neej ik test op mijn verjaardag dat is een dag later....heb een goed gevoel..en ja ik weet het je lichaam kan met je spelen....wij zijn nu officeel in ronde 3 maar doen het bewust sinds 2 rondes..... dus dit is mijn 2e......
In oktober gestopt dus nu bijna een half jaar. Ja ik hop dat het deze maand weer rond de 35 dagen gaat worden of de komende 9 maanden niet natuurlijk
heb net enorme steken in mijn baarmoeder....dit denk ik...is achter mijn schaambeen,,,,,,oei oei.....wat is dit dan weer....?
hahaha ja ik snap hem... als dat geen mooi verjaardagskado zou zijn! Ik hoop dat je gevoel goed zit! Wij proberen zondag een half jaar maar werd pas na 12 weken na de bevalling ongesteld dus die tellen ook niet mee!
ja ook bijna half jaar suhe... hoop voor je 9 maanden gewoon niet heeeeeeeerlijk! kan van alles betekenen die steken... ook goed nieuws. Ik dacht bij de eerste oei ik moet heel erg ongi worden en kon niet meer naar de wc...
jah ik weet het...ben erg,,,,,en jah ik let overal op kan ik ook niet helpen ik wil zo graag.....alle sensoren in mijn lichaam zijn mij elke keer aan het waarschuwen
ja ik kan wel zeggen houd je er niet teveel mee bezig, maar ik weet dat dat niet kan. Zorg gewoon goed voor jezelf en wacht nog een paar dagen dan kan je testen en weet je het.
ja is ook moeilijk om te negeren. als je het heel graag wilt valt alles op. nog 10 daagies, dan weet je het waarschijnlijk.
oooooooooooh lekker mag ik er ook een paar... ben een echte chocofreak! nog 1 nachtje slapen en dan heb ik mijn mannetje weer bij me.... jippie! wat doen jullie voor werk/school?
Alles oke met jullie? Zal gelijk even mn NOD melden: 31 mrt. Nou ben ik eigenlijk gewoon van plan om die dag over te slaan en op 1 april pos te testen... Vandaag heerlijk onze vakantie geboekt. We gaan twee weken naar Tunesië... eerst een week rondtrekken en dan nog een week bakken in een prachtig hotel. We hebben weer iets om naar uit te kijken, heerlijk hoor. Liefs!
oooh hoe vind je het? welk vak? haha wel grappig zolang zijn 'we' er nog niet af hihihi ik kinderopvang, dat is al iets langer geleden voor ons hahaha
oh sanne heerlijk! lekker samen er tussen uit, wie weet wel voor het laatst... ik durf niets te boeken, ben bang dat als ik zwanger mag raken ik niet meer weg durf. kan het nog niet invullen nu... of is dat gek?
Ik werk op een medisch kinderdagverblijf als groepsbegeleidster. Ik heb een klas met meervoudig complex gehandicapte kinderen.
ohh lekker tunesie heerlijk wij gaan 2 weken gewon all in naar turkije toe heb er ook al zin in en kijk er helemaal naar uit