heey heey, benieuwd naar je echo fotos hoor ik weet zelf me eerste echo nog was inderdaad zooo klein maar kon al goed zijn dat het een kindje was en was zo gelukkig hopelijk kan ik het snel weer zien hier ahah en inderdaad huisartsen lekker lastig vallen en helpen je dan echt wel
Oh lindaa wat super zeg....heerlijk gevoel kan ik me helemaal in "dromen"hihi! Kan niet wachten op je echo foto! Gelefi...en vieren met een dikke reep chocolade... Of iets anders...!
Geweldig lindaa en wat super goed te zien allemaal...! Ik hoop dat ik ook snel zo'n mooie echo krijg......maar ja eerst maar weer proberen zwanger te worden!
Dat denk ik ook wel....maar zo'n mooie echo dat je echt handjes en voetjes ziet zo goed heb ik nog niet eerder gezien....! Echt super gaaf.....ga je het nog vieren...? met chocolade oid?
HIHI jaa mijn vriend en ik hebben ons ff behoorlijk verwend! we zijn zooo blij! en hij was behoorlijk aan het schoppen en slaan.. de vrouw van het echocentrum zei jeetje wat is ie al actief zeg! HIHI
wat een super mooie echo zeg en dat voor 9 weken ehct meis super mooi gewoon.. haha ik krijg kriebels wil ook maar even afwachten maar maar echt super gewoon
Dank je natassie! ben ook superrr blij! pff worden 7 lange maanden nu! zoo graag wil ik het al om me heen hebben,., hihi ben helemaal verliefd
haha geloof mij maar geniet er straks van als je een dikke buik heb echt heerlijk gewoon... want voor je het weet is het voorbij hier gingen de eerste 3 maanden wel sloom maar als ik nu terug dnek denk ik van wat is het snel gegaan en heerlijk je gaat ook de eerste schopjes voelen zo mooi, en dan zie je heel je buik op en neer gaan super en dan het mooiste af ent oe zag ik een voet of hand kon ik aan het einde gewon soms zien en voelen.. haha sorry ik droom even in ieder geval heerliijk gewoon meis geniet ervan maar zal wel lukken denk ik en wil je weten wat het word of niet? en hebbie een voorgevoel? wat het word of niet?
waah natassie dat klinkt geweldig zeg! kan niet wachten hihi Gaat nu een beetje langzaam voor me omdat ik zooo graag over die 12 wkn heen wil, zit toch altijd nog een beetje angst door de 1e mk! maar moet goed komen, naar zon mooie echo Uhmz ik wil wel weten wat het word, en mannetje niet! de chineze kalender heeft een meisje voorspeld.. maar heb zelf geen idee wat het worden gaat!
haha ja ik wacht rustig af maar jullie hebben het hartje zien kloppen op de echo? dan mag je ervan uitgaan dat de kans op een miskraam nog maar heeeel klein is... dus meis nog even en je bent uit de kleine gevare zone.. wel toevallig want heb terug gekeken wat de chinese kalender voorspeld had bij mij en inderdaad een meisje haha wel toevallig maar heb jij zelf een beebiesite of hyves of iets?
Ik hoorde het hartje al met 6 wkn en 2dgn heel hard kloppen.. en vandaag kreeg ik eerst een uitwendige echo, en zag het hartje heeeel duidelijk kloppen! Toen deed ze het voor wat beter beeld ook nog eens inwendig en toen zag je het nog sterker kloppen! dus hoop dat je gelijk hebt, en dat mijn miskans heel minimaal is! maar ja die angst hou je toch een beetje he! maar voor mijn gevoel heb ik al een mijlpaal bereikt! ik kreeg een mk bij 7wkn en 3dgn! daar zit ik nu ver overheen! en heb er een hee goed gevoel over nu! jaa grappig dat dat bij jou ook zo voorspeld is! ben nu wel beniewd of hun verwachtingen uit komen HIHI of dat ze er naast zaten!
Ik heb geen beebiesite maar wel hyves! alleen heb ik er geen echos enzo op hoor.. HIHI veel mensen weten het nog niet van mijn zwangerschap!
haha okee is goed maar als ik het zo hoor super mooi gewoon... het is je gegunt lijkt me toch erg om een miskraam te krijgen.. maar meis gelukkig nu wel weer zwanger en een kloppend hartje dus dat brengt veel goeds hopelijk snel 13 weken maar verder last van misselijkheid of iets? of heb je een heerlijke zwangerschap tot nu toe?
HIHI nou voel me nu wel weer lkkr! week 6en 7 zijn 2 helse weken geweest... elke dag hele dag door misselijk en overgeven.. continue een vol gevoel dus at ook amper.,, dat is nu gelukkig over.. heb vanochtend en gisterochtend wel overgegeven maar zonder dat ik misselijk was gelukkig! verder heb ik veel eetbuien, en wel pijnlijke borsten..maar voel me verder weer toppie Zal je zo ff een pb sturen over hyves!
okee, dan tref ik het toch met mijn eerste zwangerschap nergens geen last van gehad.. ja moeheid en soms misselijk maar dat was maar zelden en aan het einde van de zwngerschap maagzuur maar dat komt dat ze zo ontzetten groot was dus geen ruimte meer had hoogzwanger zijn we samen gaan wonen dus verhuisd maar heb je toegevoegd op hyves zal er niks voer zwanger zijn of iets over vertellen
HIHI is goed natas! jaa dan heb je idd mazzel gehad zeg! ben wel heel erg moe ja.. was ik ook nog vergeten erbij te zetten hihi! maar zit aan de floradix en het helpt me wel redelijk!