Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Lekker he die dagen met al die kleintjes, heerlijk lekker rommelen met ze heel de dag.. Alleen sosm ook wel heel vermoeiend, zoveel kleintjes hebben we soms, dan kom je handen te kort!

Ik werk nu nog vier dagen maar ga vanaf volgende maand om de 3 om 4 werken en mocht ik straks een kleine hebben nog 3 dagen.

Maar hoezo is de bedoeling die half maandag, nog niet helemaal gelukt ofzo?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ben weer weg
    even de HA bellen enz ;)

doeeg en xxx

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Succes vanmiddag bijd e arbo natas, en maak er een leuk daagje van verder bij je mams!

Doei doei xxx

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zou nie top de baby groep kunnen werken...veel te veel baby's 1 tje 2 is leuk...geef mij maar lekker schoolgaande kinderen die ik nog eens iets kan leren...ben erg creatief en dat kan ik amper uitvoeren op de babygroep...elk kind moet daar iets anders en ouders daar kunnen ZEIKEN..zo das mijn mening en daar moeten jullie het mee doen...ben wel blij dat andere mensen het trouwens wel leuk vinden...wie moet anders die klusjes oplossen (dit is overigens wat aan gedikt)

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    doeg ik ben ook zo weer werken...moet mijn haren nog doen en opmaken

6. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    het is alleen jammer dat ze niet alles hadden
    uitgezonden bij char met pim want er waren nog
    meer dingen die boven water zijn gekomen

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik kijk geen char ben ik veel te nuchter voor...ze zal wel een kern van waarheid hebben....ik ken iemand die heeft daar ook aan meegedaan daarom...

8. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    ja ik ben ook altijd wel benieuwd hoe zoiets nou gaat, maar het is dus allemaal wel echt, en geen dorrgespeelde kaart?

Lynn werkse alvast dan, laatste dag toch, morg lekekr vrij voor jou, heerlijk joh!

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    werk ze lynn,

succes bij de arbo natas.

Nou ik ben nog steeds niet volledig 'beter'. Ik ben nog steeds aan het opbouwen.
    Doe momenteel alleen nog baby's, heb ik meer mee en straks half dagje peuters vind ik wel genoeg.
    Dus we zijn er nog niet helemaal...

ja het kan idd wel eens hectisch worden. Ik vind de ouders eigenlijk niet echt zeiken. Ik ken ze en zij kennen mij redelijk goed. Dus dit loopt wel!

10. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ik geloof er wel in. Helemaal omdat die dochter van ons nogal kattenkwaad uithaalt in huis. Op een gegeven moment kan je er niet meer omheen.

Als je spiritueel bent ingesteld ben je ook niet meer bang voor de dood. Als mijn tijd is gekomen dan weet ik dat ik weer samen zal zijn met mijn dochter. Maar ben voorlopig nog niet klaar hier, moet nog een heel 11tal baren hahahaha

11. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    ik vind het gewoon bizar voor woorden bij char
    ze wist er gewoon egt niks van want ik had me nicht gesproken en die zei ook dat niemand van hun contact had gezocht met char en dat ze alleen maar daar op de begraafplaats rond liep

12. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou ik vidn het wel altijd indrukwekkend hoor dat ze zoveel weet, heel mooi!

Maar rachje, merken jullie Jaylie op in huis, doet ze dingen? Dat is wel heel mooi!

13. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vind de ouders op mijn werk verder ook geen zeikerds hoor, het zijn hun kinderen, ze willen aan het beste voor ze , soms hebben ze wel wensen die echt onmogelijk voor ons zijn, maar dna proberen we toch samen een oplossing te vinden, allebei gelukkig dan toch?

14. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Wanner ben je van plan om weer te gaan werken volledig rachje, of heb je nog geen idee, gewoon rustig aan doen hoor, en wanneer jij ind dat het er tijd voor is, pas weer aan het werk gaan hoor!

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hebbie ff?

zaterdag bij haar laatste plaatsje hebben we roze ballonnen opgelaten hier in almelo. Maandags ging mijn zusje (waar ze naar vernoemd is) naar school en ging sigaretje roken op het plein komt er een roze ballon met een wit lintje naar beneden dwarrelen. Zo langs haar heen en gaat in de draaideur rondjes draaien. Mijn zusje woont minstens 200 km verder op!

Bij ons en schoonouders komt er wel eens een witte duif kijken, terwijl wij nooit vogels hebben ivm de katten.

soms flikkeren de lampen, de tv gaat uit terwijl de afstand bediening buiten bereik ligt. ook de stereo. De electrische ramen in de auto, gaan zo maar naar beneden. dat soort dingen... ik geloof niet in toeval dus voor mij is dit onze dochter.

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zeg toch is aangedikt wat ik daar typte....

17. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ja lynn zagen we wel hahaha dat het aangedikt was. hoelang werken jullie nu al op hetzelfde kdv?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik geloof wel in bovennatuurlijk...maar niet in dat soort mensen...maar dat is ook ieder zijn eigen ding....mijn opa komt ook vaak spoken...

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ikke 1 jaar...

20. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Wauw dit is heel apart ja, vooral dat van die ballon zeg, dat kan geen toeval zijn zeg, geweldig!

Ook alle dingen in huis zijn onmverklaarbaar, dit moet echt jaylie zijn zeg!

Geweldig, echt heel mooi om dit te horen, deze dingen kunnen niet allemaal zomaar gebeuren, dit moet je dochtertje gewoon zijn, ze wil jullie misschien gewoon duidelijk maken dat ze bij jullie is!

Krijg er kippenvel van, zo mooi, heb er verder geen woorden voor, maar echt geweldig, ook voor jullie waarschijnlijk, zo is ze altijd nog dichterbij!

Deel Deze Pagina