haha gelukkig ligt dus niet aan mij! Het zijn wel symptomen maar je kan er geen pijl op trekken. Ontpillen en zwanger zijn hebben dezelfde sypmtomen. Maar het kan heel goed. Ik had het ook met mijn zwangerschap. Na stoppen met de pil bam meteen zwanger en ik maar denken dat ik buikgriep had hahahaa! Dus wie weet.... @parels, ga maar lekker ff bij rusten. Mijn motto is: leef niet om te werken, maar werk om te leven. Vandaar dat ik dus ook maar 20 uur werk haha.
ik ga wel even mee kunnen we als we daar zijn geweest even langs me moeder ja dan komen ze toch thuis niet controleren wil even me ma haar nieuwe behang en dueren zien en zien wel wat die stomme arbo zeg wat zillen ze doen hem ontslaan als ze hem niet ziek genoeg vinden? ze doen maar haha en je gaat smeppen hopelijk werkt het! zal wel fijn zijn
ja hoor vangen ik gooi hem...................... 0 das er 1 tje wil je er nog een... auw ik heb hier een kat die aandacht wil....zet elke keer zijn nagels in mijn been
zo dan er wordt al druk gepraat hier haha maar ff een vraagje aan de mensen hier hoe weet je dat je cyclus 28 dagen of minder is want ik ben natuurlijk zelf al 4 a 5 maanden niet meer ongesteld geweest dus ja weet niet hoe dat nu allemaal zit ik heb wel testen liggen hier om te kijken of dat ik vruchtbaar ben maar wil niet iedere dag zo een test pakken vind het al duur zat kosten
En dan als je nog neit wilt testen nog een week alnger wachten bijvoorbeeld en dan pas testen De eerste keer is het dnek ik gewoon lastig om te bepalen hoe lang je cyclus is, je moet gewoon afwachten denk ik, en dan de volgende maand hopen dat het hetzelfde is
Nou dat zal wel mee vallen, om ziekte kunnen ze je echt niet ontslaan hoor! Ziek is ziek, of het ze bevalt of niet, daar kun je niets aan doen! Ze hebben verder toch geen reden om hem te ontslaan? Heeft je vriend wel een vast contract daar, of een tijdelijke?
vind het wachten alleen erg jammer maar ja ik blijf gewoon bezig als ik niet meer ongesteld ben dan moet het toch een x raak zijn en anders volgende maand hoor maar dat komt hellemaal goed hoor kan alleen haast egt niet wachten.
ja ik telde gewoon de dagen terug. @parels zie dat je al aardig wat rondes hebt gehad. Doe jij ook mee aan smeppen of iets?
erg he daantje, je wil zo graag en dan kan het niet snel genoeg gaan... niks aan dat afwachten hahaha
kreeg vandaag gewoon een leuk boekje thuis met allemaal leuke baby spullen haha en dan wordt het wachten steeds erger haha maar ik blijf er wel bij lachen hoor mag ik even vragen hoe oud jullie allemaal zijn?
Ja wil nog niet echt lukken hier We zijn vorige maand begonnen met ovulatie testen, toenw as ik heel blij dat ik mijn ei heb gevonden, begon te denken dat ik geen ei had omdat het nog steeds niet raak was, maar dat si gelukkig niet zo! Nu gaan we deze maand voor het eerst dus maar eens smeppen, misschien heeft dat wel net het laatste beetje wat we nodig hebben Zou wel mooi zijn, een posi test op mijn verjaardag! Maar hoe is het met jou verder? Zijn jullie al weer bezig om weer zwanger te worden, of willen jullie eerst het verlies van jullie prachtige dochter nog verder verwerken?
ik ben nog 1 weekje 21 en dan word ik 22 jaar veel mensen denken dat ik een jaar of 26 zijn als ze me moeten schatten..... maar nu 21
ja verstandig... haha ben benieuwd! nee wij proberen al sinds haar geboorte opnieuw maar duurde lang voordat ik ongi werd en vriendlief is er onbewust pas sinds vorige maand aan toe. Maar wil als ik in mei niet zwanger ben gaan acupuncturen of voetreflexmassage. hahaha hoezo ongeduldig? Wij zitten aan het eind van de verwerking denk ik. Je zou denken dat we er alleen maar verdriet aan over hebben gehouden maar dat is niet zo. Heel veel trots en liefde. Jordy (mijn vriend) en ik zijn zo naar elkaar toe gegroeid dat daar weer vonken vanaf vliegen hahaha en dat na 3.5 jaar. We staan dieper in het leven zeg maar. Genieten van dingen waar we eerst voor bij liepen zonder het op te merken.
SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm) Je begint na je ongi met het programma, je klust om de dag Vanaf dag 10 test je 10 dagen met ovulatie testen Als je ene positieve test hebt, klus je drie dagen achter elkaar en daarna een dag niet en weer een dag wel Als je na 10 dagen geen positieve ovu test hebt gehad klus je door met om de dag tot dag 35, dan zou je kunnen testen als je niet ongi bent Heb je wel je positieve test gehad dan kun je 14 dagen na je ei testen Met dit programma, zeggen ze dat je 40% meer kans hebt op een bevruchting Dus ja altijd het proberen waard toch?
hahaha hier ik ook 21. heel veel mensen schatten mij ook ouder. misschien omdat ik zo 'wijs' overkom hahahahaha