Hoi ikdus Vorig jaar oktober ben ik gestopt en sinsdien twee keer ongesteld geweest na 45 en 35 dagen
Hey suhu dat is niet zo zeer iets om je zorgen over te maken dat komt wel veel vaker voor...ik was in november(uiteindelijk december) 3 weken te laat met mijn menstruatie! Ook heb ik van mijn 14de tot mijn 21ste helemaal geen menstruatie gehad.....maar zelfs dat komt allemaal goed....ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! En lindaa....kom maar voor jezelf op hoor....tegenwoordig is dat heel erg nodig in deze maatschappij! Succes meis!
hoi allemaal Vandaag naar de dokter geweest. Ik heb temperatuurkaartjes gekregen op te kijken of ik wel en eisprong heb en wanneer dat dan is. Verder moet de cyclus naar ongeveer 6 maanden regelmatig worden. Zegt de dokter ook nog: 'is natuurlijk erg leuk om daar mee bezig te zijn' en mijn vriend begint te lachen de had volgens mij iets anders in zijn hoofd dan wat de dokter bedoelde, alhoewel de dokter is natuurlijk ook een man....
haha okee... meis hopelijk ga je, je eisprong vinden en is het snel raak meis... haha en die vriend van jou haha
goede avond allemaal.. hihi het is weer stil hier.. en wat gaan jullie allemaal doen het weekend? wij gaan morgen lekker mijn zusje van 5 jaar ophalen en met onze kleine naar een grote speeltuin toe en survival parcoersje voor me zussie en lekker naar de kinderboederij heerlijk en jullie?
ja natas, het is hier erg rustig zeg! kom op meiden we moeten eens wat meer gaan beppen hierzo Ik ga morgen met mijn moeder, vriend en stiefvader lkkr shoppen! even kijken voor wat leuke babyspullentjes! Ohh morgen heb ik weer een mijlpaal bereikt! de 10 weken alweer! Tsjee ze vlogen toch eigenlijk al wel voorbij! Dan nog 2 weekjes en uit de gevarenzone (hoop ik!)
aah natas zo te zien nader jij je nod ook al bijna? heb je wat tekens? Of ga je ongi worden? Ga voor je duimen meis!
nergens nog geen last van.. maar had ik bij alysia ook niet.. nou daar heb ik wel gedacht steeds dat ik ongesteld zou worden... dus spannend inderdaad.. en oohh heerlijk shoppen en dan van die lieve kleine babykleerjtes super gaaf gewoon daar zal je wel van gaan genieten.. en gaat snel he die 10 weken .. geniet ervan
Goedemoggel, Het is hier een hele tijd stil geweest....had niet zoveel bij te lezen zo na het weekend! Hoe is het met jullie allemaal? Natass komt heel dichtbij! En inderdaad lindaa nog een ruime week en je bent buiten de zone....moet je met 12 weken nog een keer komen voor een echo? Liefs eva
jaa vind zo spannend... nog even... heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dat zegt niks.. toen k zwanger van alysia en dat wist riep ik zelfs elke dag ik word ongesteld dus afwachten dan maar.. hoop het zo maarjah verder is h et hier inderdaad stil jammer maarjah met dit lekkere weer is iedereen weg en wat hebben jullie het weekend allemaal gedaan?
Niet zo heel erg veel....huisje schoongemaakt....en gister was ik neit zo lekker....hoofdpijn ed en misselijk....volgens mij heerst er weer wat....maar vanmorgen lekker op de fiets naar me werk! En jullie?
haha een heleboel.. uiteten geweest, gefietst speeltuin kinderboederij survivialpad met me zusje.. en gewandeld auto gewassen en noem maar op lekker genoten van het lekekr weer.. maar dat is kl*te dat je niet zo lekker ben.. en dat met die weer.. hopen dan maar dat het nog lang zulk weer blijft
Ja was denk ik gewoon 1 dag ofzo... voel me nu super! Heerlijk gefietst..... Jou weekend ziet er heel sportief uit zeg.....super! voel je al wat kwaaltjes oid opkomen? Wat denk je eigenlijk zelf...
Ik lag ziek op bed met koorts, helemaal niet leuk met dit lekkere weer, gelukkig begin ik nu weer wat op te knappen, en kan ik tenminste weer wat actiever zijn hier, veels te gezellie.... Mijn ei zit er aan te komen, had gister een heel licht streepje op mijn ovu test.... Spannend!
ik durf eigenlijk niet te denken erover vorige maand dacht ik bijna zeker dat het raak zou zijn nou niet dus... en nu denk ik van niet... althans heb wel veel vreetkicken haha maar zegt natuurlijk ook niks en kwaaltjes ja die heb ik altijd wel maar niet misselijk of iets.. wel soms snel emotioneel maar dat ben ik van mezelf al.. dus ja.. afwachten helaas maar weer... zit nu in volle spanning heel fout aan de chocolade dus... afwachten
das is k*t sorry dat ik hett zeg dat je nu ziekjes ben terwijl je ei eeraan komt .. dan maar ziek klussen
Ben al helemaal blij dat ik me nu weer wat beter voel, had helemaal erg geweest als mij ei dit weekend was geweest, dan had het me niet gelukt, nu kan ik het wel opbrengen om te klussen haha! Ziek of niet, we gaan voor dit ei!