nee klopt...maar voel jij je hetzelfde als vorige maand...? want het kan allemaal hetzelfde zijn en wel raak....en het kan ook compleet anders zijn....want ik merkte het de vorige keer vooral aan me boobs op het laatst.....(8dgn overtijd) die knapte zowat uit elkaar....zo vet pijnlijk en het liefst zodra ik thuis wa bh uit doen! Hoe is dat bij jou nu dan?
ik voel me wel anders....wat blijer....maar jah weet niet....ik heb trouwens net een bak sla leeg gegeten is dat raar,,,,had ik zin on.....verder jah weet niet....maar ik moet nog een week en dan kan min gevoel misschien wel om draaien....
ik vind helemaal nix raar....frituren sochtends vroeg wel maar sla ed niet hoor.... hihi...maar het duid wel op iets vreemds....haha! En het kan inderdaad omslaan.....we zien het wel meis....komt vanzelf allemaal goed! en anders gaan we door naar de volgende ronde en doen we weer lekker ovu testen en gaan we ervoor!
jah en zo blijven we lekker door gaan...tot het zaadje plots denkt....hee ik wil verhuizen naar iets ruimer...waar het eten rijkelijk naar binnen vloeid....haahaha....waar het warm is en waar ik alleen ben....zodat ik eindelijk groter mag groeien...
inderdaad en misschien is het nu al raak en anders volgende maand....en dat blijven we zeggen tot het raak is...hahahah!
jah ik zeg ook dat het "raak"is want ik zou mezelf positief in stellen......en bij jou is het ook raak anders was wel ongi geweest.... Jeetje wat veel reactie op mijn wii..... veel mensen in mijn omgeving die hem willen hebben....
neej je bent niet alleen, iedereen praat tegen mij opmsn over die wii sorry ik kan het allemaal niet meer bijhouden
kom op konijntje doe nou wiebelen wiebelen, kom op konijntje doe nou wiebelen wiebelen huppelen.......doe maar huppelen.....wiebel met je oortjes....
whahaha....wat is dat dan.....? WIebelen konijntje? en ja een feestje...of kaartavond beetje voor me verjaardag alleen weten de mensen die komen dat niet...
het heeft 40 dagen geduurd voor dat ik ongesteld werd wel lang maar niet al te lang gelukkig alleen het is nou egt niet normaal zeg ben het zo erg dak gewoon misselijk er van ben
hoelang verlies je al zoveel bloed dan....is dat zoals je banner nu zegt echt al 3 dagen? Dan zou ik namelijk wel even je huisarts bellen....het kan trwns ook komen door ontpillen!