nee ik ga ook niet op vakantie....heb afwijking in baarmoeder en gyn zei dat ik vaak op controle moet en durf dan niet te ver weg te zijn.....en anders word het laste minute als ik nog niet zwanger ben...
oh ik ook lynn! Welke groep heb jij? Ook in de kids sanne, wel knap hr is toch complexer jouw werk. ach natassie ik werk maar 20 uur hr, 50/50 dus. Ik ben pas weer begonnen ben meer als een half jaar thuis gebleven. zou je wel weer wat op willen pakken.
Wij hebben ook lang getwijfeld of we wel weg wilde, ook omdat mijn schoonzusje en zusje ( beide 18 ) rond die tijd uitgerekend zijn. Toch de knoop maar doorgehakt omdat, hoop hoop, het misschien de laatste keer is dat we zo ver weg kunnen en samen zijn!
Zo Sanne zware baan of niet. Ik geef Nederlands. Nu heb ik alleen 3de klas GT. Die leerlingen zijn rond de 15/ 16. Ik verschil idd, niet zoveel met hen, maar dat heeft ook zo zijn voordelen. Ik heb eerst pabo gedaan en vind de bovenbouw ook erg leuk, kleuters trekt me helemaal niet. Heb dan ook veel respect voor degene die daaraan lesgeven of aan nog jongere leerlingen.
goh wat bijzonder allebei uitgerekend... toeval bestaat niet! lijkt me een verstandig besluit lynn. ik hou het ook op safe, niet zwanger dan maar last minute.
nee wil voorlopig niet meer gaan werken en school al helemaal niet... altijd een hekel aan gehad haha niet voor niks 2 keer afgeschopt en kan me slecht concetreren vaak als het te lang duurt... wil wel graag een oppaskindje maar wil het neit wit dus dat is ook slecht te vinden en agghh waarom werken als we het zo ook redden kijk heb alles wat ik wil en ben zelf toch geen duur mens hou niet van merken geef ik niks om en winkellen houd ik ook niet van dus ja het enige wat we wel willen en dus tot nu toe al lekker elk jaar doen is vakantie toch even lekker er tussenuit en iets om helemaal naar uit te kijken heb er nu ook alweer zin in
Doe dit werk nog niet zo lang hoor. Pas vanaf okt vorig jaar. Hiervoor 5 jaar in de ouderenzorg gezeten, was het wel zat om iedere keer die oudjes naar hun laatste plaatsje te brengen. Dit is veel leuker werk, je kan ze echt wat leren! Super gaaf als je ziet dat een meisje van 17 kan kruipen als artsen hebben gezegd dat ze nooit wat zou kunnen!
ik werk op de bso en werk er nog minder 18 uurr....maar wel verspreid over 4 middagen....is leuk en makkelijk werk...heb ook met kinderen gewerkt die moeilijk op voed baar + moeilijk leerend waren was heel pittig...je moet ook lekker op vankantie gaan....ik heb kan op ontsluiting in vroeg stadum en dan wil ik niet in aruba zitten......
ja bijzonder werk sanne! je krijgt er zoveel van terug! Ja natas je hebt gelijk, vond het heerlijk lekker bij huis! en als het allemaal kan fijn hr!
Gaaf he dat ze bijna tegelijk uitgerekend zijn, ze lopen met een week verschil. Aan allebei de kanten is het de eerste keer ook, dus reuze spannend, niet helemaal gepland maar wel super welkom!
oooh nee dan zou ik lekker bij huis blijven! suhe waar in amerika en dat is al bijna! leuk zeg, zou ik ook ooit nog eens willen.
amerika cool zeg maar geef mij maar turkije ben ik z gewend ga er al 4 jaar heen en veel mensen houden er niet van ik wel straks lekker met 21 weken zwangerschap daarheen heerlijk alsysia haar 2e vakantie alweer dan althans 3 ook 1 in de buik meegemaakt dus zalig en gaaf zeg gelijk oongeveer uitgereken lijkt me zo mooi zalig zeg
Nee met kans op vroege ontsluiting zou ik ook niet weg willen... brrr, krijg er kippenvel van . Amerika... wow, dat wil ik ook nog eens doen voor ik 80 ben.
We gaan naar Florida, naar Orlando en Miami. Vorig jaar zijn we naar Thailand geweest. Nu het allemaal nog kan gaan we ervoor. Ik denk dat ik ook thuis zou blijven of iets eerder op vakantie gaan of later.
Ja natasssie, met z'n drietjes dus voor het eerst op vakantie. Dat is heel bijzonder! Nou is de derde nog niet echt aanwezig, maar wel een mooie ervaring. Heb je Alysia al verteld dat ze een grote zus word?
amerika ben ik geweest dat had ik volgens mij al verteld....een r ondreis van new york tot florida...was echt te gek,,,,, turkije ook al 2 keer geweest 1 ste keer malmarris....ofzoiets en 2 de keer alanya,,,,was ook mooi....en dde rest naar malgrat in spanje en fueartaventura....ofzoiets...en nu wil ik de caribien zien,,,,zoo ik heb volgens mij elke naam fout van een land
okee gaaf ik ben in alanya ook geweest was super gaaf alleen doe het nooit meer vond het veelste lang in de bus zitten nog daarna en marmaris ook super ben er nooit geweest met hotel weer erin geweest en dit jaar fethye heerlijk even een een vraag je bent er ook wel eens geweest heb jij toevallig wel eens met pegasus gevlogen>?