ik zei want ik zie dat het er niett staat GA JIJ EENS TESTEN......en toen grapje en de rest wat hier boven staat
haha nog steeds last van van alles lynn? Je zet jezelf niet voor schut hr! Je kan je eigen lichaam gewoon soms niet volgen, maar goed ik ook niet hahaha! Waarom verplicht rondje? als je geen zin hebt doe je dat toch niet? hahaha Ik heb morgen boris (ja de boris) in den haag... jaaaa hij doet nog steeds wat aan muziek. Dus druk druk druk!
hahaha....ja morgen ochtend als ik nog niet ongi ben....ik verwacht hem nog steeds een beetje eigenlijk omdat ik er helemaal niet mee bezig ben geweest deze maand....pffff hihi... En BORIS.....is die nog in the music dan.....wist ik helemaal niet....!
oeeeeh ben heel benieuwd eva! hahaha ja hij doet nog steeds een hoop, wij gaan bijna overal naar toe. De overbuuf en ik. Lekker gezellie met zijn tweetjes op stap. fijn hr!
wij gaan om het weekend naar de ouders en aangezien die allemaal gescheiden zijn moet je langs 4 huizen....en zijn broer....die heeft geen auto en daar moet de belasting in gevuld worden....dus zo doende
oooooooooooooh ik snap! heb ik ook heel tijd gedaan omdat paps en mams in zeeland wonen en ook gescheiden zijn + heel de fam af in het weekend. Maar daar doe ik niet meer aan, ze kunnen ook naar mij toe komen. Dan heb je het nog druk meissie!
nou dan ga ik maar eens eerlijk zijn en zeggen wat ik allemaal voor klachten heb...en dan als ik ongi word dan lach ik me helemaal blauw.... * borsten doen zeer.... *aders over borsten normaal alleen over tepels.... *ben moe...hard gewerkt? *af en toe een steekje... *vaker plassen niet meer plassen *jah en die hoofspijn die weer op ongi kan duiden.... * af en toe misselijk..maar dat kan ook aan de paas eieren ligge.... * donkere tepels....dit kan ook aande zonnebank liggen... Dus conclusie....we weten nog niets en moet nog een week w8ten....
ja idd lynn succes....ik vind 2 paar ouders al veel om bij te houden dus 4 paar of 4 bezoekjes is wel heeeeeeeel veel helemaal voor 1 weekend....succes!
jah dankje... ik vind het vreselijk...maar goed...dat doen we snal op een zaterdag zodat we zondag gezellig iets met zijn 2 e kunnen doen...
klinkt toch wel goed meissie...niet druk maken....je komt er over een weekje achter of het wel of niet zo is!
ja ik ben er wel...maar ik krijg van niemand een reactie! Hoe is het met jou dan meissie? Voel jij je nog goed? Geen pijn meer oid?
oww toch neit alleen maar lynn las je symptomen klinkt goed hopelijk een posi test maar je liichaam kan je flink in de maling nemen meid maar hopelijk niet! en v erder gaat het heir wel uit alysia haar plas niks kunnen vinden dus zal wel moeten weer afwachten :S verder heeft ze de hele nacht tussenin gelegen komen kiezen door en altijd drama dan dus ja maar komt allemaal goed en evamarieh hoe is het met jou? want je mannetje was toch verdrietig of was het niet die van jou?
hahaha...maar lynn ziet er goed uit! Zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar mijn uitslag....en of me ongi er aan komt?