ja ik geloof het wel, mijn tante is paranormaal begaaft. Zij checkt ook wel eens hoe het mijn meissie is. Haar zoon past op haar, die is ook overleden als baby. Is nu al 30 jaar geleden.
Ik werk er bijna 2 jaar alweer! Was niets mee bedoeld hoor lynn verder, ieder zijn menig toch nietwaar he
Toch lijkt het me heel goed om te weten dat het nu geod met haar gaat, dat moet een hele last minder voor jullie zijn!
ja parels daarom kunnen we ook niet meer zo verdrietig zijn, want ze is niet weg gegaan. Voel soms wel eens 'wind' langs mijn wang gaan. En je weet dan gewoon dat het haar is. Van de week was ik heel verdrietig omdat ze eenhalf jaar is geworden, op een gegeven moment word ik heel warm en gelukkig van binnen, stoppen de tranen ook. Denk dat ze me wilt troosten...
Heel mooi! Ik weet zeker dat Jaylie dan bij jullie is, en dat ze wil dat jullie weer gelukkig worden!
wij zijn heel gelukkig. Vriendlief smste net dat hij 6 uur thuis komt JIPPIE! hahaha leuk weekend voor de boeg ik werk ook bijna 2 jaar bij de baas. Moet zeggen na een ingrijpende gebeurtenis leer je mensen kennen. Zou niet zomaar hier weggaan. Ze hebben goed voor me gezorgd.
Ja zo merk je pas echt op wie je kunt bouwen en vertrouwen! Wat fijn dat je vriend om 6 uur thus is, heeft hij nu ook weekend dan al? IK moet morgen nog werken en mijn vriend zelfs nog 2 dagen! Moest vnadaag eigenlijk ook werken, maar kon gelukkig om half 12 naar huis toe
oooh lekker bofkont! ja hij is vanaf maandag op oefening geweest en vorige week ook al. Kan me altijd verheugen dat hij thuis komt. Het is zo saai zonder hem... balen dat hij nog 2 dagen moet werken, maar goed geniet dan maar extra van de zondag saampjes! Ben zo ff weg, mijn overbuurjongentje (van 2)ophalen van peuterspeelzaal, hij vroeg om me *smelt* nog weekend plannen?
Dat si wel lastig dan als hij soms zo lang van huis is dan! Wij hebben altijd alleen de zondag maar dus die gaan we goed benutten, lekker een daagje weg ofzo! Zaterdag lekker naar de kleine van me zus en saafs uit eten met vrienden dus weer genoeg te doen! Geniet lekker van het mannetje dan straks (je buurjongetje en je vriend daarna ) Fijne middag verder! xxx
hey hey, Meiden.....ik ben er weer eventjes.....heb de bebylogeerkamer af....wiehoe...wat een werk zeg..dat was ons rommel opsla hok...wel fijn dat ie nu schoon en opgeruimd is....! Hoe is het met jullie?
Goede middag! Mijn weekend is ook begonnen. Ik moest eerst nog even 12! pagina's bijlezen. De hond heeft net gekotst, moest ik nog even opruimen, maar nu gaat het echt beginnen. Zo even kopje (lees sloot van BLOND Amsterdam) thee erbij en even gezellig kletsen. Ik had ook al over namen nagedacht. Meisje: Nikki en Lizzy. Jongen: Tycho en Milan. Maar ik denk dat het tegen de tijd dat er echt een baby'tje in mijn buik zit toch weer andere namen komen. Dat was het weer.
ik moet jammer genoeg morgen nog een dag naar school heb er alleen weinig zin in door me buikkrampen die ik heb zeg:S vind het aan de ene kant beter dat ik ongesteld ben geworden maar aan de andere kant heb ik er egt een hekel aan maar ja het moet toch een x
Lekker toch. Buikpijn is wel vervelend, maar nu kan je er echt voor gaan. Straks moet je gewon even lekker onder de douche of in bad met een boekje en kopje thee erbij, knap ik tenminste altijd wel aardig van op.
ja lekker relaxen als je ongi bent jezelf verwennen en daar van genieten! JE moet vooruit kijken idd....lekker straks aan de klus....