haha ik wel ik let daar wel op ieder zo zijn eigen ding ! mijn vriend heet ook Anne zou ik dus ook NOOIT doen
best veel mk's of overleden kindjes heten Sterre. Hier op de site heet er ook een overleden kindje danisha, van meliske. Maar mensen wennen er wel aan hr, als jullie het mooi vinden lekker voor gaan. Jullie kunnen ook je eigen associatie er van maken. Dat mensen aan Sterre bijv. denken aan jullie minimensje denken.
daarom is het ook roselynn...hoe je het gaat schrijven weet ik nog niet maar die namenhebben wij al jaren....alleen vind ik lucas niet mooi maar vind vriendlief wel mooi dus we zullen zien....
Wij hadden op het kdv een Storm. Maar huilde en krijste heeel veel dat werd dus Tsunami... hhahaha das eigenlijk wel erg, ik schaam me
weet ik maar zijn ouders hebben niks met friesland heb me dus rot gelachen om zijn naam... en als wij weer naar turkije gaan altijd leuk daar betekent anne mama haha
whahaha,,,,jah ik ken ook mensen die een jongensnaam hebben en meisjes zijn...daar hou ik niet van...net zoals....pim renee sam marijn daan enz enz moet iedereen wel zelf weten hoor...
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Dayenne (ronde 1 na pauze) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) 16 maart: kikka (ronde 1) 28 maart: Desiree1986 (ronde 4) 28 maart: parels (ronden 14) 30 maart: LovelyLove (ronde 2 na mk) NOD April 01 april: Jessica (ronde 17) 04 april:suhe (ronde 4) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008 heb hem gelijk even aan gepast