Ja ik heb er al helemaal zin in hoor! Maar ja nu mag ik er dus niet meer over praten en kunnen we ook geendignen meer bespreken wat we willen, dus dat is best wel moeilijk haha! Mij leek ook altijd een paard en wagen wel heel gaaf hoor!
Vind ook altijd de trouwalbums zo gaaf gemaakt! Dat lijkt me ook wel heel leuk om te doen hoor, echt een hele mooie herinnering voor later om nog eens op terug te kijken! Maar jij verder nog iets specefieks wat je echt wilt op je trouwdag dan natas?
haha mijn droombruiloft zal zijn.. in een mooie auto met open dag weet al helemaal hoe me jurk eruit moet zien die wil ik met een sleep op de grond niet te lang en het bvoenstukje met glimmer en me haar wil ik de helft los met krullen andere helf opgestoken met kleine roosjes erin en de jurk wit of iets donkerder wit zal maar zeggen en dan trouwen het liefst in een kasteel met mooie grachten en dan daarna dat ze bellenblaas blazen naar ons... dan met de familie uiteten en de avond gewoon een zaaltje huren met een bandje of dj en vooraf karaoke of iets haha maar dat is me droombruiloft we gaan wel voor de jurk die ik wil krijg ik van me meoder althans een bedrag ervan krijg iedereen en trouwauto gewoon een mooie en verder trouwen gewoon op een leuke lokatie wat betaalbaar is dan met vaste famillie ergens eten waar weten we nog niet en dan hier op mijn dorp een zaaltje huren en dj huren of iets zo hele dingen wat we willen en zo kan ik ngo wel uren doorgaan maar laat ik maar stoppen want anders wor dik gek haha
nou ik denk eerst aan een kind en dan een x aan trouwen en volgens mij hoort het hier over jonge ouders te gaan haha ik weet het niet zou wel gewoon in het mooiste gemeentehuis hier op het eiland willen trouwen en dan een groot feestje
Ja geweldig he het er over te hebben Ik wil ook een klein sleepje aan mijn jurk, niet te veel poespas, gewoon best een simpele stof verder, niet te veel dingen er aan. De bovenkant of een v hals of een ronde hals denk ik, vind strapless ook heel mooi, maar denk niet dat dit geweldig zal staan bij mij Verder wil ik graag een sluier, en mijn haar dus voornamelijk los met klein beetje omhoog en handschoenen vind ik ook altijd heel chiq staan.
okee voor het chhiqeu jruk ga je ook super gaaf ik wil geen strapless ben ik te stevig voor en handscheonen ook helaas wil nder me jurk een korset om voor 1 cag wat slanker te zijn haha wil wel veel he maar haha dormen mag altijd kan er uren over kletsen en door dromen aaghh zit medisch centrum te kijken en zie en pasgeboren baby super lief nu even hart van nederland kijken gaat over die patrick die jorean bespiede zsal maar zeggen dat hij ook is gefilmt
Wij in eerste instantie ook hoor, maar natas heeft straks 2 hele mooie bruidskinder van zichzelf, en een bruidszusje, dus dan is het leuk om er al vast aan te denken! En ik zou duizend keer liever zwanger willen zijn dan mijn bruiloft te plannen hoor, maar ja als dat niet zo makkelijk gaat moet ik er toch over na gaan denken wanneer ik dan toch ga trouwen, het liefst met mijn allerliefste beebje erbij, maar wie zegt dat ik voer drie jaar wel opeen zwanger zal zijn, zoniet dan heb ik zolang voor niets gewacht, heb ik geen beebje en ook nog niet getrouwd... Dus vandaar dat we het daar over hadden
ja inderdaad het g aat hier over heeel veel dingen en neit alleen over jonge ouders toch? sorry ben eht met je eens parels het gaat ook over werk dus mag dit ook vind ik en vind je het neit leuk ga jij toch over jonge ouders praten droom ik met parels nog even verder haha toch?
Dromen is en blijft altijd leuk he! Dan is het helemaal de perfecte dag! Nou ja, we moeten voorlopig nog door dromen haha! Lief he die kleine beebjes, zat aps de foto's van me nbeefje te bekijken toen hij net geboren was, weer helemaal verliefd hoor! Oh... verlang er zo naar
ik zit maar eens onm te kijken maarre wat bedoel je met bespieden daar in aruba toen of niet want ik was net te laat met kijken
hij zegt in een programma of een show in aruba toen de het was afgelopen en de camera nog draaide en hij wist het niet dat hij weet wie de dader is die in die boot het liijk althans lijk gewoon nathalee heeft gedumt.... end at hij jiran al heel alng kent .. dus ja zal allemaal wel.. vanavond dacht peter r de vries nog wat erover te zeggen
aah geloof ik best meis maar jouw droom komot echt nog wel uit zowel een mooie bruiloft als een klein hummelte let maar op en hopelijk snel
Komt het vanaaf weer bij de vries? Hoe laat en welke zender? Wil het toch wel even kijken dan Ben toch wel benieuwd hoe het nu verder gaat allemaal!
hey meiden...trouwen oh oh oh mag ik mee dromen.....pffffffffffffffffffff jaaaaaaah kwijl kwijl...ik wil ook zo graag mooi trouwen.....op het strand op een mooie warme lente bijna zomer dag....dat je het niet te warm hebt maar precies goed....en dat je een kanllend feest hebt en een mooie geweldige jurk.....jaaaaaaaaaaaaaah.....
ik dacht dat ze zeiden bij hart van nederland op sbs 6 om half 11 dacht ik... pff wat een nare berichten altijd het nieuws nu weet ik weer waarom ik het vaak niet kijk.. zulke trieste dingen zeg... pff krijg er altijd nachtmerries over :S maarjah dadar heb ik al heeeel lang last van en soms extreem gaat wel weer over ooit hoop ik! maar net als die vrouw die tasjesdief ook bizar hoor ngo steeds maarjah ieder denk er weer anders over dan...
ben ik weer te laat...pffff jammer....ok joran van der sloot....ja lastig verhaal hoe denken jullie erover?
lekker he dromen mmm zaliig zo zie ik alles helemaal perfect voor me zo lekker om eens weg te zwijmelen
Nou aan de hoeveelheden hcg die ik op gevangen heb zal het wel niet ligen, heb een heel mandje vol staan hier bij de computer, neem er elke dag een douche van Weet je wat het is, ik kan gewoon soms niet meer geloven dat het nu opeens na al die tijd wel nog gaat lukken, waarom eerst dan niet? En de andere keer denk ik gewoon dat we pech gehad hebben de afgelopen maanden en dat het zo gewoon raak kan zijn! Is denk ik ook gewoon de onzekerheid, dat ik nu neit weet hoe het komt dat eht niet wil lukken, misschien is het wel niets, maar soms dnek ik ook wel eens misschien is één van ons wel minder vruchtbaar ofzo