het een half jaar geduurt..
    verder voel ik me perfect :) helemaal niet zwanger maar wel veel bezorgd maar komt allemaal goed :)

en inderdaad een pracht plaatje zeg super mooi kindje :) echt een plaatse gewoon :)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    sorry was even aan het kijken op je site....ik schoot er een beetje vol van....want zo kan het ook gaan....vind het mooi om te zien hoe sterk je bent... en wij allemaal vinden het harstikke gezellig dat je hier ook mee komt kletsen....ik ga voor je duimen dat Jaylie snel een brusje krijgt.....

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    ooooh dankjewel! vind het bijzonder dat jullie zo meeleven echt!
    Heb hier wel eens eerder geprobeerd mee te doen, maar met geboorte van de kleine van onze beste vrienden en het zwanger voelen en na 6 dagen overtijd toch ongesteld worden ff tijd voor mezelf genomen, maar ben terug en voel me stukken beter.
    Lekker gezellig al die jonge dames hier :D

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    @ rachje.....ik voel nog niets dus wie weet alle kanten kan het nog op!
    En Jaylie is echt een mooi kindje....!

6. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    goh spannend zeg.. hoop voor jullie dat het raak is en er een wondertje aan het plaatsen vinden is!
    Vind je het zelf ook spannend of heb je zoiets we zien het wel?

7. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Hoi ik had een tijdje geleden al op jullie site gekeken. Mooie meid hoor! Veel succes de komende periode, dat het maar snel raak mag zijn!

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Ik vind het wel spannend....maar ik weet het eigenlijk niet allemaal meer....hihi....vind het nu ook wel een beetje eng eigenlijk!

En jij waar zit je nu in je cyclus?

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    ja weet je mensen zeggen altijd : je moet er niet mee bezig zijn.
    maar hoe kan je er nou niet mee bezig zijn als je er mee bezig bent? hahaha goed bedoeld maar flut advies.

ik heb afgelopen maanden cyclus gehad van 30.30.36.33 en zit nu 11 dagen na eerste dag ongi zeg maar. Ben deze maand begonnen met tempen omdat vriendlief het de hele maand te vermoeiend vond... Ik ben benieuw of ik er wijs uit kan...

hoe doen jullie het meiden?

10. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    's ochtends bij het wakker worden meteen temperaturen, maar mijn temp. wisselt nogal

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ovu testen....heb elke dag om en om gedaan vorige week vrijdag en zaterdag positief en toen elke dag 4 dagen achter elkaar en nu maar hopen dat ie raak heeft geschoten

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    ik ben vorige keer zw geworden met ovutesten ik vond het heerlijk....als het deze maand niet raak is ga ik weer ovu testen gebruiken!

Tempen vind ik veel te veel werk....(tenminste dat denk ik misschien alleen maar) haha!
    En wil het een beetje dat tempen bij jou?

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    hey lieve meiden ik ga met mijn mannetje een filmpje kijken.....ik spreek jullie morgen weer!
    Fijne avond en droom mooie dromen.....dikke kus en moge we maar gauw zwanger zijn....!

14. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

Feb 17, 2008
    669
    0
    0
    Lieve Rachje,

Ik heb net jullie verhaal gelezen over jullie prachtige dochter... ben er stil van....
    Wat gaan jullie er ontzettend moedig en hoopvol mee om.

liefs,
    sanne85

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    haha verschillende ervaringen. Wil volgende maand ook ovutesten gaan doen. Maar dacht laat ik eerst eens kijken met dat tempen.
    Ik heb het heel raar bij mij is de temp 2 dagen hezelfde, laatste 2 dagen ongi 37.1 eerste 2 dagen daarna 36.9 en nu 2 dagen 36.8.
    Ook netjes aan het bij houden etc.

Toch wel spannend he einde van de maand?

Ik heb toen met die uitschieter naar 36 denk ik zelf een vroege mk gehad, omdat ik weer aan het kotsen was en dat doe ik alleen bij zwangerschap of bevallingen. Heb toen wel getest maar ik testte vorige keer van jaylie ook 2.5 á 3 weken overtijd positief.

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    fijne avond evamariah!

dankjewel sanne wat lief van je! hoe staat het bij jou er voor meis?

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    jah sorry van temp snap ik niets...ben misschien wel een beetje lui...en vind het wel leuk om te doen....dan lijkt het net of dat ik elke keer aan het oefenen ben voor een echte zwangerschap test hahaahhaha

18. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Hij moet wel aardig stijgen geloof ik. Kan zou een paar tiende schelen en eigenlijk ben je dan te laat. Ik heb ook even die ovu testen gebruikt, maar wordt dan wel erg duur. Wij gaan de komende periode maar flink aan de slag om de dag ofzo

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    hahahaha ja deze wordt alleen wat sneller en vaker positief!
    Ik ga er ook maar eens aan. We hebben de afgelopen maanden zoiets gehad van: we zien wel.
    Maar weet je wat zo irritant is? dat we pas weer opnieuw ouders kunnen worden als jaylie al ruim 1.5 half is.... maar goed zo moet ik ook eigenlijk maar niet denken.

ga je over 9 dagen ook echt testen? of wacht je dan nog eventjes?

20. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    phoe suhe jouw cyclus is nog beetje in de war zie ik.... ja gewoon the old fashion way haha...
    Hoelang zijn jullie bezig?

Share This Page