Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    das ook mooi hoor....maar ik weet dat ik bij mijn lief wil blijven....daar hoef en wil ik niet voor trouwen maar zo'n dag is altijd heel mooi hoor je moet lekker doen wat jou gelukkig maakt

2. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vind het gewoon fijn om een gweldige dag te hebben, fijn om echt totaal met mijn ventje verbonden te zijn, ookal weet ik wel dat we dat nu ook wel zijn en we echt niet uit elkaar zullen gaan, maar vidn eht gewoon een super fijn idee.

Ook vidn ik het fijn om zijn naam te mogen dragen! Dan voel ik me helemaal één geheel!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben er weer even denk alleen niet voor lang :)
    ga hem zo dan maar uitzetten kleine krijgt kiezen dus drama hier ;) en mannetje tuurliijk niet lekker :) dus ga zo zelf ook op bed liggen en even me 2 schatten vertroetellen :)

meiden spreek jullie snel weer :) als ze stil word/blijft ben ik er zo maby nog verwacht het alleen niet :)

en ladies lynn en parels lekker dromen hoor over het trouwen :) haha ;)

xxx allemaal

4. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meissie, maar ik ben ook errug moe, morgen nog een dagje werken, dus ga nog ff lekker in bad en daarna lekker me bedje opzoeken! Hopelijk is mijn ventje dan ook thuis...

Een hele fijne dag morgen en spreek je snel weer!

xxx parels

5. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Succes natas, ga je 2 prachten maar lekker vertroetelen hoor, dat hebben ze wel nodig, geef ze alle aandacht en liefde die je hebt, maar dat komt helemaal geod, daar ben ik van overtuigd!

Slaap lekker voor straks, spreek je snel weer!

xxx Parels

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga ook in bad en naar bed...begin migrene terkijgen en dat heb ik al maanden niet meer gehad...dus doei doei ik kom morgen wel weer kijken

7. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    doei doei xx

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goodmorning dames......,

Het is weer een koude maar mooie ochtend van een lekkere frisse dag in maart!
    Word wakker met een een dansje, word wakker met een lach...kruip dan achter je computertje, en klets(op dit forum)de hele dag...ja klets de hele dag.....hihhihi!

Zijn er al vroege vogels...ik zit alweer achter me bureautje....working working!

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zo vandaag heb ik lekker uitgeslapen....zo ff lekker poetsen,,,,,,en vanaaf gaan we bij een vriend eten en babbbelen....

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hey lynn,

Klinkt gezellig allemaal, hoe is het met je hoofdpijn ed?

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb ik nog steeds,,,,,maar ik zat te denken dat had ik vorige maand ook....maar kan dit nu al van de ongi komen?

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ja het kan wel....hoelang ben je nu van de pil af dan?

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zie net daar er iemand is die ik ken die bevallen is van een meisje....zo maar ff een kaartje kopen....

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ikke nu 3 maanden....

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    maar het is wel andere hoofdpijn,....hij zit in mijn nek en schouders....

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    goedemorgen ladies hier ik weer... druk gehad he met vriendlief! hihihi! heeeeeeel gezellie!
    Kan het even niet meer bijhouden meiden, maar las niet iets over bevallingen. Ik vond het bevallen eerlijk gezegd hartstikke leuk (ondanks omstandigheden). De vk zei: dit zou wel eens zeer kunnen gaan doen. Waarop ik haar aankeek en zei: 'valt allemaal wel mee'. Dit allemaal volgens mijn schatje. Moet zeggen hij was super tijdens de bevalling! Hij dan wel niet gekeken daar van onderen. Ze gaan wel anders tegen je aan kijken hr! Heel bijzonder!

Zooo weekend voor de deur, wat zijn de plannen dames?

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    oh ok....ja pff...ik weet het ook niet...hoofdpijn kan ook bij zwschap horen....

en gefeliciteerd met die persoone die is bevallen....

en kan dat dan niet ontpillen zijn....want je bent wel super regelmatig gelijk he!
    Dan zal dat wel erbij horen...maar ik denk dat het nu allemaal anders is bij jou en dat het best wel eens heel goed raak kan zijn.....heb je nog ontploffende boobs?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah dat wel....maar ben zo bang dat ik me zelf zo gruwelijk voor schut zet als ik dadelijk gewoon ongi ward...?,,,,,

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    weer het verpichte rondje langs familie en vrienden......jij/ jullie?

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ach nee man...we zetten ons allemaal beetje voor gek met onze kwaaltjes en dan ongi worden ook nog haha ja hoort erbij...lichaam neemt nou eenmaal een loopje soms met ons!
    En ja geloof nou maar in je lichaam....

Rachje super dat jij je bevalling als zo goed hebt ervaren ondanks dan het verlies van je kindje....ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent!

Deel Deze Pagina