Oke dan is het goed haha! Mijn vriend werkt ook hard, en ik ook! Heb echt mijn rust af en toe nodig, maar om de dag lukt wel hihi!
ik zit op school zit beetjuh heel de dag achter de pc daar wordt je ook best gaar van maar als het weer avond is en me vriend is er haha dan komt dat wel weer goed hoor
Wij gaan vandaag ook weer aan de slag. Wij doen het ook niet iedere dag hoor! 1 Omdat het dan echt moet en 2 omdat ik dat echt niet volhoud. Willen jullie trouwens trouwen of vind je dat niet belangrijk? Ik wil trouwen als er kindjes komen, ik wil dezelfde achternaam als mijn kindjes. Aan de andere kant wil ik pas volgend jaar trouwen op 03-06-09 want dan zijn we 10 jaar bij elkaar. Alleen vriend wil helemaal niet trouwen! Vindt hij onzin. Ik hoef ook niet zo'n grote bruiloft, maar wil wel een leuke jurk en een geweldige huwelijksreis.
had ff tel hoor...ben opzoek naar een goedkoop huisje of app in Amsterdam.....iemand een idee? en ja dat klussen word ik soms ook gaar van....je moet het echt leuk maken...ook voooral voor je kerel..pfff
ik ben verloofd sinds valentijnsdag... en wij gaan dus wel trouwen maar ik weet nog niet wanneer.....jullie dan?>
ik ga nog niet trouwen maar de kindjes krijgen wel de achternaam van me vriend dat wel dat trouwen komt nog wel we zijn nu bijna 8 maandjes bij elkaar dat trouwen komt wel als we een kindje hebben het eerste jaar is dat nog niet zo een probleem hoor
ik zie het wel me vriend wil het wel heel graag trouwen alleen het geld zit niet erg mee we hebben wel geld maar dat zijn we aan het weg leggen een voor kleine
Ja wij willen ook in september 2009, heb al geld apart liggen, want willen er wel een hele mooie dag van maken!
ja een kleine is niet goedkoop...maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt....net als een bruiloft....maar ja....wat voor werk doen jullie eigenlijk?
ik wil zowiezo pas als dat ik een kleine heb gehad en hij/zij kan lopen dat lijkt me dan zo leuk dat je eigen kind dan de ringen komt brengen ofzo
ik zit op school heb studiefinanciering ik doe een opleiding als administratief medewerker me vriend die werkt wel die is vrachtwagenchauffeur met gevaarlijke stoffen ofzo en jullie
Ik zit nog op school. Zit in mijn laatste jaar HBO Facility Management en ga eind junu begin juli beginnne met werken via een detacheringsbureau om ervaring op te doen. Ik studeer nu af bij een makelaarskantoor RE/MAX!