Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Lyn,
    JA ik ben were terug :)
    Vriendje lief heeft toch een keuze gemaakt..! en daar houdt hij zich nu aan ;)
    We gaan ervoor ;)

Mij is altijd geleerd en gezegd, de eerste dag dat je ongesteld word is.. is de eerste dag van je cyclus..
    Anders doe ik het mooi fout whaha

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    okeej dan ben je vet overtijd....misschien moet je er wel weer een testje tegen aan gooien?

Heb ook ergens gezelen... (hoef je niet vanuit te gaan hoor) dat je elke jaar 1 keer een lange cyclus hebt...heb ik maar gelezen....hoop natruulijk dat je zwanger bent...dit kan je dan maar op 1 manier doen en dat is testen

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja maar heb zondag gestest en die was negatief,, wannerr moet ik weer testen en ik las dat jij ook het gevole had dat je zwanger was?

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female

dus dan is de laaste dag dat je niet ongi bent je laaste dag?

5. Ranjeewha18

volgens mij wel... lyn

JE hebt zondag getest.. het is nu vrijdag...?
    Misschien nog een keer stesten

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    jah ik ben denk ik schijnzwanger...grapje...ik kan nog niet testen want ben nog niet overtijd....heb vaker gehoord dat mensen pas laat positief testen.....dus ik zal voor je duimen.....als ik jou was zou ik morgen weer opnieuw testen...dan is het weer bijjna een week later....toch....is mijn advies...hey mijn toetse bord doet het weer,,,,hij liep ff vast

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hmm ok dan ga ik morgen ochtend weer ff testen pfff zoo spannend maar zo k*t als je weer neagtief test,, ik denk asl ik morgens negatief test ne ben maandag nog niet ongi ik ff naar de HA ga voor bloedtest?...
    het is wel zooo vervelend denk de hele tijd ja hoor.... ben ongi maar dan is het dat rare vocht! p :x :p x

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    nou ik hoop het voor je...en ik zou dan ook ff langs de huisarts gaan want als je hcg heel laag is kan hij wel zien dat je zwanger bent.....ik ben wel benieuwd hoor.....

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hey meiden!

Voor mij is morgen een spannende dag! Ik ga nl testen :D
    We zijn nog niet officieel bezig, maar hebben een ongelukje gehad met het condoomgebruik :s !
    Dit is mijn eerste cyclus zonder pil dus ik ben nog aan het ontpillen helaas..
    Ik heb wel zere tepels, moodswings, krampjes, rommelende darmen.. Maar voel me helemaal niet zwanger!
    Voor de zekerheid toch eens testen en dan weer afwachten :( Ik zit vandaag op dag 30.

Mijn ventje heeft gisteren wel iets superlief gezegd: dat ie stiekem teleurgesteld zal zijn als het negatief is! en dat ie eigelijk niet meer wil wachten tot december om eraan te beginnen (dan is ons huisje af namelijk) :)
    Dus ik ben héél benieuwd! Hopelijk durf ik te testen morgen :eek:

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    spannend spannend spannend...hahaha!
    Meiden ik hoop dat jullie allemaal zwanger zijn...;)

En welkom!

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    oei spannend....hoop het ook voor jou....maar jullie wilde je cyclus afwachten? omdat je wel met de pil ben gestopt.....

je moet het morgen hier wel ff komen vertellen vin dik leuk om te horen,,,,

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    VERTEL WAT MEER over jullie.....hoe oud zijn jullie....waar komen jullie van daan......enz enz

13. Ranjeewha18

tascha wat spannend meid

Meiden ik heb een vraag .. Ik had gisteren wat steekje in de zij
    ik dach EISPRONG hup man ik bed getrokken en samen gezellig lopen klussen.. toen we klaar waren,
    wilde ik het een beetje wegvegen Want normaal loopt het eruit als wij klaar zijn ;) en toen kon ik blijven vegen, want het was geen vloeibaar spul meer.. ik kon er sliertjes mee trekken ( sorry voor het vieze praat)
    Kan het zo zijn, dat ik mijn eissprong al heb gehad? of dat het net optijd was? of dat het nog te vroeg was?

Ik heb deze vraag al eerder gesteld.. en toen kwam er iemand met een site dat als je van je slijm draadjes kan trekken dat je dan vruchtbaar bent... maar voor dat we gesekt hadden was dat niet zo :(

Snappen jullie me nog? en bednkt voor het antwoord

14. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    ja, we zijn gestopt met de pil omdat ik ze beu was (constant hoofdpijn, depri,..) en omdat ik tegen december ontpilt wilde zijn ;) of toch tenminste een min of meer stabiele cyclus wilde hebben voor we aan kindjes beginnen ;)
    Ik kom het zeker melden hoor hopelijk morgen en anders zondag!
    Kben héél nerveus ook al weet ik 99% zeker dat het niet zo is!

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female

waren het niet zijn zwammers dan.....heb ik altijd als ik geklust hebt....in vruchtbare dagen...en als het zo is dan ben je op tijd en heb jeje ei nog niet gehad,,,,,die kan dan nog komen...het heet toch niet voor niets vruchtbaarslijm?

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female

ik heb ook 1 keer zwangerschap test gedaan....ik was aan het trillen vond het zo spannend....

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Het kan idd zijn dat je je eisprong al hebt gehad, en dan ben je volgens mij toch op tijd geweest?
    Maar ik snap er niet veel van al dat slijm-gedoe :D Hopelijk is het gelukt bij jou!

18. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik heb gelezen en gehoord dat na 4 maanden je pil ongeveer uit je lichaam is.. klopt dit?

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik word er 21 in november, mn vriend 24 in augustus. we zijn zo'n 2jaar samen en in juni beginnen we te schilderen/werken in het huisje waar we december in gaan wonen.
    Ik ga nu nog naar de hoge school, maar in juni stop ik ermee en krijg een vast contract in de bakker waar ik al jaren werk.
    We hebben allebei een hele grote kinderwens maar willen natuurlijk eerst dat het huisje af is ed, al kan dat ook tijdens de zwangerschap gebeuren ;)
    Dit is mn eerste cyclus zonder pil, we doen het nu met condoom, maar ja af en toe denk je er te laat aan of gebeurt er een ongelukje en is het niet meer zo veilig ;)
    Wij komen trouwens uit antwerpen (belgië)!

20. Ranjeewha18

Tascha, Ik kon ook niet tegen de pil hoor..
    Ik heb namelijk psoriassis en door de pil werd het steeds erger :(

Dus het kan zo zijn dat ik in mijn vruchtbare tijd zit..!
    Nou dan en ik vanaaf weer gesjellig vroeg naar bed ;)

Share This Page