Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    die joran is een eikel van mij mag hij levenslang achter de trailies... het ergste vnd ik nog mijn zusje heeft hem voor de gein op hyves en als je daar de berichten lees van sommige wijven van schatje ik gelof je wanneer spreken we weer af mis je enz en kwijl kwijl kwijl grrr kan die gozer niet uitstaan!

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    maar meis als je bang bent dat je minder vruchtbaar bent 1 van jullie waarom laten julle het dan niet onderzoeken ? weet niet hoe en wat dat precies allemaal gaat? maar kan je dat niet aanvragen dat je wat meer zekerheid en rust ook daarover hebt?

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Geweldig he ja, heerlijk om het er over te hebben en er over te dromen, op het strand si ook heel gaaf hoor eva! Super! Ik wil ook echt wel een mooie dag, maar niet toch zweten toe nee, dat is ook zo vies op je trouwdag haha! Geweldig alleen al om aan die mooie jurken te denken, ben zo benieuwd hoe een bruidskjurk zal staan!

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    oh parels meissie...ik weet zeker jij word wel zwanger.....echt je gaat zo'n mooi kindje krijgen....geef de moed niet op meiss.......!

5. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    gaat allemaal weer veel te snel al die gesprekken
    hier dus ja

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nog even over joran.. snap het niet die vrouw die een tasjesdief dood rijd wouden ze 2 jaar cel geven en die joran grr loop nog vrij rond :S okee las wel dat hij in een gekkenhuis zit maar of het zo is weet ik niet!

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb trouwens wel eens een trouwjurk aangehad ;) haha waren leuke aanbiedingen en me en ik gingen gek doen daar helemaal vertellen ik ga trouewen enz en allemaal jruken gepast zo leuk is dat en voelde me zo mooi :) zalig :)

8. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    hij is opgenomen in een kliniek dus ja
    nou hier in melissant is een tijdje terug ook iets
    erg gebeurt een man heeft zijn vrouw en kind
    vermoord en die krijgt 12 jaar cel en tbs meer niet
    nou zo iemand moeten ze gelijk opsluiten
    levenslang en dat met joran ook zo

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ja die joran...ik weet het allemaal niet....

en een trouwjurk aan is geweldig....lijkt me....was wel super toen me beste vriendin ging trouwen....geweldig....gingen we kijken in een winkel maar ze liet haar sschoonmoeder er 1 maken van een sari van haar oma.....echt gaaf was dat!

10. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Tis gewoon raar de ene dag denk je het komt ook voor ons gewoon geod, en de andere dag ben ik zo onzeker, heel vreemd gewoon...

Ik zou wel wat onderzoeken willen doen, maar mijn vriend wil liever nog wachten, hij is er denk ik erg onzeker over, dat het msischien wel aan hem ligt.. Hoor je best vaak natuurlijk en hij kan dat gewoon denk ik nog even niet verkroppen.

Niet zeggende dat het daar aan ligt hoor, maar dat denkt hij, en wil dat nu dan in ieder geval als dat zo zou zijn, nog niet weten.

Hij wil gewoon liever nog eerst zelf verder proberen.
    Dat begrijp ik ook van hem wel, maar sosm vind ik het wel moeilijk omdat ik wel graag verder wil kijken naar wat nu.

Maar goed ik steun hem in zijn beslissing en als hij vidn dat het de geode tijd is dan doen we het dan, ga hem niet dwingen om nu te gaan als hij daar niet aan toe is.

11. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wwet he took niet van joran hoor, heel raar allemaal!

Dat is ook we heel gaaf eh van je vriendin!

Natas wat gaaf dat je al eens een jurk gepast hebt, lijkt mij geweldig zeg!

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    groot gelijk meid :)
    en je kan altijd dan nog onderzoeken laten doen snap hem ook wel maar jou ook ;) ik zal het ook graag willen maar mannen het zijn vaak 'banger' dan wij vrouwen :)

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    als je nou een deal met hem sluit....nog 2x heel gericht proberen met smeppen en ovutesten en als het dan niet is gelukt dan gaan we naar de huisarts ofzo....je moet ook wel jou zorgen en dergelijke vertellen he.....het heeft op jou waarschijnlijk meer invloed....!
    Toch wel goed dat je zijn situatie wel begrijpt!

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja vind iik inderdaad een goede :) die slimme eva ook he:)

15. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    NOu ja dat geeft ook verder niet, normaal zijn wij denk ik banger hoor, ik kruip altijd helemaal bij hem weg als het onweer en in het donker gaat hij er maar lekker uit als ik iets hoor ofzo, ben ikwe er veels te bang voor :p

16. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat is opzich wel een geod idee eva, dat kan ik wel eens voorstellen ja! thnx!

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    wij vroouwen zijn banger voor dingen die niet eng zijn ;)
    mannen zijn bang voor hun eigen lichamelijke probleempjes...dat hun piemel eraf valt of dat ie in eens heel klein is....of dat ze zichzelf niet meer kunnen zien in de spiegel ofzo....hahah...

18. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    hahahahahahahahahahah helemaal gelijk, mannen zijn eigenlijk best ijdel op die manier he, als het om hun mannelijkehid gaat haha

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha inderdaad ;)

ik vind veel mannen ook kleinzielig ;)

blijf ook bij de zin
    als mannen kinderen zouden moeten baren zal de wereldbveolking veel kleiner zijn geweest ;) haha

20. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat denk ik ook ja!

Wij zagen pas weer eens een bevalling op tv, en mijn vriend vond het toch weer heel akelig hoor!
    Geloof dat hij eht al vreslijk vind als ik straks moet bevallen kan je na gaan asl hij dat zou moeten doen!

Deel Deze Pagina