Ik houd ook wel erg van aparte namen, maar we zijn er nog niet uit verder... Jammer soms dat je met zijn tweeen bent he haha Ook vind ik de namen sterre en lenthe wel erg leuk, lekker anders...
ieder zijn eigen mening en eerlijk gezegd boeit het mij nooit wat de andere vinden wat wij voor namen hebben ins osn besluit al vind iedereen ze stom houden wij ze toch
niet vervelend bedoeld, maar er zijn momenteel best veel danischa's. Niet dat het iets af doet de naam hr. Vind het een schatje. Ik hou namelijk zelf ook van apart. Ben namelijk niet alleen verliefd op Jaylie maar ook nog steeds op d'r naam, das toch niet heel gek he?
Mening geven mag altijd hoor! Ik vind bij mensen die ik niet leuk vind het neit leuk om die naam te gebruiken of echt mensen uit je kring... Maar goed ik kom zoveel namen tegen op mijn wekr, ik moet toch ene naam kiezen, anders blijft er straks geen een over
ja ik zou mijn naam ook niet veranderen, als we het zelf maar mooi vinden. jordy kwam vorige week thuis met de naam June (op zijn engels) nooooooit van hem verwacht dat hij dat leuk vond hahaha
ik dnek altijd na met de namen over hoe andere kinderen je er later eventueel mee zouden pesten zo denk ik als iemand zijn kind boy noemt bijvoorbeeld word het later gepest met hee girl haha daar let ik op
Gewwon doen wat je zelf mooi vind, het is jullie kindje! Helaas krijg ik mijn vriend er niet van overtuigd dat sterre echt een (leuke) naam is, hij heeft zoiets van, zo ga je toch een kind niet noemen, dan kun je net zo goed, maan of zon nemen hihi
ik hoor Jayden heel erg veel en dan zijn bij mij niet de leukste kinderen...hier dat bedoel ik...danisha ken ik niet....maar vind hem wel mooi maar niet voor mi... is maar goed ook anders zou iedereen het zelfde hete
haha, ik houd er ook niet zo van het doet mij denken aan een overleden kindje sorry maar kom dat ik iemand kan die hun kindje een ster noemt die is overleden dus vandaar....
vind ik ook een schatje lynn. Maar dan zou ik wel een tweede naam bij gebruiken anders zijn jullie allebei L initiaal. Ik heb jaylie trouwens nog nergens gehoord, idd wel moeilijk met al die kids op het werk he? als het een niet zo leuk kindje is noem je je eigen kind ook niet zo.