nou dan moeten jullie ff met mij mee denke. mijn cyclus was 30.30.36.33 dus wat zal ik deze maand doen (vorige maand alleen de dagen terug geteld. geen nod in gedachten gehad).
ik heb hier nog 6 ovulatie testen leggen dus ik ga rond de tijd dat ik vruchtbaar ben kijken of ik wel egt vruchtbaar ben en dan zie ik het vanzelf wel
gewoon uitgaan van die 36? Dan kan je er nooit veel naast zitten? Of je moet wachten op je ei en dan er 14 dagen bij tellen, dan heb je ook je nod Weet je altijd wanneer je je ei hebt?
Ik ben ff opzoek gegaan, helaas zijn dayenne en desiree allebei ook weer ongesteld geworden klote voor jullie meiden!
Wij hebben ook al wel een hele mooie naam voor een jongen in gedachten, maar voor een meisje weten we het nog niet... Gelukkig nog alle tijd om er over na te denken he
ja nou ik denk dat ik deze maand ook nog maar ff geen nod datum stel, valt het ook niet tegen. Daarbij test ik laat positief (met jaylie was ik na veel negatieve testen pas met 8 weken positief!). Ik weet niet wanneer ik mijn ei heb, vandaar dat ik ben gaan tempen. @Daantje, wij hebben al zolang als we samenwonen een namenwoordenboek. Daar schrijven we achter in alles wat we mooi vinden. 1 ding is zeker als we weer een grietje mogen ontvangen krijgt ze als tweede naam Jaylie. Jaylie's tweede naam is Romeny, naar mijn zussie vernoemd. en jullie? hoop dat het ons nog gegund is...
mijn namen staan er boven wil beetjuh apart zijn vooral met de meisjes naam die vond ik gewoon erg leuk
maar wij weten niets zeker mijn lover is een besluitloos typ...dus al het geboren zou zijn dan zullen wij hete pas zeker weten...of dan misschien nog niet eens...pas als het aangeven is...hihih