Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Daar was ik dus ook al bang voor!
    Erg he dat wachten.
    Maar gelukkig las ik net een topic waar in stond dat het niet erg is als je er 24/7 mee bezig bent! :)
    Wel gezellig hier.
    Ik kan alleen maar sávonds berichten sturen omdat ik op mijn werk niet veel de kans krijg.

groetjes Luna

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hooi allemaal ;)
    ik lees niet alles terug veelste veel paginas ;)
    wil iemand mij een korte samenvatting geven van de leuke boeiende dingen ;)
    of niemand ;) maakt ook niet uit dan :)

zo ga nu even wat eten

xx

3. Lievelief

Lievelief Bekend lid

Nov 2, 2007
    686
    1
    0
    Heey dames!
    Jeeeemig, wat hebben jullie veel gekletst zeg de afgelopen 24 uur.. Heb nu écht geen tijd dat allemaal bij te lezen!
    Iedereen die nieuw is; ook namens mij.. Welkom! Gezellig!

Ik heb vanmiddag (tijdens een heel interessant college..) mijn ei toch wel heeeeeel duidelijk gevoeld! Yes! Prima optijd super dus!
    Maar nu vroeg ik mij af, we hebben gisteravond voor het laatst geklust en zonet weer.. Waren we dan optijd? Of heeft er tussen gisteravond en vanmiddag teveel tijd gezeten en was zonet alweer te laat? (Ja sorry, ben zo onzeker over vanalles haha weet helemaal niets meer zeker!)

Noujaa.. nu is het dus weer aftellen geblazen.. Spannend!

Hoe is het met Eva?

Liefs!

4. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Het zaad kan makkelijk 48 ur overleven dus ik zou denken dat je zeker wel op tijd was.

Ik zou de komende tijd nog wel even doorklussen denk ik voor de zekerheid.

5. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    zo daar ben ik weer, heb net heerlijk geslapen :oops:
    Hopelijk lukt het vanaaf nu wel weer op tijd haha... Heb nu alleen wel hoofdpijn, dat is ook minder!

Lievelief, super dat je je ei hebt gehad meis, geweldig! DEnk dat je nog makkelijk op tijd bent geweest bent met klussen hoor, zwemmers kunnen wel 48 tot 72 uur over leven, sommige zelfs wel een week, dus makkelijk genoeg!

6. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Waarom heb je eigenlijk geen banner meer lievelief?

7. Lievelief

Lievelief Bekend lid

Nov 2, 2007
    686
    1
    0
    Ja weet ik niet :S
    Had ineens de behoefte die banner ff te verwijderen! Zat steeds obsessief die banner te checken, was er ff zat van! Ik weet nu gewoon zelf dat mn NOD 19/20 maart is en dat onthou ik wel ;)

Hoe is het verder met jou? Weer helemaal beter? Ik wel gelukkig! Was er zo zat van.

x

8. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    En nu is er verder niemand meer, iedereen zeker aan het eten... Dan maar alles ff bijlezen, weer een hop gebabbeld de afgelopen uren!

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    niemand wil mij samenvatting geven :( moet ik zelf lezen ;) haha en nu even geen tijd voor ;)

10. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh gelukkig jij bent er nog!

Ja die banner maakt je wel helemaal erop gefocust he vooral zo rond die eisprong en rond het einde...
    Tot vind ik hem soms ook wel makkelijk hoor, dan weet ik gelijk weer hoe of wat ook :)

Je ligt nu weer een aardig eind voor me met je nod, komt omdat mijn cyclus wat alnger was door mijn ziekte denk, was wel gezellie eerst dat we beetje gelijk gingen :)

Mijn nod is nu de 28ste! Mijn verjaardag, dus makkelijk te onthouden!

11. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Verveldend he dat ziek zijn, ik ben gelukkig ook weer opgeknapt hoor, vreselijk dat ziek zijn, bleh! Je word er zo vervelend van.. Was blij dat ik weer aan het werk kon, en gewoon weer leuke dingen in het weekend kon gaan doen!

12. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Sorry ikn weet het ook niet allemaal, zag een stukje over trouwen en over leefsituaties van de meiden, maar heb het ook allemaal niet helemaal gelezen hoor, geloof neit dat er nu nog iemand is die bij die gesprekken aanwezig was....

Hoe was het bij de arbo eignelijk?

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha heb zelf even snel wat gelezen ;)

maar bij de arbo ja goed volgens mij ;)
    rare gasten dat pfff van die rijke stinkerds die je dan zo bleeh serieus aankijken en alysia had een gekke kletsbui en deed die gek tegen haar dacht hij dat hij lollig was ofsow rare gast in ieder geval ;)
    maar niks boeiend verder dus zal wel goed zijn ;) daarna nog even bij me ma geweest haha gekke vrouw maar wel lief ;)

e verder hoe is het met jou?

a las ook iets over trouwen ja dat iemand wil trouwen omdat ze dan dezelfde naam als de kindjes hebben al wil ik dan wel even zeggen weet niet meer wie het was tegenwoordig krijg je je man zijn achternaam wettelijk niet meer ;) je kan wel zelf dan de achternaam nemen maar op papier gebeurt dat sinds een jaar niet meer ;)

en wij willen trouwen in de lente eind lente en als we geld hebben ;) waarschijnlijk rond 2010 dan kan alysia lekker lopen en me zusje die nu 5 is bruidsmeisje en degene die nu in me buik zit jongen of meisje maakt neit uit ;) dus ja wachten dan maar ;)

zo haha weer een verhaal ;)

14. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij wilden eerst ook wachten met trouwen tot de eventuele kleine dan een jaar of 2 of 3 was en dan bruidskindje kon zijn.
    Maar nu het otch langer dan gepland gaat worden heeft mijn vriend het er toch wel weer steeds vaker over, en ik mag het er ook niet echt meer met hem voer hebben, dus denk dat hij ook aan het broeden is op een aanzoek..
    We hebben wel al half afgesproken dat we dan in mei/juni 2009 willen trouwen...

Des noods nu dan maar met een dikke buik, maar hopelijk met een klein prinsje of prinsesje van een half jaar erbij!

Gelukkig dat alles goed was bij de arbo., moet je vriend morgen nu nog werken of al lekker weekedn?

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hij moet morgen normaal naar school...
    maar angezien zijn poep net water is en in de spits naar school meot gaat hij niet kan moelijk langs de weg poepen ;) maar maandan moet en gaat hij ook weer hoor :) dus ja ;)

haha en wou wouden eerst ook eerder trouwen maar eerst toch nog maar voor een kleine gekozen en dan weer sparen ;)

16. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou dan nog lekker een daagje uitzieken toch!

Ja dat was ook eerst ons plan, maar ja soms lopen je plannen anders, dus nu passen we ons plan dan maar aan he!
    Heb ook nog een heel leuk neefje dat nu 7 maanden is, dus hopelijk kan hij dan bruidsjonker zijn tegen die tijd :D

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    super gaaf :)
    en weet je al hoe en wat je wilt trouwen of niet?

ikke wel hoor ;) haha

18. Daantje200

Daantje200 Actief lid

Feb 25, 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    hallo dames
    ben der ook weer hoe heb alleen niet alles
    meer gelezen is een beetjuh te veel hoor
    alles goed hier met iedereen?

19. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    WE willen in onze oude woonplaats trouwen, daar is het genmeentehuis veel mooier, hier hebben we zo'n m modern strak gementehuis, niete cht onze smaak!
    Verder niet in de kerk trouwen ofzo.
    De locatie weten we verder nog niet, het liefst willen we een kasteel ofoz, maar ja dat is weer gelijk zo ver, dus daar moeten we nog naar op zoek
    We trouwen in mijn vriend zijn auto, die auto is zijn 2de liefde en helemaal opgeknapt en gedaan door hem, dus dat wil hij super graag en lijkt mij ook heel leuk!
    WE willen in ieder geval gewoon een vet feest met dj of bandje!

En natuurlijk een hele mooie jurk!

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    super gaaf allemaal als ik hett zo lees :)
    zoeits willen wij ook ;) haha :)

Share This Page