ik woon op me eigen ja ik ben nou al 1 jaar het huis uit hoor zit hier wel best heb wel een 1 kamer woning maar is groot zat om nog een paar jaartjes hier te zitten ook als er een kleine zou komen
Ik woon samen en heb een grote 2 kamer woning! We willen over een jaar of 2 een huis kopen! Dus de kleine zal in het begin op onze slaapkamer liggen, maar dat geeft niks kan allemaal! Met geld moet het lukken! Mijn vriend heeft een goede baan in de bouw als werkvoorbereider en verdient goed! Ik ben straks een afgestudeerde HBO facility manager en liggen goede carriere mogelijkheden voor mij met ook een goed salaris. En hoe doet de rest het?
ik heb een baan als vestigings leider voor 4 dagn in de week en mijn mannetje fulltime als consultant.....misschieen nieuwe baan als projectleider....en wij hebben een koop flat...autootje en poessie! Waar wonen jullie eigenlijk?
ik ben er vandoor meiden spreek jullie misschien binnenkort wel weer ga even leggen want heb last van me rug
ik woon in middelharnis dat ligt op goeree overflakkee in zuid holland en het is hier lekker rustig op het eiland
Ik heb de pabo afgerond en werk nu op een middelbare school. Daar doe ik een opleiding die gelukkig gefinancierd wordt door die school. Vriend heeft HTS afgerond en werkt voor een grote woningcooperatie. Wij hebben voor de zomer een huis gekocht. Daarvoor woonde we op een flatje. Was ook erg leuk, maar nu hebben we meer ruimte en die ruimte gaan we vullen met baby's hoop ik.
Wij hebben ook allebei een auto! Mijn vriend een hele nieuwe ik een wat oudere, maar hij doet het nog goed hahah! Mijn vriend gaat ook nog door als projectleider in de bouw dan, dus spannend! Wij wonen in Zoetermeer en jij/jullie? Oh ja wij hebben ook een katje, nu 6maanden en lekker aan het puberen
Meiden ik ga ervandoor, ga As the world turns kijken en me aardappels schillen! Spreek jullie misschien vanavond en anders morgrn! kussies!
Hoi Rachje, ben nu al een jaar gestopt met de pil maar we zitten pas in de eerste maand zonder voorbehoedsmiddelen. Zou vreemd zijn als het meteen raak is! Toch? bedankt voor je reactie! Hoe lang ben jij nu bezig? Groetjes Luna