En hoeveel zijn er al? Misschien komen er nog wel een hele hoop van dit forum bij hoor Ik zou ook best een laptop willen hoor, lekker gewoon op de bank zitten met de laptop op schoor, herliujkn lijkt me dat, maar ja we hebben nog niet zo lang een nieuw beeldscherm en vriend vind eht zonde nu... Heeft ook wel gelijk, maar tis zo jammer
mijne is nu 24 jaar en eind van de maand weer een jaar ouder,,,,,hoellang hebben jullie relatie met vriendlief en hoellang wonen jullie samen... ikke 7 1/2 jaar en samen 2 1/2 jaar
Zo lynn dat is al een hele tijd, Wij zijn nu 3 1/2 jaar bij elkaar en wonen 1 1/2 jaar samen En nog steed helemaal gelukkig saampjes natuurlijk
hier ruim 3.5 jaar samen. wonen bijna 3 jaar samen (ja is snel gegaan helemaal omdat hij de eerste 5 maanden in irak zat toenertijd hahaha!) En mijn poepsiliwoeps word in juni 25(!) ghehe
heej meiden jah gaat goed hoor we gaan weer vrolijk verder he heb net de clomid weer opgehaald dus we kunnen er weer tegen aan mijn mannetje is 24 bijna 25 we kennen elkaar al heel lang altijd mijn buurjongen geweest haha ik ben 22
Dat is wel heel leuk, dan weet je ook hoe hij vroeger is geweest! Super! Nieuwe ronde, nieuwe kansen he jess! Hebben jullie eingelijk iets van dayenne en desiree gehoord? Die waren ook bijna op hun nod toch?
ik ben zelf 20 jaar ben over een paar maanden 21 en hoe lang hebben jullie een vriend dan ik bijna 8 maanden maar we willen zo graag een kind en we zijn er ook allebei klaar voor vinden jullie dat te vroeg?
o haha zie het al van de berichten daarvoor hoe lang iedereen een beetjuh samen is ik was net weg dus ja haha heb veel om terug te lezen
mijne de 1ste juni jes. nog 5 jaar en zijn ze 30 hihi lieve daantje, niemand heeft een glazen bol. Niemand kan in de toekomst kijken. Als het nu goed voelt, moet je er voor gaan.
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 04 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) 16 maart: kikka (ronde 1) 28 maart: Desiree1986 (ronde 4) 28 maart: parels (ronden 14) 30 maart: LovelyLove (ronde 2 na mk) NOD April 04 april:suhe (ronde 4) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008 is de lijst weer